http://paylars.com/quote:Op zondag 4 juni 2006 15:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet niet, vraag het aan Lars Ullrich.
Het laatstequote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef Burdie het volgende:
Komt Kashmir twee keer
Of zenden ze vanavond het optreden van vanmiddag uit?
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:05 schreef Autodidact het volgende:
Bloodhound Gang, ik ben benieuwd of Evil Jared zin heeft in Jägermeister.
ze zullen het wel goed doen op schoolfeesten en bruiloften denk ikquote:Op zondag 4 juni 2006 15:45 schreef punkr1 het volgende:
het is stil...
wat een slecht optreden, maar leuke show
Yep.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:33 schreef Autodidact het volgende:
Hij doet het zo hoor. Pissen.
Het publiek scheen het wel leuk te vinden.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:02 schreef Asskicker14 het volgende:
watering the pansies. Ik vond het ook vrij smakeloos en plat. ze hadden het geld beter kunnen besteden.
Die bitch weet niet eens hoe hun liedjes heten. "The mammal song"quote:Op zondag 4 juni 2006 16:01 schreef punkr1 het volgende:
hij heeft wel gelijk..
Volgens mij nemen ze dat gewoon over van de setlist die ze van de band krijgen.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die bitch weet niet eens hoe hun liedjes heten. "The mammal song".
Weet ik, op lowlands '04 en in de Effenaar afgelopen november deden ze zo ongeveer hetzelfde. Nou en? Ik lach me rot.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:05 schreef punkr1 het volgende:
maakt dat uit?
1x is het wel leuk, maar daarna niet meer, die grappen doen ze allemaal al jaren lang
Denk het ook ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze dat gewoon over van de setlist die ze van de band krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |