je had het niet zelf kunnen verzinnen he? Wat een anti-climax voor stinkpopquote:
Stinkpop is nou ook weer een beetje overdreven.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je had het niet zelf kunnen verzinnen he? Wat een anti-climax voor stinkpop
Nog 40 minuten!quote:Op maandag 5 juni 2006 14:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Mijn god, nog steeds? Haal die lui van het podium af....
60.000quote:Op maandag 5 juni 2006 14:58 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe vaak heeft die kale nou al gezegd dat er 60.000 man voor zijn podium staan? [afbeelding]
Je kunt de stream ook uitzettenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:15 schreef Harry_Sack het volgende:
het enige goede nummer van Blof: wat een mooie dag voor de dood..
Nog 15 minuten, ik trek het niet meer [afbeelding]
misschien heb ik daar wel helemaal geen zin inquote:
ze hebben eindelijk hun Zeeuwse roots gevonden, met die Indische invloeden. D'r kan er nog een een aardig deuntje fluiten ookquote:Op maandag 5 juni 2006 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar de show van Blof zit weer prima in elkaar.
Cameraploeg van Nederland 3?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:27 schreef mad_dog123 het volgende:
Ik was gisteren op pinkpop (de zondag) en er liepen twee gastjes in een rode overall waarvan een met lcd-scherm en camera en ander met microfoon. Ze spraken ons dus aan, maar wij waren zo knetterheen dat we niet echt een idee hebben gekregen waar ze van waren, of wat er aan de hand was. Weet iemand hier misschien iets meer van, dus in de trant van, welk bedrijf, wat deden ze enz.?
Vond hem ook wel mooi, nu eens zien of Chino het wat uithoudt.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Tourniquet het volgende:
Cool Lowlands shirt had die presentator aan!
En maar doorpraten terwijl er niks van te verstaan wasquote:Op maandag 5 juni 2006 15:37 schreef Tourniquet het volgende:
Cool Lowlands shirt had die presentator aan!
nee nee, volgens mij niet.quote:
Heb je opzich een punt al is het mij nog nooit last gehad van crowdsurfers die je niet aan ziet komen. Het is wel jammer dat de stapeltafarelen helemaal niet meer van toepassing zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tsja, dat is nu eenmaal zo op de Nederlandse festivals. Zelf ben ik ook geen fan van crowdsurfers. Je ziet ze immers niet aankomen, in tegenstelling tot stagedivers.
Bij dat optreden zat ik op veilige afstand in het gras van enkele biertjes te genieten.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
crowdsurfen hab ik geen moeite mee, maar dan graag vanaf de podium kant, en niet van achteren. Kostte me gisteren toch een biertje bij de Bloodhoundgang.
Het gaat om het principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |