De eerste cd is goed, van Placebo. Maar daarna is het steeds slechter gewordenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef Harry_Sack het volgende:
nou voor mij hoeft die Kashmir niet zo en Placebo vind ik eigenlijk best wel een stel foute nichten
Nou ik ga qua porgramma voor racoon, blof, rhcp, mo jones.. dan merk je al dat ik niet voor de rock kom..quote:
quote:Het webradio/web-tv draaiboek maandag 6 juni
Wat kun je wel en niet verwachten
Op maandag krijgen wij beeldmateriaal van alle drie de podia. Hierdoor kunnen we niet alles direct uitzenden. Materiaal dat vandaag niet aan bod komt, zal als daar toestemming voor is van de band/platenmaatschappij z.s.m. op 3VOOR12 On Stage te zien zijn. Nickelback heeft nergens toestemming voor gegeven.The Red Hot Chilli Peppers geeft geen toestemming voor herhaling. Blof en Franz Ferdinand mogen slechts zeer beperkt worden herhaald. Met the Flaming Lips wordt nog onderhandeld
11.00 Dubbelcheck op locatie
12.00 Living Things
12.20 Soulfly
12.45 Skin
13.30 Jamie Lidell
14.30 Blof
15.30 Deftones
16.00 Editors
16.30 Keane
17.30 The Flaming Lips (ONDER VOORBEHOUD)
18.30 Franz Ferdinand
19.45 Morrisey
20.45 Red Hot Chilli Peppers
22.30 Opgezwolle
23.30 Dubbelcheck op locatie
Jammer dat die Wireimage plaatjes ook na registratie nog zo'n watermerk hebben...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef Syytön het volgende:
Foto's:
thumbnails, grotere versie (met tags) op verzoek
[afbeelding]
En Wireimage heeft ook foto's
[afbeelding]
Schieten!quote:
In mijn herrinnering was het ook altidj zaterdagavondlaat, zondagavond laat en dan maandag de hele dag.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt er nu op tv (Ned. 3) veel minder dan de voorgaande jaren? Of werd toen ook pas 's avonds begonnen met uitzenden
Niet een betaald account... Zeg maar welke je wilt.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jammer dat die Wireimage plaatjes ook na registratie nog zo'n watermerk hebben...![]()
Eigenlijk vooral die van Paul Weller...quote:Op maandag 5 juni 2006 11:46 schreef Syytön het volgende:
[..]
Niet een betaald account... Zeg maar welke je wilt.![]()
Mijn held(-in) van vandaag! Dank je!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:05 schreef Syytön het volgende:
Paul Weller in Concert - PinkPop Festival Day 1 - 3rd June 2006 - x14
Het bier moet nog inwerken denk ik...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:42 schreef wimmmm het volgende:
ja duh!! ze spelen super goed maar iedereen staat daar maar..
Dat ga ik ook maar ff doen. Dit trek ik niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:49 schreef rihago het volgende:
[..]
Geen last van...
Je moet ook 3 voor 12 opzetten
Bezuinigingen helaas.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In mijn herrinnering was het ook altidj zaterdagavondlaat, zondagavond laat en dan maandag de hele dag.
Ik wel, gisterquote:Op zondag 4 juni 2006 21:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook nog nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |