Schaamquote:
Ik stuur hem wel hierheen als hij online komtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
Wat een TT!!![]()
Maar geef hem anders een tip, zie hem hier nooit![]()
Dan moet je wel binnen vier dagen terugkomen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:25 schreef L.Mo het volgende:
Deze tvp ik.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
Maar geef hem anders een tip, zie hem hier nooit![]()
Kan die ook zachtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:45 schreef Desensitized het volgende:
Check mijn sig. Een dikke 100 watt Marshall top met een cabinetje [zelfgebouwd]. Gaat loeihard. Footswitch is er nog bij.
Owkee ziet er tof uit, maar heb je mischien ook het originele cabinet erbij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:45 schreef Desensitized het volgende:
Check mijn sig. Een dikke 100 watt Marshall top met een cabinetje [zelfgebouwd]. Gaat loeihard. Footswitch is er nog bij.
Ok, ik ben er weer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan moet je wel binnen vier dagen terugkomen...![]()
Vanavond een bluesrock bandje in een muziekcafé hier in meppelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:30 schreef Desensitized het volgende:
Anders hebben we een nieuweGaat hier hard.
Iemand nog bandjes kijken dit weekend?
Ohja, even een tip: negatieve dingen zeggen over andere bands en ex-leden is niet bijster charmant...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vanavond een bluesrock bandje in een muziekcafé hier in meppel
met als voor programma mijn oude band
klinkt echt bagger (zal binnenkort wel wat mp3's online zetten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Zo, dat geluid is behoorlijk goed!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:19 schreef Jorikjet het volgende:
ik had nog een senheiser microfoon hier liggen, en heb wat opgenomen via de toneport (O+) op me accoustische gitaar
http://dump.swoos.com/uploads/high%20and%20dry.mp3
high and dry van radiohead
Ja, die kan ook zacht, en jawel, maar dan word het zaakje 475 euro...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Owkee ziet er tof uit, maar heb je mischien ook het originele cabinet erbij?
dat mp3'tje, damn dat klinkt goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:42 schreef Jorikjet het volgende:
http://dump.swoos.com/uploads/black%20bird.mp3
blackbird!
en idd, hij klinkt erg goed. me eerste gitaar is het. een phoenix... koste me toen 80 euro, maar ik vind hem beter klinken dan de crafter en gibson van een vriendin van me!
400 max iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:43 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ja, die kan ook zacht, en jawel, maar dan word het zaakje 475 euro...
En omdat ik hoorde dat je budget rond de 300 lag...
Mijn Marshall heeft een hele fijne line-outquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zoek ook nog steeds iets goeds om op te nemen maar ik heb verdomme geen output op m'n versterker dus dat zuigt gewoon, en ook geen goede microfoon![]()
Blackbird!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:42 schreef Jorikjet het volgende:
blackbird!
en idd, hij klinkt erg goed. me eerste gitaar is het. een phoenix... koste me toen 80 euro, maar ik vind hem beter klinken dan de crafter en gibson van een vriendin van me!
M'n geld is op momenteelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:51 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Mijn Marshall heeft een hele fijne line-out
Herman broodquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef sXe het volgende:
Tuurlijk ben je dan gitarist.
Net zoals je ook een kunstenaar kan zijn terwijl je vreselijk slechte kunst maakt(ja, dat kan ik wetenschappelijk onderbouwen, maar liever niet)
Ik noem mijzelf meer zoals de TT al aangeeft 'jengeljosti'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef sXe het volgende:
Tuurlijk ben je dan gitarist.
Net zoals je ook een kunstenaar kan zijn terwijl je vreselijk slechte kunst maakt(ja, dat kan ik wetenschappelijk onderbouwen, maar liever niet)
koop dan een gitaar?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:05 schreef Sebasser het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben Sebas.
ik Speel heel soms gitaar.
dat komt omdat ik geen gitaar zelf heb.
En daar baal ik van.
Soms pak ik daarom mijn versterker en pak de gitaar en ga dan keihard spelen omdat ik baal dat ik geen gitaar heb.
maar dan ben ik nog wel een gitarist toch ?
wel een slechte want spelen kan ik ook niet.
Referentie materiaal, zien, nu!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik had trouwens laatst de slagplaat van mijn LP-goldtop eraf gehaald, maar ben tot de conclusie gekomen dat met slagplaat hij er toch mooier uitziet!
Je moet ook gewoon bieden uitzetten, want dat zijn toch allemaal spotbieders en das alleen maar irritant voor jezelf. Gewoon bijzetten dat ze je moeten bellen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:04 schreef sXe het volgende:
zo zeg, dat schiet op...Ik probeer m'n eerste gitaar op marktplaats te verkopen, want ik heb er inmiddels ook teveel en ze staan alleen maar in de weg. Maar als iedereen 30-35 euro gaat bieden dan laat maar zitten!Dat was ik alleen aan de nieuwe stemsleutels al kwijt.
En er zit toch een stukje sentiment aan dat ding natuurlijk. Dus ik hou hem gewoon denk ik
Misschien om wat mee ter knutselen met andere elementen enzo.
stoer een live streamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://mfile.akamai.com/6902/live/reflector:53275.ram?bkup=53344
Metallica 22:00
inclusief Orion, geweldigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja he, heel Master of puppets, en lekker veel gitaren te zien hohoho
dat wil ik ook wel als ik slaagquote:Op zondag 4 juni 2006 12:28 schreef Sloavink het volgende:
Ik krijg deze gitaar als ik geslaagd ben.
Fender Teleacoustic
afbeelding
alleen dan in het grijs
Edit; huh ik kan geen plaatjes meer posten ofzo .![]()
mmm sjit, deel gemist omdat ik de kroeg in moest. Is het ergens terug te kijken?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://mfile.akamai.com/6902/live/reflector:53275.ram?bkup=53344
Metallica 22:00
geen idee, maar er is vast wel iemand die het heeft opgenomen o.i.d.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:59 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mmm sjit, deel gemist omdat ik de kroeg in moest. Is het ergens terug te kijken?
Vind je een Digitech Metalmaster iets? (met 3d party adapter)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:18 schreef Neidropje het volgende:
iemand nog tele pickups kopen? http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/37233036.html?return=eJwFwcEJwCAMAMBdHMDYRz9xmkAFRaMhSQtSunvvCA98G6ZseCYMvHN1FwR4ivYlZUYm7S6DyC3OAbcVpYvbBN5RqoT8%2FRn2GBc%3D&df=1
uhm hehe Nee.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Vind je een Digitech Metalmaster iets? (met 3d party adapter)
Heb nog elementjes nodig voor een Tele bouwproject.![]()
Wat wil je er ongeveer voor hebben ??quote:Op zondag 4 juni 2006 15:16 schreef Neidropje het volgende:
[..]
uhm hehe Nee.
Andere ruilvoorstellen of boden welkom, weet nog steeds niet wat ik er ongeveer voor wil hebben
Dat weet ie nog steeds niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat wil je er ongeveer voor hebben ??
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat wil je er ongeveer voor hebben ??
Ja. Ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:44 schreef Desensitized het volgende:
Ik kan intro spelen van Bullet For My Valentine - Four Words To Choke Upon. Jullie ook?
WAT??!!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:57 schreef DuranK het volgende:
Ik hoop toch wel dat je beseft dat Bullet For My Valentine geen Metallica is he![]()
No shit Sherlock!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:57 schreef DuranK het volgende:
Ik hoop toch wel dat je beseft dat Bullet For My Valentine geen Metallica is he![]()
iedereen was voetbal aan het kijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:26 schreef imported_sphinx het volgende:
zeg es wat man, gebeurt geen hol hiero!
http://3voor12.vpro.nlquote:Op zondag 4 juni 2006 22:56 schreef sanderp het volgende:
waar is pinkpop live te zien? Ik heb de hele gids afgespeurd maar niks gevonden!
Je kent GEM geen eens?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:20 schreef no1uknow het volgende:
Is GEM een soort andere REM?
Zo gek is dat toch niet, als je niet in dat genre/circuit zit?quote:
Dat is waarquote:Op zondag 4 juni 2006 23:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet, als je niet in dat genre/circuit zit?
Ach, ik ook alleen maar omdat een vriendin er helemaal gek van isquote:
Lang niet gezien, was je gebanned voor spammen?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:03 schreef no1uknow het volgende:
Hoi.
Een week geen internetquote:Op maandag 5 juni 2006 01:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Lang niet gezien, was je gebanned voor spammen?
Ik ook niet hoor...quote:
Klinkt lekker! hulde!quote:Op maandag 5 juni 2006 11:21 schreef Jorikjet het volgende:
ik ben nog bezig geweest met me toneport, en accoustisch opnemen lukt nu al stukken beter. betere instellingen op de toneport, en met de equilizer later alles iets mooier maken.
dit was me 'oude' opname
en zo is die nu
http://dump.swoos.com/uploads/black%20bird%202.mp3
hmmz, ze neemt het wel aardig serieus dus ??quote:Op maandag 5 juni 2006 13:31 schreef Gitarist het volgende:
'k Heb een vriendin van me aan het gitaar spelen geholpen... wat koopt ze als eerste gitaar; een Fender Telecaster standard!
Die laat er geen gras over groeien
zéér late tvp
hm ja, dat is wel een gevaarlijk werkje, je kunt er je hele hals mee verneuken als je het fout doet...quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef sXe het volgende:
Okay, heb m'n gitaar ook weer verder afgesteld, brug onder meer wat naar beneden gedraaid. Alleen het bijstellen van de nek doe ik nog maar niet, heb ook geen flauw idee hoe dat werkt en waar ik op moet letten
als ze het niks vind kun je hem altijd overkopen natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 13:31 schreef Gitarist het volgende:
'k Heb een vriendin van me aan het gitaar spelen geholpen... wat koopt ze als eerste gitaar; een Fender Telecaster standard!
Die laat er geen gras over groeien
zéér late tvp
quote:Op maandag 5 juni 2006 13:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz, ze neemt het wel aardig serieus dus ??
Ja dat idee heb ik wel... ze heeft hem nog niet (moet vanuit Fender Europe in Duitsland komen) maar probeert wel al wat dingetje te spelen op de bas van d'r zusje...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:24 schreef sanderp het volgende:
[..]
als ze het niks vind kun je hem altijd overkopen natuurlijk
Heb een stukje in een Total Guitar staan waar ze dat uitleggen hoe je het zelf kunt doen. Met foto's.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef sXe het volgende:
Okay, heb m'n gitaar ook weer verder afgesteld, brug onder meer wat naar beneden gedraaid. Alleen het bijstellen van de nek doe ik nog maar niet, heb ook geen flauw idee hoe dat werkt en waar ik op moet letten
Leuk buitenboordmotortje heeft 'iequote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Damn wat wil ik graag alle spullen van DEZE adverteerder kopen
Gewoon doen, het is een handelaar, dus er kan vast ook wel wat de prijs af!quote:Op maandag 5 juni 2006 15:26 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
verkoop je telecasters en je strat en ga er voor!
Das een lang verhaal. Ten eerste is het meestal niet echt nodig om aan de nek te gaan werken, maar als je net zo koppig bent als ik bent laat je je daardoor niet stoppen, haha. Bijna elke nek heeft een kleine holle vorm nodig, je snaren trillen in een elips (grotere trilling in het midden dan bij de brug), en om daarvoor te compenseren moet die holling er dus zijn. Je kan zien of er een holling in zit door langs de nek te kijken. Dus niet direct van de kop naar de brug, maar via de zijkant van de kop naar de neckpocket of wat dan ook. Dan zie je aan de frets hoe bol of hol je nek is.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef sXe het volgende:
Waarom draait 'ie niet gewoon de trussrod aan via het gaatje in de kop?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:16 schreef Desensitized het volgende:
DIY guide to adjusting a trussrod.
Krijg hem alleen niet leesbaar groter. Op de pc wel, daar istie origineel formaat. Anders mail ik hem wel even als je wilt.
Net als die strat van Tom Barman va dEUSquote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef TeleluvR het volgende:
Daphne Blue, zonder twijfel! Dat relict ook echt het mooist!
[afbeelding]
http://fender.com/products/search.php?partno=0150800804quote:Op maandag 5 juni 2006 19:44 schreef TeleluvR het volgende:
Bestel er maar twee voor me...
Superversie!!!
Dan wil ik ze wel gerelict hebben door Dhr. Barman natuurlijk! dEUS!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://fender.com/products/search.php?partno=0150800804
2 stuks voor meneer
ik relic ze wel voor je![]()
Dan mis ik dus gelukkig nixquote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
vind het maar een matig optreden...
Nou, van wat ik eerder van de RHCP heb gezien, is dit een van de betere...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
vind het maar een matig optreden...
Hij heeft een paar mooie strats, iddquote:Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef TeleluvR het volgende:
RHCP laten weer zien hoe je moet rocken op een strat...
(over relic gesproken!)
Die twee sluiten elkaar dan ook zeker niet uitquote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, van wat ik eerder van de RHCP heb gezien, is dit een van de betere...
Maar dan dat zelfs, het zou gaan om minimaal een half miljoen, schofterig!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef guitarist.nl het volgende:
helemaal voor een band die een bedrag met 5 nullen verdiend
Dat is ook de reden dat we er niks van aan trekken...quote:
Jawel, mag ik deze dans van u?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef Desensitized het volgende:
Mooizo
Over smaak valt wel te twisten, maar doen we maar niet
Jouw ma is echt helemaal hip!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Trapt mn ma de deur in, of ik nou nog niet naar pinkpop zit te kijken. Dat ik "als ik gitaar wil spelen" naar "RHCP" moet kijken. Zo beledigd heb ik me nog nooit in m'n hele leven gevoeld![]()
ha, ik keek het ook met me moeder, en ze zei, 'dat kun je toch ook wel'quote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Trapt mn ma de deur in, of ik nou nog niet naar pinkpop zit te kijken. Dat ik "als ik gitaar wil spelen" naar "RHCP" moet kijken. Zo beledigd heb ik me nog nooit in m'n hele leven gevoeld![]()
Wat hebben jullie allemaal lollige moeders!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:33 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ha, ik keek het ook met me moeder, en ze zei, 'dat kun je toch ook wel'
![]()
Die link is van de intro van het nummer (met een paar foutjes hier en daar). Dat 'riffje' in het nummer is eigenlijk gewoon Bm(7). Die solo's heb ik ooit eens zelf uitgezocht, maar nooit uitgeschreven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:31 schreef Even het volgende:
Heeft iemand een goeie tab van Bad English met Time Stood Still?! (die met acoustische solo's enzo)
Ik had dit gevonden http://www.911tabs.com/link/?796965 maar het lijkt er voor geen meter op en tussen al die guitarpro files van Hammet staat ie ook niet![]()
kun je een sampletje posten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:21 schreef TeleluvR het volgende:
Trouwens, als een van jullie nog een goede buizenversterker zoekt voor een goede prijs, dan is dit een koopje.
Ik heb er een sinds een week of 3 een en ik ben zeer onder de indruk. Doet mij denken om mijn Fender te verkopen: De versterker heeft hetzelfde circuit als een VOX AC30 en dat is te horen!!!
Zo is ons pap ook. Ik moet maar veel naar Steve Vai kijken anders word ik nooit een goeie gitarist. Flikker op met je Steve Vaiquote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mwah, ik vind John Fruscianti toch altijd wel een goed voorbeeld van een gitarist die precies het goede doet op de goede plek en vooral niet te veel. Kunnen veel metalheads nog best wat van lerenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:16 schreef Jorikjet het volgende:
mwah, gisteren maakte hij toch een paar flinke missers vind ik...
Behalve Tool heb ik ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Soo, gisteravond laat teruggekomen van Pinkpop, *meldt.
Veel coole dingen gezien. Aangemaan verrast door The Zutons, The Flaming Lips en (jaja) Blof. Goeie liveband eigenlijk, als je niet naar de teksten luistert![]()
Toppers: Tool (natuurlijk), FranzFerdinand, tsjeesz, wat is dat een VETTE band live, en RHCP was bij vlagen ook erg goed.
Enfin, piepende oren enzo...
Oja, zeker wel! Helemaal vergeten, maar dat krijg je na zoveel bands in korte tijd. Ik heb wel redelijk vooraan gestaan bij dEUS, maar ben niet zo'n fan van ze. Het lijkt me ook meer een band die in een zaal of in die tent beter tot z'n recht komt. Vond het nu wat korrelig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Behalve Tool heb ik ze allemaal gezien
heb je dEUS geen eens gezien
Rechtsvooraan, een meter of 20 van het podiumquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb ook een café sessie van hun gezien op 3voor12 en ik moet zeggen dat ik dat beter vond
jammer dat dat zuivere geluid via de stream niet goed overkomt
voor mij dit jaar lowlands, achteraf had ik wel graag naar pinkpop gewilt, maarja
waar stond je bij tool dan ?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Rechtsvooraan, een meter of 20 van het podium![]()
Wat een kulrecensie, al was het alleen maar omdat ze begonnen met Can't Stop, en niet met Around tthe worldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]![]()
btw:
RHCP maken gepeperde rekening 'van zes nullen' niet waar
bron
Nee..quote:
Dat laatste, maar vooral dat eerste, omdat ik simpelweg geen mogelijkheid heb om op te nemen... Guitarport/Toneport is onderweg (de komende maanden!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Jij hebt nog nooit wat van jezelf gepost![]()
Of je bent heel slecht en wil jezelf niet kwetsen, (wat ik me niet kan voorstellen met die gear)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
(wat ik me kan voorstellen met die gear)
Herkenning... Moeders en de overschatting van hun zonenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:33 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ha, ik keek het ook met me moeder, en ze zei, 'dat kun je toch ook wel'
![]()
Prioritize prioritize. Dat zijn de woorden!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil ook een toneport, maar ik wil ook naar Lowlands, en naar TOOL, en een nieuwe ipod, en een 2e strat, dus toneport moet nog ff wachten![]()
Laat ik die nou net zoekenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:42 schreef vaagteken het volgende:
[..]
Die solo's heb ik ooit eens zelf uitgezocht, maar nooit uitgeschreven.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Of je bent heel goed en wilt ons niet kwetsen, (wat heel goed kan, want ik ben helemaal niet goed)
Of je bent heel slecht en wil jezelf niet kwetsen, (wat ik me niet kan voorstellen met die gear)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil ook een toneport, maar ik wil ook naar Lowlands, en naar TOOL, en een nieuwe ipod, en een 2e strat, dus toneport moet nog ff wachten![]()
wat ben ik blij dat jullie niet weten wat ik voor gear hebquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Of je bent heel goed en wilt ons niet kwetsen, (wat heel goed kan, want ik ben helemaal niet goed)
dan stond ik misschien wel naast jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Rechtsvooraan, een meter of 20 van het podium![]()
acoustisch of electrisch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:19 schreef znarch het volgende:
Woei !! ook begonnen met gitaar spelen
Maar oef wat is dat lastig zeg in het begin en wat doen mijn vingers pijn
maar dan met een maple hals.. sowieso veel lekkerder bij een strat. rosewood en ebony zijn voor les pauls!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Net als die strat van Tom Barman va dEUS![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:47 schreef Jorikjet het volgende:
ik gebruik enorm veel drugs, drink me een alcohol vergifteging aan, en toch kan ik nog iedere maand een pakje snaren betalen.
elektrischquote:
als je electrisch wil spelen lijkt het me nogal logisch dat je dan ook electrisch begint. behalve als je ook alle klassieke zooi enzo wil kunnen spelen, maar als je gewoon van plan bent <insert random rock/metal bandnaam> te spelen is dat niet nodig lijkt me.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:10 schreef znarch het volgende:
[..]
elektrischIk weet dat veel mensen van mening zijn dat het beter is om acoustisch te beginnen maar het trok me gewoon minder
![]()
omdat het op acoustisch meer moeite kost en daardoor op electrisch makkelijker lijkt te gaan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
akoustisch is wat zwaarder voor je vingers, dunkt me...
Ik merk zelf dat m'n elektrisch stukken beter wordt als ik een poosje akoustisch gespeeld heb.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
omdat het op acoustisch meer moeite kost en daardoor op electrisch makkelijker lijkt te gaan?
idd. Als je een poosje op akoestisch speelt, krijgen je vingers wat meer te verduren. Als je dan naar elektrisch gaat, vliegen je vingers gewoon over het fretboard...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
omdat het op acoustisch meer moeite kost en daardoor op electrisch makkelijker lijkt te gaan?
Lijkt mij niet, vooral niet met nylon snaren. Maar die dingen zijn zoiezo voor watjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
akoustisch is wat zwaarder voor je vingers, dunkt me...
ik heb een staalsnarige akoestische gitaar en die speelt zeker wel zwaarder dan m'n elektrische... De snaren zijn dikker en stugger (vier gewonden bassnaren ipv drie) en de aktie is een stuk hoger.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:16 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, vooral niet met nylon snaren. Maar die dingen zijn zoiezo voor watjes.![]()
Doe ik soms ook wel. Werkt inderdaad erg goed!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef Jorikjet het volgende:
inderdaad. ik meende dat Ibanez een keer zei dat hij zijn metal riffs ook oefende op accoustische gitaar, en als het daar op lukte het electrisch super ging
kom maar op, dan...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Juist, doe ik ook altijd. Warmspelen op een akoestische is ook aan te raden. Er zijn meer redenen om een slechte akoestische te kopen dan een elektrische die als boter speelt
kijk, daar snap ik dus geen flikker vanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef Even het volgende:
Soort crosspost maar wie kan dit in guitarpro zetten voor me? Mij lukt het niet
[afbeelding]
Ik ga een weekend weg en het thema is indianen vandaar dat ik dit op gitaar wil spelen bij het kampvuur enzo
Ik kan het dus niet en als jij het wel zo goed kan tab het dan ff uit voor me....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:12 schreef sXe het volgende:
ah kom op zeg , ik kan geen noten lezen maar in dat stukje staan alleen maar hele noten en kwartnoten, daar moet je toch echt nog wel uit kunnen komen...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:15 schreef sXe het volgende:
gitaristen zijn ook wel luie mensen zeg...
Dat heb ik ook wel, thnxquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef sXe het volgende:
hij komt eraan hoor
Wel met powertab want ik heb geen guitarpro
1 2 3 4 5 6 | B|------11---------11---------11----------11-----------| G|---11----11---11----11---11----11----11----11--------| D|-9---------------------------------------------------| x6 A|------------9----------------------------------------| E|-----------------------9----------11-----------------| |
jazekerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef znarch het volgende:
Wat ik nu ff niet volg aan tabulatuur he.
Als je nou van die tabs ziet, bv dit:
ntro/Verse (Clean)
e|-----------------------------------------------------|
B|------11---------11---------11----------11-----------|
G|---11----11---11----11---11----11----11----11--------|
D|-9---------------------------------------------------| x6
A|------------9----------------------------------------|
E|-----------------------9----------11-----------------|
Betekend dit nu gwoon dat ik eerst de D snaar aansla met vinger op (naja voor) fret 9 en dan G snaar met vinger bij fret 11 ??
Volg ik het dan goed ??
1 2 3 4 5 6 | B|------11---------11---------11----------11-----------| G|---11----11---11----11---11----11----11----11--------| D|-9---------------------------------------------------| x6 A|------------9----------------------------------------| E|-----------------------9----------11-----------------| |
neuh, wrom?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Stop ze in de wasmasjien!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:15 schreef sXe het volgende:
gitaristen zijn ook wel luie mensen zeg...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! niet een koptelefoon!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef DuranK het volgende:
Ik heb een dilemmaOp dit moment ben ik erg arm
Dus ga ik in de vakantie werken voor mijn centjes
Sprak mijn gitaarleraar mij net aan dat die een leuke gitaar voor me had, om dat ik een akoustische zocht. Had hij een super vette steelstring
Ik heb hem niet super goed kunnen zien in het donker maar hij klonk best goed en al en ik geloof ook als hij zegt dat het goed is
Maar ik heb nou dus geen geld, pas na de vakantie, en dan is die natuurlijk al verkocht
Nou mocht ik in termijnen betalen dus misschien ff iets regelen met mijn ouders
Maar ja ik twijfel
![]()
Leuk je dilemma's delen![]()
En ik moet van ons pap een koptelefoon kopen voor op mijn versterker omdat we gaan verhuizen binnekort en dan komen we tussen oudere mensen te zitten en dan mag ik niet meer hard spelen![]()
vrijstaand huis?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:28 schreef DuranK het volgende:
Toen mijn ouders zeiden tegen die buren dat ik gitaar speelden keken ze zo:![]()
![]()
![]()
Zegt dat wat over jouw gitaarspel of over die oudjes ?!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:28 schreef DuranK het volgende:
Toen mijn ouders zeiden tegen die buren dat ik gitaar speelden keken ze zo:![]()
![]()
![]()
en als ze er toch nog last van hebben, gewoon nog harder zetten. dan is dat probleem ook opgelost.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef Jordy-B het volgende:
oudere mensen hebben doorgaans gehoorproblemen en zullen dus juist minder snel klagen dan jongere mensen...
quote:
hmm, naar Nederlandse begrippen valt 1m 97 wel mee, toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
Jezus, ben je zo lang?
'PEng Peng pengggkeeleeepeng'quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
hmm, naar Nederlandse begrippen valt 1m 97 wel mee, toch?
Maar goed, on-topic maar...![]()
Haha nee dat was ik niet :pquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ben jij zo'n twee meter lang & breed en heb je lang bruin haar? Dan stond je dus voortdurend in mijn gezichtsveld
![]()
* Svyatagor is zelf ook bijna 2 meter en heeft voor heel wat PP-bezoekers het uitzicht verpest![]()
Er is een verschil tussen offtopic geouwehoer en spam.quote:
Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn met Mesa's eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:06 schreef OneStupidDog het volgende:
Heeft iemand hiero ervaring met een Mesa Boogie Triaxis over een Simulclass 2 ninety? Ik overweeg om dit eens te proberen na alle positieve shit die erover wordt verkondigd op forums en harmonycentral en zo.
Ik heb er nog geen eigen mening over kunnen vormen omdat je de Triaxis in NL bijna nergens in de winkel ff kan proberen en de Mesa 2 Ninety al helemaal niet. Daarom ben ik benieuwd naar jullie mening erover vermits je die hebt natuurlijk
'Vreeede op aaaarde, vree-hee-de op aaaaarde'quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:04 schreef Hammet het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen offtopic geouwehoer en spam.
Bovendien, dit was een enkele post. Bij jou zijn t er over t algemeen wel meer.
Die bestanden stonden geupload op yousendit.com, en de link verloopt daar automatisch na 25 downloads of 2 weken. Ze staan helaas dus niet meer online.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:03 schreef Blauwbaard het volgende:
Heeft iemand toevallig hier nog de links naar die 2 zipjes met belachelijk veel GuitarPro tabs erin? Aangezien MySongBook down is en ik die andere site's best pauper vind, zou ik tochg graag gewoon veel tabs op m'n pc willen hebben
sommige wel ja!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:39 schreef GossoKing het volgende:
Ghehe, is dit hier soms net als het gitaarnet forum, waar de meeste mensen meer zeveren dan dat ze gitaar aan het spelen zijn?
dat wegvallen ligt dan dus echt aan jouw afstelling...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:17 schreef Neidropje het volgende:
die hoef je voor een metalzone ook niet te hebben, in een livesituatie valt ie helemaal weg:P (jup, heb er een tijdje 1 gehad)
maaarrrr over smaak valt neit te twisten zullen we het maar op houden.![]()
Andere suggesties?
Hmmz, dat is een kunstof behuizing?? ik geef hem maximaal 3 optredenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef Desensitized het volgende:
Ruilen tegen een Ibanez SP5?
Gegeven dat het een uiterst goed verkopend pedaaltje is heb je volledig gelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:14 schreef sXe het volgende:
ja hoor. Het grote probleem met de mt2 is dat de meeste gitaristen geen oren aan hun kop hebben.
Goed, ik heb op haar gestemd... krijgen wij Fok!gitaristen er nog wat voor terug als ze wint?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef Desensitized het volgende:
Even vriendendienst vragen.
Even surfen naar www.leukmodel.nl en dan even stemmen op Karen??
En iedereen die je kent even aansporen om dat te doen??
Alvast bedankt!! Is namelijk een vriendin van me en moet zwaar gaan winnen!!
Ik heb op Renske gestemdquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef Desensitized het volgende:
Even vriendendienst vragen.
Even surfen naar www.leukmodel.nl en dan even stemmen op Karen??
En iedereen die je kent even aansporen om dat te doen??
Alvast bedankt!! Is namelijk een vriendin van me en moet zwaar gaan winnen!!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oranjefan?!
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oranjefan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |