Ach, ik ook alleen maar omdat een vriendin er helemaal gek van isquote:
Lang niet gezien, was je gebanned voor spammen?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:03 schreef no1uknow het volgende:
Hoi.
Een week geen internetquote:Op maandag 5 juni 2006 01:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Lang niet gezien, was je gebanned voor spammen?
Ik ook niet hoor...quote:
Klinkt lekker! hulde!quote:Op maandag 5 juni 2006 11:21 schreef Jorikjet het volgende:
ik ben nog bezig geweest met me toneport, en accoustisch opnemen lukt nu al stukken beter. betere instellingen op de toneport, en met de equilizer later alles iets mooier maken.
dit was me 'oude' opname
http://dump.swoos.com/uploads/black%20bird.mp3
en zo is die nu
http://dump.swoos.com/uploads/black%20bird%202.mp3
hmmz, ze neemt het wel aardig serieus dus ??quote:Op maandag 5 juni 2006 13:31 schreef Gitarist het volgende:
'k Heb een vriendin van me aan het gitaar spelen geholpen... wat koopt ze als eerste gitaar; een Fender Telecaster standard!
Die laat er geen gras over groeien
zéér late tvp
hm ja, dat is wel een gevaarlijk werkje, je kunt er je hele hals mee verneuken als je het fout doet...quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef sXe het volgende:
Okay, heb m'n gitaar ook weer verder afgesteld, brug onder meer wat naar beneden gedraaid. Alleen het bijstellen van de nek doe ik nog maar niet, heb ook geen flauw idee hoe dat werkt en waar ik op moet letten
als ze het niks vind kun je hem altijd overkopen natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 13:31 schreef Gitarist het volgende:
'k Heb een vriendin van me aan het gitaar spelen geholpen... wat koopt ze als eerste gitaar; een Fender Telecaster standard!
Die laat er geen gras over groeien
zéér late tvp
quote:Op maandag 5 juni 2006 13:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz, ze neemt het wel aardig serieus dus ??
Ja dat idee heb ik wel... ze heeft hem nog niet (moet vanuit Fender Europe in Duitsland komen) maar probeert wel al wat dingetje te spelen op de bas van d'r zusje...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:24 schreef sanderp het volgende:
[..]
als ze het niks vind kun je hem altijd overkopen natuurlijk
Heb een stukje in een Total Guitar staan waar ze dat uitleggen hoe je het zelf kunt doen. Met foto's.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef sXe het volgende:
Okay, heb m'n gitaar ook weer verder afgesteld, brug onder meer wat naar beneden gedraaid. Alleen het bijstellen van de nek doe ik nog maar niet, heb ook geen flauw idee hoe dat werkt en waar ik op moet letten
Leuk buitenboordmotortje heeft 'iequote:Op maandag 5 juni 2006 15:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Damn wat wil ik graag alle spullen van DEZE adverteerder kopen
Gewoon doen, het is een handelaar, dus er kan vast ook wel wat de prijs af!quote:Op maandag 5 juni 2006 15:26 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
verkoop je telecasters en je strat en ga er voor!
Das een lang verhaal. Ten eerste is het meestal niet echt nodig om aan de nek te gaan werken, maar als je net zo koppig bent als ik bent laat je je daardoor niet stoppen, haha. Bijna elke nek heeft een kleine holle vorm nodig, je snaren trillen in een elips (grotere trilling in het midden dan bij de brug), en om daarvoor te compenseren moet die holling er dus zijn. Je kan zien of er een holling in zit door langs de nek te kijken. Dus niet direct van de kop naar de brug, maar via de zijkant van de kop naar de neckpocket of wat dan ook. Dan zie je aan de frets hoe bol of hol je nek is.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef sXe het volgende:
Waarom draait 'ie niet gewoon de trussrod aan via het gaatje in de kop?quote:Op maandag 5 juni 2006 15:16 schreef Desensitized het volgende:
DIY guide to adjusting a trussrod.
Krijg hem alleen niet leesbaar groter. Op de pc wel, daar istie origineel formaat. Anders mail ik hem wel even als je wilt.
Net als die strat van Tom Barman va dEUSquote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef TeleluvR het volgende:
Daphne Blue, zonder twijfel! Dat relict ook echt het mooist!
[afbeelding]
http://fender.com/products/search.php?partno=0150800804quote:Op maandag 5 juni 2006 19:44 schreef TeleluvR het volgende:
Bestel er maar twee voor me...
Superversie!!!
Dan wil ik ze wel gerelict hebben door Dhr. Barman natuurlijk! dEUS!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://fender.com/products/search.php?partno=0150800804
2 stuks voor meneer
ik relic ze wel voor je![]()
Dan mis ik dus gelukkig nixquote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
vind het maar een matig optreden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |