Referentie materiaal, zien, nu!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik had trouwens laatst de slagplaat van mijn LP-goldtop eraf gehaald, maar ben tot de conclusie gekomen dat met slagplaat hij er toch mooier uitziet!
Je moet ook gewoon bieden uitzetten, want dat zijn toch allemaal spotbieders en das alleen maar irritant voor jezelf. Gewoon bijzetten dat ze je moeten bellen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:04 schreef sXe het volgende:
zo zeg, dat schiet op...Ik probeer m'n eerste gitaar op marktplaats te verkopen, want ik heb er inmiddels ook teveel en ze staan alleen maar in de weg. Maar als iedereen 30-35 euro gaat bieden dan laat maar zitten!Dat was ik alleen aan de nieuwe stemsleutels al kwijt.
En er zit toch een stukje sentiment aan dat ding natuurlijk. Dus ik hou hem gewoon denk ik
Misschien om wat mee ter knutselen met andere elementen enzo.
stoer een live streamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://mfile.akamai.com/6902/live/reflector:53275.ram?bkup=53344
Metallica 22:00
inclusief Orion, geweldigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja he, heel Master of puppets, en lekker veel gitaren te zien hohoho
dat wil ik ook wel als ik slaagquote:Op zondag 4 juni 2006 12:28 schreef Sloavink het volgende:
Ik krijg deze gitaar als ik geslaagd ben.
Fender Teleacoustic
afbeelding
alleen dan in het grijs
Edit; huh ik kan geen plaatjes meer posten ofzo .![]()
mmm sjit, deel gemist omdat ik de kroeg in moest. Is het ergens terug te kijken?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://mfile.akamai.com/6902/live/reflector:53275.ram?bkup=53344
Metallica 22:00
geen idee, maar er is vast wel iemand die het heeft opgenomen o.i.d.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:59 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mmm sjit, deel gemist omdat ik de kroeg in moest. Is het ergens terug te kijken?
Vind je een Digitech Metalmaster iets? (met 3d party adapter)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:18 schreef Neidropje het volgende:
iemand nog tele pickups kopen? http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/37233036.html?return=eJwFwcEJwCAMAMBdHMDYRz9xmkAFRaMhSQtSunvvCA98G6ZseCYMvHN1FwR4ivYlZUYm7S6DyC3OAbcVpYvbBN5RqoT8%2FRn2GBc%3D&df=1
uhm hehe Nee.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Vind je een Digitech Metalmaster iets? (met 3d party adapter)
Heb nog elementjes nodig voor een Tele bouwproject.![]()
Wat wil je er ongeveer voor hebben ??quote:Op zondag 4 juni 2006 15:16 schreef Neidropje het volgende:
[..]
uhm hehe Nee.
Andere ruilvoorstellen of boden welkom, weet nog steeds niet wat ik er ongeveer voor wil hebben
Dat weet ie nog steeds niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat wil je er ongeveer voor hebben ??
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat wil je er ongeveer voor hebben ??
Ja. Ik ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:44 schreef Desensitized het volgende:
Ik kan intro spelen van Bullet For My Valentine - Four Words To Choke Upon. Jullie ook?
WAT??!!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:57 schreef DuranK het volgende:
Ik hoop toch wel dat je beseft dat Bullet For My Valentine geen Metallica is he![]()
No shit Sherlock!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:57 schreef DuranK het volgende:
Ik hoop toch wel dat je beseft dat Bullet For My Valentine geen Metallica is he![]()
iedereen was voetbal aan het kijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:26 schreef imported_sphinx het volgende:
zeg es wat man, gebeurt geen hol hiero!
http://3voor12.vpro.nlquote:Op zondag 4 juni 2006 22:56 schreef sanderp het volgende:
waar is pinkpop live te zien? Ik heb de hele gids afgespeurd maar niks gevonden!
Je kent GEM geen eens?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:20 schreef no1uknow het volgende:
Is GEM een soort andere REM?
Zo gek is dat toch niet, als je niet in dat genre/circuit zit?quote:
Dat is waarquote:Op zondag 4 juni 2006 23:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet, als je niet in dat genre/circuit zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |