quote:
hmm, naar Nederlandse begrippen valt 1m 97 wel mee, toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
Jezus, ben je zo lang?
'PEng Peng pengggkeeleeepeng'quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
hmm, naar Nederlandse begrippen valt 1m 97 wel mee, toch?
Maar goed, on-topic maar...![]()
Haha nee dat was ik niet :pquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ben jij zo'n twee meter lang & breed en heb je lang bruin haar? Dan stond je dus voortdurend in mijn gezichtsveld
![]()
* Svyatagor is zelf ook bijna 2 meter en heeft voor heel wat PP-bezoekers het uitzicht verpest![]()
Er is een verschil tussen offtopic geouwehoer en spam.quote:
Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn met Mesa's eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:06 schreef OneStupidDog het volgende:
Heeft iemand hiero ervaring met een Mesa Boogie Triaxis over een Simulclass 2 ninety? Ik overweeg om dit eens te proberen na alle positieve shit die erover wordt verkondigd op forums en harmonycentral en zo.
Ik heb er nog geen eigen mening over kunnen vormen omdat je de Triaxis in NL bijna nergens in de winkel ff kan proberen en de Mesa 2 Ninety al helemaal niet. Daarom ben ik benieuwd naar jullie mening erover vermits je die hebt natuurlijk
'Vreeede op aaaarde, vree-hee-de op aaaaarde'quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:04 schreef Hammet het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen offtopic geouwehoer en spam.
Bovendien, dit was een enkele post. Bij jou zijn t er over t algemeen wel meer.
Die bestanden stonden geupload op yousendit.com, en de link verloopt daar automatisch na 25 downloads of 2 weken. Ze staan helaas dus niet meer online.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:03 schreef Blauwbaard het volgende:
Heeft iemand toevallig hier nog de links naar die 2 zipjes met belachelijk veel GuitarPro tabs erin? Aangezien MySongBook down is en ik die andere site's best pauper vind, zou ik tochg graag gewoon veel tabs op m'n pc willen hebben
sommige wel ja!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:39 schreef GossoKing het volgende:
Ghehe, is dit hier soms net als het gitaarnet forum, waar de meeste mensen meer zeveren dan dat ze gitaar aan het spelen zijn?
dat wegvallen ligt dan dus echt aan jouw afstelling...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:17 schreef Neidropje het volgende:
die hoef je voor een metalzone ook niet te hebben, in een livesituatie valt ie helemaal weg:P (jup, heb er een tijdje 1 gehad)
maaarrrr over smaak valt neit te twisten zullen we het maar op houden.![]()
Andere suggesties?
Hmmz, dat is een kunstof behuizing?? ik geef hem maximaal 3 optredenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef Desensitized het volgende:
Ruilen tegen een Ibanez SP5?
Gegeven dat het een uiterst goed verkopend pedaaltje is heb je volledig gelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:14 schreef sXe het volgende:
ja hoor. Het grote probleem met de mt2 is dat de meeste gitaristen geen oren aan hun kop hebben.
Goed, ik heb op haar gestemd... krijgen wij Fok!gitaristen er nog wat voor terug als ze wint?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef Desensitized het volgende:
Even vriendendienst vragen.
Even surfen naar www.leukmodel.nl en dan even stemmen op Karen??
En iedereen die je kent even aansporen om dat te doen??
Alvast bedankt!! Is namelijk een vriendin van me en moet zwaar gaan winnen!!
Ik heb op Renske gestemdquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:14 schreef Desensitized het volgende:
Even vriendendienst vragen.
Even surfen naar www.leukmodel.nl en dan even stemmen op Karen??
En iedereen die je kent even aansporen om dat te doen??
Alvast bedankt!! Is namelijk een vriendin van me en moet zwaar gaan winnen!!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oranjefan?!
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oranjefan?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |