Uit mijn Fender lukt het mij om er een mooi Marshall achtig geluid er uit te krijgen,quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:19 schreef Desensitized het volgende:
Van wat tot wat kun je daar uit wringen? Qua sounds bedoel ik...
2 posts boven je ff lezenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:47 schreef Even het volgende:
Waarom doe je em weg?
Ligt er aan wat voor een buizenversterker, bij een 1 of 2 kanaals JCM 800 / 900 kan hij nog wel wat toevoegen, Maar bij een 3 kanaals DSL nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:53 schreef Gitarist het volgende:
Maar het voegt zeker niks toe als je al een Marshall buizenversterker hebt...?
TSLquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
2 posts boven je ff lezen
[..]
Ligt er aan wat voor een buizenversterker, bij een 1 of 2 kanaals JCM 800 / 900 kan hij nog wel wat toevoegen, Maar bij een 3 kanaals DSL niet
Standaard 9 volt adapter,quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:17 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ik wil em kopen,
waar is ie op te halen?
edit: ow wacht, er zit geen adapter bij. Kun je er een standaard adapter op aansluiten?
kwou net zeggenquote:
haha, beschouw je maastricht ook als een groot stationquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Standaard 9 volt adapter,
ik breng hem gratis naar elk groot station in NL (Utrecht, Amsterdam)
of ophalen in Meppel
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:28 schreef TeleluvR het volgende:
Is dit ook leuk om je Fender versterker te pimpen?
Waarom, heb je belang, en heb je ook een Fender ??quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:34 schreef MuseMuse het volgende:
kun je misscien iets opnemen met je fender?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |