Nou, van wat ik eerder van de RHCP heb gezien, is dit een van de betere...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
vind het maar een matig optreden...
Hij heeft een paar mooie strats, iddquote:Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef TeleluvR het volgende:
RHCP laten weer zien hoe je moet rocken op een strat...
(over relic gesproken!)
Die twee sluiten elkaar dan ook zeker niet uitquote:Op maandag 5 juni 2006 21:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, van wat ik eerder van de RHCP heb gezien, is dit een van de betere...
Maar dan dat zelfs, het zou gaan om minimaal een half miljoen, schofterig!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef guitarist.nl het volgende:
helemaal voor een band die een bedrag met 5 nullen verdiend
Dat is ook de reden dat we er niks van aan trekken...quote:
Jawel, mag ik deze dans van u?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef Desensitized het volgende:
Mooizo
Over smaak valt wel te twisten, maar doen we maar niet
Jouw ma is echt helemaal hip!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Trapt mn ma de deur in, of ik nou nog niet naar pinkpop zit te kijken. Dat ik "als ik gitaar wil spelen" naar "RHCP" moet kijken. Zo beledigd heb ik me nog nooit in m'n hele leven gevoeld![]()
ha, ik keek het ook met me moeder, en ze zei, 'dat kun je toch ook wel'quote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Trapt mn ma de deur in, of ik nou nog niet naar pinkpop zit te kijken. Dat ik "als ik gitaar wil spelen" naar "RHCP" moet kijken. Zo beledigd heb ik me nog nooit in m'n hele leven gevoeld![]()
Wat hebben jullie allemaal lollige moeders!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:33 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ha, ik keek het ook met me moeder, en ze zei, 'dat kun je toch ook wel'
![]()
Die link is van de intro van het nummer (met een paar foutjes hier en daar). Dat 'riffje' in het nummer is eigenlijk gewoon Bm(7). Die solo's heb ik ooit eens zelf uitgezocht, maar nooit uitgeschreven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:31 schreef Even het volgende:
Heeft iemand een goeie tab van Bad English met Time Stood Still?! (die met acoustische solo's enzo)
Ik had dit gevonden http://www.911tabs.com/link/?796965 maar het lijkt er voor geen meter op en tussen al die guitarpro files van Hammet staat ie ook niet![]()
kun je een sampletje posten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:21 schreef TeleluvR het volgende:
Trouwens, als een van jullie nog een goede buizenversterker zoekt voor een goede prijs, dan is dit een koopje.
Ik heb er een sinds een week of 3 een en ik ben zeer onder de indruk. Doet mij denken om mijn Fender te verkopen: De versterker heeft hetzelfde circuit als een VOX AC30 en dat is te horen!!!
Zo is ons pap ook. Ik moet maar veel naar Steve Vai kijken anders word ik nooit een goeie gitarist. Flikker op met je Steve Vaiquote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mwah, ik vind John Fruscianti toch altijd wel een goed voorbeeld van een gitarist die precies het goede doet op de goede plek en vooral niet te veel. Kunnen veel metalheads nog best wat van lerenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:16 schreef Jorikjet het volgende:
mwah, gisteren maakte hij toch een paar flinke missers vind ik...
Behalve Tool heb ik ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Soo, gisteravond laat teruggekomen van Pinkpop, *meldt.
Veel coole dingen gezien. Aangemaan verrast door The Zutons, The Flaming Lips en (jaja) Blof. Goeie liveband eigenlijk, als je niet naar de teksten luistert![]()
Toppers: Tool (natuurlijk), FranzFerdinand, tsjeesz, wat is dat een VETTE band live, en RHCP was bij vlagen ook erg goed.
Enfin, piepende oren enzo...
Oja, zeker wel! Helemaal vergeten, maar dat krijg je na zoveel bands in korte tijd. Ik heb wel redelijk vooraan gestaan bij dEUS, maar ben niet zo'n fan van ze. Het lijkt me ook meer een band die in een zaal of in die tent beter tot z'n recht komt. Vond het nu wat korrelig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Behalve Tool heb ik ze allemaal gezien
heb je dEUS geen eens gezien
Rechtsvooraan, een meter of 20 van het podiumquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb ook een café sessie van hun gezien op 3voor12 en ik moet zeggen dat ik dat beter vond
jammer dat dat zuivere geluid via de stream niet goed overkomt
voor mij dit jaar lowlands, achteraf had ik wel graag naar pinkpop gewilt, maarja
waar stond je bij tool dan ?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Rechtsvooraan, een meter of 20 van het podium![]()
Wat een kulrecensie, al was het alleen maar omdat ze begonnen met Can't Stop, en niet met Around tthe worldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]![]()
btw:
RHCP maken gepeperde rekening 'van zes nullen' niet waar
bron
Nee..quote:
Dat laatste, maar vooral dat eerste, omdat ik simpelweg geen mogelijkheid heb om op te nemen... Guitarport/Toneport is onderweg (de komende maanden!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Jij hebt nog nooit wat van jezelf gepost![]()
Of je bent heel slecht en wil jezelf niet kwetsen, (wat ik me niet kan voorstellen met die gear)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
(wat ik me kan voorstellen met die gear)
Herkenning... Moeders en de overschatting van hun zonenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:33 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ha, ik keek het ook met me moeder, en ze zei, 'dat kun je toch ook wel'
![]()
Prioritize prioritize. Dat zijn de woorden!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil ook een toneport, maar ik wil ook naar Lowlands, en naar TOOL, en een nieuwe ipod, en een 2e strat, dus toneport moet nog ff wachten![]()
Laat ik die nou net zoekenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:42 schreef vaagteken het volgende:
[..]
Die solo's heb ik ooit eens zelf uitgezocht, maar nooit uitgeschreven.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Of je bent heel goed en wilt ons niet kwetsen, (wat heel goed kan, want ik ben helemaal niet goed)
Of je bent heel slecht en wil jezelf niet kwetsen, (wat ik me niet kan voorstellen met die gear)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil ook een toneport, maar ik wil ook naar Lowlands, en naar TOOL, en een nieuwe ipod, en een 2e strat, dus toneport moet nog ff wachten![]()
wat ben ik blij dat jullie niet weten wat ik voor gear hebquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Of je bent heel goed en wilt ons niet kwetsen, (wat heel goed kan, want ik ben helemaal niet goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |