Martin Vassallo Arguelloquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:07 schreef XL het volgende:
Misschien kan hij ooit een vassalo momentje meemaken
Whatever..... daar hoor je over 2 weken niks meer overquote:
Heeft hij een tweede partij gewonnen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef mitt het volgende:
4e set bij Federer
en Berlocq staat gewoon 82ste op de wereld, met 2 gewonnen wedstrijden op de ATP Tour, idioot eigenlijk.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef XL het volgende:
[..]
Whatever..... daar hoor je over 2 weken niks meer over
Als hij wint, doet hij het goedquote:
Wat zal hij gebaald hebben van die ene game! Anders had hij later aan zijn kinderen kunnen vertellen dat hij alle partijen die hij gewonnen heeft met 6-0. 6-0 won.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Als hij wint, doet hij het goed
R32 Perez, Didac (ESP) 6-0 6-1, eerste ronde Estoril.
Dat is die andere... met 6-0, 6-0...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef Butra het volgende:
Volgens mij heeft-ie ook een keer van Donald Young gewonnen. Dan moet je wel een goeie zijn.
Ik wilde net haar foto komen plaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:21 schreef placebeau het volgende:
edit: En Hantuchova ook, niet te vergeten
Heuh? Henin-Hardenne speelt nochtans nu.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:20 schreef Ambrosius het volgende:
De singles begonnen vandaag pas om 12.00, eerst wat dubbelwerk nu.
Foutje, de mannensingles iigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:49 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Heuh? Henin-Hardenne speelt nochtans nu.
Ze wordt alleen geveegdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:40 schreef spruud het volgende:
Kirilenko op ES, mmm
Wat een lekker ding is dat zeg. Die benen, en die buik, en ze heeft nog een lief gezichtje ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:40 schreef spruud het volgende:
Kirilenko op ES, mmm
Ohw man, ik zag haar net ook ff spelen.quote:
Hrbaty biedt volgens mij wel aardig verweer, allebei 5 breakkansen gehad in de tweede set, alleen Hewitt maakt er twee meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:04 schreef pfaf het volgende:
Hewitt gaat op het livescore-oog vrij eenvoudig over Hrbaty heen..
Ik kijk naar Rochus - Martin. Erg straf tennis, juist een prachtige passeerslag van Rochus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:03 schreef Butra het volgende:
Lijkt wel de grote WTA show joh vandaag. 3 zenders, 3 keer WTA. Is zeker een goedkoper contract.![]()
Waar kijk jij naar Rochus - Martin??? Sporza is net overgegaan naar Clijsters.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik kijk naar Rochus - Martin. Erg straf tennis, juist een prachtige passeerslag van Rochus.
Dan kijk ik inderdaad niet goed, op het oog.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hrbaty biedt volgens mij wel aardig verweer, allebei 5 breakkansen gehad in de tweede set, alleen Hewitt maakt er twee meer.
2-0 in sets Hewitt.
Welke zender? Gooi ik de schotel ff aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik kijk naar Rochus - Martin. Erg straf tennis, juist een prachtige passeerslag van Rochus.
Waalse zender. (ladeux)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar Rochus - Martin??? Sporza is net overgegaan naar Clijsters.
Zo geweldig was het tennis van Rochus trouwens nou ook weer niet. Worden ook wel veel fouten gemaakt...
Maak daar maar 4x vrouwentennis van (het is geen wta toernooi maar een grandslam)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:03 schreef Butra het volgende:
Lijkt wel de grote WTA show joh vandaag. 3 zenders, 3 keer WTA. Is zeker een goedkoper contract.![]()
Ik vind Rochus niet echt een geweldige speler. Zorgt eigenlijk nooit echt voor verrassingen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
Waalse zender. (ladeux)
En het wordt beter hoor, net een mooie dropbal van Rochus.
Ja, dat snap ik ook wel, maar WTA is wat korter (en scheldt wat makkelijker).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maak daar maar 4x vrouwentennis van (het is geen wta toernooi maar een grandslam)
Bij de NOS? Ik kan van vorig jaar nog herinneren dat ze echt alleen op Chartier bleven, tenzij er Nederlanders speelden.quote:Ik vind het trouwens erg raar dat ze dit jaar echt alleen maar het centre court uitzenden. Vorige jaren werden er veel meer banen laten zien. Lenglen, Court 1 en Court 2 enzo.
Safin op Wibledon, Moya op de US open, en op een haar na verloren van Safin in de Australian open.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Rochus niet echt een geweldige speler. Zorgt eigenlijk nooit echt voor verrassingen.
het is een beetje een speler als Schalken altijd is geweest. Hij wint van de mensen die lager staan op de ranglijst en komt daardoor altijd wel een paar rondes ver.
Als hij dan mazzel heeft en 1 van die lagere spelers schakelt een hoger geplaatste speler uit dan heeft hij kans dat hij nog een rondje verder komt, want van die lager geplaatste speler wint hij toch wel.
Maar het is niet iemand die voor verrassingen zorgt.
Duidelijk Rochus nog niet veel bezig gezien dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Rochus niet echt een geweldige speler. Zorgt eigenlijk nooit echt voor verrassingen.
het is een beetje een speler als Schalken altijd is geweest. Hij wint van de mensen die lager staan op de ranglijst en komt daardoor altijd wel een paar rondes ver.
Als hij dan mazzel heeft en 1 van die lagere spelers schakelt een hoger geplaatste speler uit dan heeft hij kans dat hij nog een rondje verder komt, want van die lager geplaatste speler wint hij toch wel.
Maar het is niet iemand die voor verrassingen zorgt.
Schalken is er trouwens nog best ver mee gekomen...
Hij zit wel in een gunstig deel van het schema (zeker met mijn theorie) dus misschien kan hij wel ver komen...
Dropbalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
Waalse zender. (ladeux)
En het wordt beter hoor, net een mooie dropbal van Rochus.
Ze is inderdaad heel mooi. Maar ik vind Kirilenko ook heel mooi.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:35 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
7-7
Zowaar een aardige partij om te zien. Geen goed tennis, wel spannend....
Kijken of ze weer een banaan gaat eten of niet
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit vind ik er niet erg gezond uitzien.
[..]
Dit vind ik er niet erg gezond uitzien. Doet mij maar Kirilenko.
[..]
Dit vind ik er niet erg gezond uitzien. Doet mij maar Kirilenko.
Excuses aan pfaf, XL (In de zin van Extra Lars) en Bliksemschigt voor die eerste zin. Ik neem hem terug.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Excuses aan pfaf, XL (In de zin van Extra Lars) en Bliksemschigt voor die eerste zin. Ik neem hem terug.![]()
Ik heb het aangepast.
Stepanek stond echt ongelooflijk dom te spelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
Benneteau wint van Stephanek. 6-3 in de vierde.
Stepanek is de vriend van Hingis.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:27 schreef Butra het volgende:
[..]
Stepanek stond echt ongelooflijk dom te spelen.
Hij heeft zo'n 1640 dropshots geslagen, ongeveer 1 keer het punt gewonnen.
Nou, Nadal heeft het behoorlijk lastig tegen hem.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:20 schreef XL het volgende:
Mathieu de super-choker blokkeert al op 3-2 voor.....
Misschien had hij op baan 16 een kansje gehad....
Hij stond er inderdaad een beetje versuft bij. Zou zij dan het beest in bed zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stepanek is de vriend van Hingis.![]()
Heeft al vier breakkansen om zeep geholpen door de bal waarbij Nadal al uit positie is, die halverwege en halfhoog op stuit in het net te leggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, Nadal heeft het behoorlijk lastig tegen hem.
Maar je wilt toch niet zeggen dat dit een makkelijke wedstrijd voor Nadal is?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft al vier breakkansen om zeep geholpen door de bal waarbij Nadal al uit positie is, die halverwege en halfhoog op stuit in het net te leggen.
Nee, maar Mathieu is vooral achterstanden aan het rechtbuigen. Op het moment dat hij een voorsprong kan realiseren mist hij makkelijk ballen. Niet voor de eerste keer dit seizoen. Nog nooit iemand zo makkelijk voorsprongen zien weggeven als Mathieu dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar je wilt toch niet zeggen dat dit een makkelijke wedstrijd voor Nadal is?
haha vaak zat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:28 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Duidelijk Rochus nog niet veel bezig gezien dus.
nou idd !quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
1 uur 33 voor een set zonder tie-break.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:14 schreef Komakie het volgende:
me pa: "tja dat krijg je als je om je backhand heen loopt"
Tuurlijk is het geen topper, hij circuleert ook "maar" rond de top dertig. En hij zal zeker ook nooit top tien halen, maar dat verwacht ook niemand van hem.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
haha vaak zat.
btw, bezig zien is niet zo heel belangrijk, uitslagen dat is ff waar het me nu om gaat.
Het is best een goeie speler hoor. Maar dat vind ik van Schalken ook. Hij is gewoon geen topper die het de toppers echt moeilijk gaat maken.
Safin op wimbledon... tja Safin heeft nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld op gras. en op een haar na verliezen is niet winnen. Moya op US Open... momenteel staat Moya lager dan Rochus.
Wel een beetje opletten he!
Rochus is gewoon een constante speler die zijn wedstrijdjes wint maar de kans dat hij ooit eens een halve finale of een top10 positie op de wereld (oid) zal halen acht ik heel erg klein.
Of dat nou door zijn service komt of niet. Daar gaat het mij ff niet om.
btw, die Mathieu staat wel als een held te spelen hoor
Wat een ongelovelijke stopvolley net om op setpoint te komen
Dat vinden die Belgische commentatoren al heel Roland Garros inderdaad, dat hij zo goed als Federer zou zijn als hij 15 cm langer zou zijn. Toedeledoki Oliverquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:32 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen topper, hij circuleert ook "maar" rond de top dertig. En hij zal zeker ook nooit top tien halen, maar dat verwacht ook niemand van hem.
Maar dat neemt niet weg dat hij in het circuit één van de leukste spelers is om naar te kijken. Hij heeft echt een fantastische techniek en soms zie je hem dingen doen waar zelfs de Nadals of de Federers van deze wereld niet aan kunnen tippen. Zijn wedstrijden zijn altijd een lust voor het oog, ook vandaag weer.
Die jongen heeft eigenlijk gewoon de pech dat hij zo klein is (de kleinste van het circuit geloof ik?). Was hij 5 à 10 centimeter groter, dan had hij wel het potentieel om top tien te worden. Al kan je je natuurlijk afvragen of ie dan ook zo'n fantastische techniek had ontwikkeld.
Moya was op dat moment geloof ik nummer drie van de wereld. Safin uitschakelen is voor een speler als Rochus altijd mooi, Wimbledon of niet. Hij heeft Safin trouwens meermaals geklopt hoor. En Coria ook een keertje geloof ik, destijds toen ie net Roland Garros gewonnen had, al was dat ook "maar" op het gras van Wimbledon.
Aan het mentale zal het echt niet liggen. Het is gewoon dat ie het door zijn gestalte ontzettend moeilijk heeft om ten eerste een krachtige service te ontwikkelen en ten tweede om een lange vijfsetter (zoals vandaag bijvoorbeeld) af te maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:36 schreef XL het volgende:
[..]
Dat vinden die Belgische commentatoren al heel Roland Garros inderdaad, dat hij zo goed als Federer zou zijn als hij 15 cm langer zou zijn. Toedeledoki OliverDat zou je willen.
Je bent een hele degelijke speler en daardoor verslaat een topper zich soms op jou, maar mentaal ben je niet goed genoeg voor de echte top. Bovendien heb je geen constante wapens, maar sla je incidenteel goede ballen.
Op internet noemen ze iemand die dat als argument voert een Huilie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Aan het mentale zal het echt niet liggen. Het is gewoon dat ie het door zijn gestalte ontzettend moeilijk heeft om ten eerste een krachtige service te ontwikkelen en ten tweede om een lange vijfsetter (zoals vandaag bijvoorbeeld) af te maken.
Het enige wat je (terecht) kan opmerken is dat hij -moest hij 10 cm langer zijn- wellicht nooit zo'n techniek ontwikkeld zou hebben. Maar een speler mét de techniek van Rochus en een normaal gestalte is zeker top tien waardig. Vergeet niet dat hij nu ook al -met zijn beperkingen- al een hele tijd top dertig staat.
30 minuten over de eerste 3 games, dat gaat Mathieu nooit volhouden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ze zijn alweer 24 minuten bezig aan de tweede set.
Oké, zit wat in.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:06 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, maar Mathieu is vooral achterstanden aan het rechtbuigen. Op het moment dat hij een voorsprong kan realiseren mist hij makkelijk ballen. Niet voor de eerste keer dit seizoen. Nog nooit iemand zo makkelijk voorsprongen zien weggeven als Mathieu dit seizoen.
Dat geklets van jou over techniek is zo'n onzin he.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Aan het mentale zal het echt niet liggen. Het is gewoon dat ie het door zijn gestalte ontzettend moeilijk heeft om ten eerste een krachtige service te ontwikkelen en ten tweede om een lange vijfsetter (zoals vandaag bijvoorbeeld) af te maken.
Het enige wat je (terecht) kan opmerken is dat hij -moest hij 10 cm langer zijn- wellicht nooit zo'n techniek ontwikkeld zou hebben. Maar een speler mét de techniek van Rochus en een normaal gestalte is zeker top tien waardig. Vergeet niet dat hij nu ook al -met zijn beperkingen- al een hele tijd top dertig staat.
Je begrijpt me niet. Ik vind het ook nonsens zoals ze het op VRT zeggen, want daar doen ze uitschijnen dat als ie groter was ie dan sowieso top tien had gestaan. Ik relativeer dat, want ik ben er vrij zeker van dat hij dan nooit zo'n fantastische techniek had gehad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef XL het volgende:
[..]
Op internet noemen ze iemand die dat als argument voert een Huilie.
Coria is 1.75m en Rochus 1.65m volgens ATPtennis.comquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef XL het volgende:
[..]
Op internet noemen ze iemand die dat als argument voert een Huilie.
Misschien is hij wel een kop groter dan Coria (), die stond ook top10.
Het is gewoon gelul dat hij een betere techniek heeft dan wie dan ook en dat het komt omdat hij zo klein is. Federer is bijvoorbeeld 2 koppen groter dan hij is en die heeft minimaal een net zo mooie techniek.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:59 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Ik vind het ook nonsens zoals ze het op VRT zeggen, want daar doen ze uitschijnen dat als ie groter was ie dan sowieso top tien had gestaan. Ik relativeer dat, want ik ben er vrij zeker van dat hij dan nooit zo'n fantastische techniek had gehad.
Ik zeg alleen dat een speler mét een normaal gestalte én de techniek van Rochus top tien had gestaan.
Rochus is 165 cm en Coria 175 cm groot. Dat is precies die tien centimeter waarover we het hebben.
Mathieu, dat is dan inderdaad wel weer een talent dat top10 materiaal zou zijn, mits mentaal volwassen.quote:
Rochus heeft een meer dan modale techniek. Anders geraak je met zijn techniek niet op een top dertig plek.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is gewoon gelul dat hij een betere techniek heeft dan wie dan ook en dat het komt omdat hij zo klein is. Federer is bijvoorbeeld 2 koppen groter dan hij is en die heeft minimaal een net zo mooie techniek.
Techniek heeft niets te maken met je lengte maar met de gehele (atletische) bouw van je lichaam.
Die techniek van Rochus ziet er prima uit maar hij is niet bijzonder goed
antwoord: hoeveel argentijnen kunnen er wel echt goed serveren???quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:05 schreef XL het volgende:
Trouwens, is Coria nog zo 'groot' joh? Waarom kan hij dan niet serveren?
Nalbandian heeft geen slechte service....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
antwoord: hoeveel argentijnen kunnen er wel echt goed serveren???
hiermee ga ik mitt op z'n teentjes trappen
Waarom niet? Hij houdt het toch alweer 2,5 uur vol.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Komakie het volgende:
btw, Mathieu gaat dit denk ik niet winnen.
Hij kan dit niveau natuurlijk nooit volhouden.
Hij maakt toch wel al wat meer foutjes dan in het begin. Trouwen, hij moet 2 sets. 2.5 uur is lang maar als hij zo door gaat moet hij nog wel een keer 2.5 uur aan de bak.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij houdt het toch alweer 2,5 uur vol.
Ja, dat is waar. Ik hoop dat je gelijk hebt, want ik hoop wel dat Nadal wint.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij maakt toch wel al wat meer foutjes dan in het begin. Trouwen, hij moet 2 sets. 2.5 uur is lang maar als hij zo door gaat moet hij nog wel een keer 2.5 uur aan de bak.
Heb je dat gevoel echt? Volgens mij maakt Nadal zich geen zorgen hoor. Je speelt soms van die wedstrijden dat je het klasseverschil niet in punten kunt uitdrukken, maar dat je ook weet dat je een gewonnen wedstrijd speelt. Volgens mij is dat nu het geval, Mathieu heeft nog geen belangrijk punt zelf gemaakt. Alleen kunnen profiteren van foutjes van Nadal. Prachtig tennis hoor, maar ik vind het niet spannend.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:29 schreef Bendoverp het volgende:
Maar Matthieu heeft iig wel een kans om te winnen.
Als dit zo door gaat hoop ik dat Mathieu wint. Aanvallend tennis moet beloond wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik hoop dat je gelijk hebt, want ik hoop wel dat Nadal wint.
mooi, die duitser is eruitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Haas. 7-5 6-1 7-6 (4) Djokovic
.
Break Monaco, Ljubicic in grote problemen.
Ja dat is echt matig. maar aan de ander kant zouden Spanjolen precies hetzelfde doen en wat te denken van de zuidamerikaanse daviscup praktijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:20 schreef superhero87 het volgende:
Al dat geboe![]()
Het franse publiek is echt mateloos irritant bezig
trouwens: Peer![]()
Maar Fransen zijn zowiesoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja dat is echt matig. maar aan de ander kant zouden Spanjolen precies hetzelfde doen en wat te denken van de zuidamerikaanse daviscup praktijken.
zum kotsen.
Ja, geweldig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:25 schreef MiLalaa het volgende:
2-1 in sets
die wedstrijd van Nadal vorig jaar tegen Grosjean was helemaal vre-se-lijk door dat &$%^* franse publiek. Gelukkig won Nadal![]()
Hij zou last hebben van zn keel...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, geweldig.![]()
Wat is/was er met Nadal? Hopelijk gaat alles goed met hem.
jij noemt het ego. ik noem het eigen identiteit willen behoudenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:24 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Maar Fransen zijn zowieso![]()
Dat alles daar nog in het frans istypisch ego
Eigen identiteit behouden? Das echt bull.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij noemt het ego. ik noem het eigen identiteit willen behouden
Zelfs Ook ik was toen voor Nadal. Het publiek was toen echt schandalig bezig. Ze hadden er zelfs lol inquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:25 schreef MiLalaa het volgende:
2-1 in sets
die wedstrijd van Nadal vorig jaar tegen Grosjean was helemaal vre-se-lijk door dat &$%^* franse publiek. Gelukkig won Nadal![]()
Hoezo overdreven juichen? Als ik een mooi punt maak met tennis doe ik ook zo'n fuist. Niks mis mee...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat is die nadal vervelend zeg!! Eerst had ik niks tegen hem, maar wat doet ie nu vervelend. Zo overdreven juichen enzo (paar keer mag hoor) maar ik vind hem nu ff irritant....kom op Mathieu!!!!!
Na vier uur tennissen pas het begin van de vierde set!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zelfs Ook ik was toen voor Nadal. Het publiek was toen echt schandalig bezig. Ze hadden er zelfs lol in![]()
hij juicht misschien nu ook extra, omdat de tegenstand wat groter is. Zowel van tegenstander als van publiek.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat is die nadal vervelend zeg!! Eerst had ik niks tegen hem, maar wat doet ie nu vervelend. Zo overdreven juichen enzo (paar keer mag hoor) maar ik vind hem nu ff irritant....kom op Mathieu!!!!!
In de woorden van die geniale Nike reclame: We could be here a whilequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Na vier uur tennissen pas het begin van de vierde set!
Ik was eigenlijk voor niemand, maar door het irritante franse publiek ben ik nu toch voor Nadalquote:
Same herequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk voor niemand, maar door het irritante franse publiek ben ik nu toch voor Nadal![]()
PHM kan daar toch niets aan doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk voor niemand, maar door het irritante franse publiek ben ik nu toch voor Nadal![]()
foeiquote:
Mathieu kan er weinig aan doen dat het publiek steeds fluit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
PHM kan daar toch niets aan doen
[..]
foei![]()
GMTAquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mathieu kan er weinig aan doen dat het publiek steeds fluit.
Nou énquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mathieu kan er weinig aan doen dat het publiek steeds fluit.
iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
GMTA.
Ljubicic serveert voor 2-1.
Ik in het verleden wel: Noah, Leconte, Forgetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:58 schreef MiLalaa het volgende:
hehehe, mispoes![]()
ik ben bijna nooit voor franse mannen.
ken ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik in het verleden wel: Noah, Leconte, Forget![]()
Lecontequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik in het verleden wel: Noah, Leconte, Forget![]()
Pioline toch niet? Die slome lama?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Lecontewat een vreselijk mannetje was dat.
Pioline en Escudé vond ik sympathieker.
arnaud clément?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:06 schreef superhero87 het volgende:
Oh ik vond die jongen met de bandana wel stoer![]()
Herbert?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:14 schreef Brahimov het volgende:
De aloude tenniswaarheid gaat weer eens op: een break is pas een break als je daarna je service houdt
Heinzequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:14 schreef snellejelle het volgende:
PHM ziet er uit als een banaan op de baan
[..]
Herbert?
Vast wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
Zou Nadal winnen?
3 games op rij nu, denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
Zou Nadal winnen?
Idd, 2-1, opnieuw een break van Ljubo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:19 schreef mitt het volgende:
2-0 Monacooooooo
iets te vroeg eigenlijk de break.
Choker.... ik zei het tochquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
twee keer achter elkaar onnodig in het net
wat een niveau, eng.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Vijf uur tennis, wát een partij.
deze geluiden zijn fijnerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:31 schreef snellejelle het volgende:
het lijken wel vrouwen met die geluiden
mooie rally
Ja, inderdaad verdiend, maar dat gejoel voor Nadal vind ik nergens op slaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef Tjedemich het volgende:
Prachtig applaus voor Mathieu. Verdiend!
Won hij ook niet eens de DavisCup voor Frankrijk in Moskou in de laatste en beslissende partij? Ook marathonmatch, geloof ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:41 schreef mitt het volgende:
Zeer knappe wedstrijd van Mathieu, hij kan het absoluut maar laat het zo weinig zien.
Hopen dat hij eens wat vaker dit niveau speelt, want hij kan gewoon mee met zeker de top 15.
Nee, daar kwam hij 2-0 voor en verloor in vijf sets. Zoals altijd.... het is een beetje the story of his life.... Als het mentaal ooit goedkomt met die jongen is het top 10 materiaal zoals ik vandaag al eerder zei.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:43 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Won hij ook niet eens de DavisCup voor Frankrijk in Moskou in de laatste en beslissende partij? Ook marathonmatch, geloof ik
Vandaag heeft hij mentaal ontzettend goed gespeeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, daar kwam hij 2-0 voor en verloor in vijf sets. Zoals altijd.... het is een beetje the story of his life.... Als het mentaal ooit goedkomt met die jongen is het top 10 materiaal zoals ik vandaag al eerder zei.
ow. da's pijnlijk...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, daar kwam hij 2-0 voor en verloor in vijf sets. Zoals altijd.... het is een beetje the story of his life.... Als het mentaal ooit goedkomt met die jongen is het top 10 materiaal zoals ik vandaag al eerder zei.
Tactisch goed, zeker... maar mentaal goed vind ik niet. Op de beslissende momenten aan het einde van de 3 sets die hij met 6-4 verloor miste hij halfhoge ballen die halfcourt vielen. Die gingen het net in. Een aantal volleys op 'open' veld die het net ingingen. Allemaal op de momenten dat hij afstand had kunnen nemen. Terwijl op de niet beslissende momenten zijn unforced errors ballen waren die uit vielen. Gewoon veel risico nemen. Dat die knullige ballen op de belangrijke momenten komen was vandaag zijn probleem. Daar zat ook de klasse van Nadal vandaag, hetzelfde spel ongeacht het publiek, de lijnrechters en de stand.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij mentaal ontzettend goed gespeeld.
Maar what about Nadal tegen Hewitt? Hoe zal dat gaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef XL het volgende:
[..]
Tactisch goed, zeker... maar mentaal goed vind ik niet. Op de beslissende momenten aan het einde van de 3 sets die hij met 6-4 verloor miste hij halfhoge ballen die halfcourt vielen. Die gingen het net in. Een aantal volleys op 'open' veld die het net ingingen. Allemaal op de momenten dat hij afstand had kunnen nemen. Terwijl op de niet beslissende momenten zijn unforced errors ballen waren die uit vielen. Gewoon veel risico nemen. Dat die knullige ballen op de belangrijke momenten komen was vandaag zijn probleem. Daar zat ook de klasse van Nadal vandaag, hetzelfde spel ongeacht het publiek, de lijnrechters en de stand.
Ik verwacht winst voor Nadal in drie sets, maar met Hewitt weet je het nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar what about Nadal tegen Hewitt? Hoe zal dat gaan?
Vamos! vs Come On! 3-2quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen Nadal wel als topfavoriet zietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:40 schreef XL het volgende:
Ik zie Nadal sowieso wel als topfavoriet.
Federer is een andere topfavoriet. Nalbandian de derde. Outsiders zijn Robredo en Gaudio. De rest mag als verrassing meespelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:05 schreef mitt het volgende:
Ik niet.
Federer is topfavoriet, naar mijn mening, ook al verliest hij morgen van Berdych
Nadal in 4 sets. Misschien 3, maar denk dat hij nog wat bij moet komen van de partij van vandaag. Wat een meesterlijke wedstrijd was dat zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben het eens met XL.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Federer is een andere topfavoriet. Nalbandian de derde. Outsiders zijn Robredo en Gaudio. De rest mag als verrassing meespelen.
Ancic heeft zichzelf behoorlijk verbeterd op gravel.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:09 schreef Brahimov het volgende:
Robredo - Ancic op NL
Terwijl hij er maar 5 sloeg in de 9 games daarvoorquote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef Brahimov het volgende:
Robredo vergooit de eerste set met 4 achtereenvolgende unforced errors: 6-4 Ancic
Inderdaad. Leuk om eens een ander soort spelletje te zien ook deze week.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ancic heeft zichzelf behoorlijk verbeterd op gravel.
Netjes, ze stond 5-3 achterquote:Op zondag 4 juni 2006 12:13 schreef Bruce117 het volgende:
Safina pakt de eerste set van Sharapova met 7-5
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:44 schreef XL het volgende:
Marcella Mesker zegt net dat Tommy Robredo vernoemd is naar de rock-opera van The Who. Daarmee stijgt Tommy enkele plaatsen op de coole tennissersranglijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |