mooi, die duitser is eruitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Haas. 7-5 6-1 7-6 (4) Djokovic
.
Break Monaco, Ljubicic in grote problemen.
Ja dat is echt matig. maar aan de ander kant zouden Spanjolen precies hetzelfde doen en wat te denken van de zuidamerikaanse daviscup praktijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:20 schreef superhero87 het volgende:
Al dat geboe![]()
Het franse publiek is echt mateloos irritant bezig
trouwens: Peer![]()
Maar Fransen zijn zowiesoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja dat is echt matig. maar aan de ander kant zouden Spanjolen precies hetzelfde doen en wat te denken van de zuidamerikaanse daviscup praktijken.
zum kotsen.
Ja, geweldig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:25 schreef MiLalaa het volgende:
2-1 in sets
die wedstrijd van Nadal vorig jaar tegen Grosjean was helemaal vre-se-lijk door dat &$%^* franse publiek. Gelukkig won Nadal![]()
Hij zou last hebben van zn keel...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, geweldig.![]()
Wat is/was er met Nadal? Hopelijk gaat alles goed met hem.
jij noemt het ego. ik noem het eigen identiteit willen behoudenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:24 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Maar Fransen zijn zowieso![]()
Dat alles daar nog in het frans istypisch ego
Eigen identiteit behouden? Das echt bull.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij noemt het ego. ik noem het eigen identiteit willen behouden
Zelfs Ook ik was toen voor Nadal. Het publiek was toen echt schandalig bezig. Ze hadden er zelfs lol inquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:25 schreef MiLalaa het volgende:
2-1 in sets
die wedstrijd van Nadal vorig jaar tegen Grosjean was helemaal vre-se-lijk door dat &$%^* franse publiek. Gelukkig won Nadal![]()
Hoezo overdreven juichen? Als ik een mooi punt maak met tennis doe ik ook zo'n fuist. Niks mis mee...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat is die nadal vervelend zeg!! Eerst had ik niks tegen hem, maar wat doet ie nu vervelend. Zo overdreven juichen enzo (paar keer mag hoor) maar ik vind hem nu ff irritant....kom op Mathieu!!!!!
Na vier uur tennissen pas het begin van de vierde set!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zelfs Ook ik was toen voor Nadal. Het publiek was toen echt schandalig bezig. Ze hadden er zelfs lol in![]()
hij juicht misschien nu ook extra, omdat de tegenstand wat groter is. Zowel van tegenstander als van publiek.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat is die nadal vervelend zeg!! Eerst had ik niks tegen hem, maar wat doet ie nu vervelend. Zo overdreven juichen enzo (paar keer mag hoor) maar ik vind hem nu ff irritant....kom op Mathieu!!!!!
In de woorden van die geniale Nike reclame: We could be here a whilequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Na vier uur tennissen pas het begin van de vierde set!
Ik was eigenlijk voor niemand, maar door het irritante franse publiek ben ik nu toch voor Nadalquote:
Same herequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk voor niemand, maar door het irritante franse publiek ben ik nu toch voor Nadal![]()
PHM kan daar toch niets aan doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk voor niemand, maar door het irritante franse publiek ben ik nu toch voor Nadal![]()
foeiquote:
Mathieu kan er weinig aan doen dat het publiek steeds fluit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
PHM kan daar toch niets aan doen
[..]
foei![]()
GMTAquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mathieu kan er weinig aan doen dat het publiek steeds fluit.
Nou énquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mathieu kan er weinig aan doen dat het publiek steeds fluit.
iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
GMTA.
Ljubicic serveert voor 2-1.
Ik in het verleden wel: Noah, Leconte, Forgetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:58 schreef MiLalaa het volgende:
hehehe, mispoes![]()
ik ben bijna nooit voor franse mannen.
ken ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik in het verleden wel: Noah, Leconte, Forget![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |