Won hij ook niet eens de DavisCup voor Frankrijk in Moskou in de laatste en beslissende partij? Ook marathonmatch, geloof ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:41 schreef mitt het volgende:
Zeer knappe wedstrijd van Mathieu, hij kan het absoluut maar laat het zo weinig zien.
Hopen dat hij eens wat vaker dit niveau speelt, want hij kan gewoon mee met zeker de top 15.
Nee, daar kwam hij 2-0 voor en verloor in vijf sets. Zoals altijd.... het is een beetje the story of his life.... Als het mentaal ooit goedkomt met die jongen is het top 10 materiaal zoals ik vandaag al eerder zei.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:43 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Won hij ook niet eens de DavisCup voor Frankrijk in Moskou in de laatste en beslissende partij? Ook marathonmatch, geloof ik
Vandaag heeft hij mentaal ontzettend goed gespeeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, daar kwam hij 2-0 voor en verloor in vijf sets. Zoals altijd.... het is een beetje the story of his life.... Als het mentaal ooit goedkomt met die jongen is het top 10 materiaal zoals ik vandaag al eerder zei.
ow. da's pijnlijk...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, daar kwam hij 2-0 voor en verloor in vijf sets. Zoals altijd.... het is een beetje the story of his life.... Als het mentaal ooit goedkomt met die jongen is het top 10 materiaal zoals ik vandaag al eerder zei.
Tactisch goed, zeker... maar mentaal goed vind ik niet. Op de beslissende momenten aan het einde van de 3 sets die hij met 6-4 verloor miste hij halfhoge ballen die halfcourt vielen. Die gingen het net in. Een aantal volleys op 'open' veld die het net ingingen. Allemaal op de momenten dat hij afstand had kunnen nemen. Terwijl op de niet beslissende momenten zijn unforced errors ballen waren die uit vielen. Gewoon veel risico nemen. Dat die knullige ballen op de belangrijke momenten komen was vandaag zijn probleem. Daar zat ook de klasse van Nadal vandaag, hetzelfde spel ongeacht het publiek, de lijnrechters en de stand.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij mentaal ontzettend goed gespeeld.
Maar what about Nadal tegen Hewitt? Hoe zal dat gaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef XL het volgende:
[..]
Tactisch goed, zeker... maar mentaal goed vind ik niet. Op de beslissende momenten aan het einde van de 3 sets die hij met 6-4 verloor miste hij halfhoge ballen die halfcourt vielen. Die gingen het net in. Een aantal volleys op 'open' veld die het net ingingen. Allemaal op de momenten dat hij afstand had kunnen nemen. Terwijl op de niet beslissende momenten zijn unforced errors ballen waren die uit vielen. Gewoon veel risico nemen. Dat die knullige ballen op de belangrijke momenten komen was vandaag zijn probleem. Daar zat ook de klasse van Nadal vandaag, hetzelfde spel ongeacht het publiek, de lijnrechters en de stand.
Ik verwacht winst voor Nadal in drie sets, maar met Hewitt weet je het nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar what about Nadal tegen Hewitt? Hoe zal dat gaan?
Vamos! vs Come On! 3-2quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen Nadal wel als topfavoriet zietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:40 schreef XL het volgende:
Ik zie Nadal sowieso wel als topfavoriet.
Federer is een andere topfavoriet. Nalbandian de derde. Outsiders zijn Robredo en Gaudio. De rest mag als verrassing meespelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:05 schreef mitt het volgende:
Ik niet.
Federer is topfavoriet, naar mijn mening, ook al verliest hij morgen van Berdych
Nadal in 4 sets. Misschien 3, maar denk dat hij nog wat bij moet komen van de partij van vandaag. Wat een meesterlijke wedstrijd was dat zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben het eens met XL.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Federer is een andere topfavoriet. Nalbandian de derde. Outsiders zijn Robredo en Gaudio. De rest mag als verrassing meespelen.
Ancic heeft zichzelf behoorlijk verbeterd op gravel.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:09 schreef Brahimov het volgende:
Robredo - Ancic op NL
Terwijl hij er maar 5 sloeg in de 9 games daarvoorquote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef Brahimov het volgende:
Robredo vergooit de eerste set met 4 achtereenvolgende unforced errors: 6-4 Ancic
Inderdaad. Leuk om eens een ander soort spelletje te zien ook deze week.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ancic heeft zichzelf behoorlijk verbeterd op gravel.
Netjes, ze stond 5-3 achterquote:Op zondag 4 juni 2006 12:13 schreef Bruce117 het volgende:
Safina pakt de eerste set van Sharapova met 7-5
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:44 schreef XL het volgende:
Marcella Mesker zegt net dat Tommy Robredo vernoemd is naar de rock-opera van The Who. Daarmee stijgt Tommy enkele plaatsen op de coole tennissersranglijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |