Ohw man, ik zag haar net ook ff spelen.quote:
Hrbaty biedt volgens mij wel aardig verweer, allebei 5 breakkansen gehad in de tweede set, alleen Hewitt maakt er twee meer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:04 schreef pfaf het volgende:
Hewitt gaat op het livescore-oog vrij eenvoudig over Hrbaty heen..
Ik kijk naar Rochus - Martin. Erg straf tennis, juist een prachtige passeerslag van Rochus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:03 schreef Butra het volgende:
Lijkt wel de grote WTA show joh vandaag. 3 zenders, 3 keer WTA. Is zeker een goedkoper contract.![]()
Waar kijk jij naar Rochus - Martin??? Sporza is net overgegaan naar Clijsters.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik kijk naar Rochus - Martin. Erg straf tennis, juist een prachtige passeerslag van Rochus.
Dan kijk ik inderdaad niet goed, op het oog.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hrbaty biedt volgens mij wel aardig verweer, allebei 5 breakkansen gehad in de tweede set, alleen Hewitt maakt er twee meer.
2-0 in sets Hewitt.
Welke zender? Gooi ik de schotel ff aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik kijk naar Rochus - Martin. Erg straf tennis, juist een prachtige passeerslag van Rochus.
Waalse zender. (ladeux)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar Rochus - Martin??? Sporza is net overgegaan naar Clijsters.
Zo geweldig was het tennis van Rochus trouwens nou ook weer niet. Worden ook wel veel fouten gemaakt...
Maak daar maar 4x vrouwentennis van (het is geen wta toernooi maar een grandslam)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:03 schreef Butra het volgende:
Lijkt wel de grote WTA show joh vandaag. 3 zenders, 3 keer WTA. Is zeker een goedkoper contract.![]()
Ik vind Rochus niet echt een geweldige speler. Zorgt eigenlijk nooit echt voor verrassingen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
Waalse zender. (ladeux)
En het wordt beter hoor, net een mooie dropbal van Rochus.
Ja, dat snap ik ook wel, maar WTA is wat korter (en scheldt wat makkelijker).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maak daar maar 4x vrouwentennis van (het is geen wta toernooi maar een grandslam)
Bij de NOS? Ik kan van vorig jaar nog herinneren dat ze echt alleen op Chartier bleven, tenzij er Nederlanders speelden.quote:Ik vind het trouwens erg raar dat ze dit jaar echt alleen maar het centre court uitzenden. Vorige jaren werden er veel meer banen laten zien. Lenglen, Court 1 en Court 2 enzo.
Safin op Wibledon, Moya op de US open, en op een haar na verloren van Safin in de Australian open.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Rochus niet echt een geweldige speler. Zorgt eigenlijk nooit echt voor verrassingen.
het is een beetje een speler als Schalken altijd is geweest. Hij wint van de mensen die lager staan op de ranglijst en komt daardoor altijd wel een paar rondes ver.
Als hij dan mazzel heeft en 1 van die lagere spelers schakelt een hoger geplaatste speler uit dan heeft hij kans dat hij nog een rondje verder komt, want van die lager geplaatste speler wint hij toch wel.
Maar het is niet iemand die voor verrassingen zorgt.
Duidelijk Rochus nog niet veel bezig gezien dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Rochus niet echt een geweldige speler. Zorgt eigenlijk nooit echt voor verrassingen.
het is een beetje een speler als Schalken altijd is geweest. Hij wint van de mensen die lager staan op de ranglijst en komt daardoor altijd wel een paar rondes ver.
Als hij dan mazzel heeft en 1 van die lagere spelers schakelt een hoger geplaatste speler uit dan heeft hij kans dat hij nog een rondje verder komt, want van die lager geplaatste speler wint hij toch wel.
Maar het is niet iemand die voor verrassingen zorgt.
Schalken is er trouwens nog best ver mee gekomen...
Hij zit wel in een gunstig deel van het schema (zeker met mijn theorie) dus misschien kan hij wel ver komen...
Dropbalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
Waalse zender. (ladeux)
En het wordt beter hoor, net een mooie dropbal van Rochus.
Ze is inderdaad heel mooi. Maar ik vind Kirilenko ook heel mooi.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:35 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
7-7
Zowaar een aardige partij om te zien. Geen goed tennis, wel spannend....
Kijken of ze weer een banaan gaat eten of niet
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit vind ik er niet erg gezond uitzien.
[..]
Dit vind ik er niet erg gezond uitzien. Doet mij maar Kirilenko.
[..]
Dit vind ik er niet erg gezond uitzien. Doet mij maar Kirilenko.
Excuses aan pfaf, XL (In de zin van Extra Lars) en Bliksemschigt voor die eerste zin. Ik neem hem terug.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Excuses aan pfaf, XL (In de zin van Extra Lars) en Bliksemschigt voor die eerste zin. Ik neem hem terug.![]()
Ik heb het aangepast.
Stepanek stond echt ongelooflijk dom te spelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
Benneteau wint van Stephanek. 6-3 in de vierde.
Stepanek is de vriend van Hingis.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:27 schreef Butra het volgende:
[..]
Stepanek stond echt ongelooflijk dom te spelen.
Hij heeft zo'n 1640 dropshots geslagen, ongeveer 1 keer het punt gewonnen.
Nou, Nadal heeft het behoorlijk lastig tegen hem.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:20 schreef XL het volgende:
Mathieu de super-choker blokkeert al op 3-2 voor.....
Misschien had hij op baan 16 een kansje gehad....
Hij stond er inderdaad een beetje versuft bij. Zou zij dan het beest in bed zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stepanek is de vriend van Hingis.![]()
Heeft al vier breakkansen om zeep geholpen door de bal waarbij Nadal al uit positie is, die halverwege en halfhoog op stuit in het net te leggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, Nadal heeft het behoorlijk lastig tegen hem.
Maar je wilt toch niet zeggen dat dit een makkelijke wedstrijd voor Nadal is?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft al vier breakkansen om zeep geholpen door de bal waarbij Nadal al uit positie is, die halverwege en halfhoog op stuit in het net te leggen.
Nee, maar Mathieu is vooral achterstanden aan het rechtbuigen. Op het moment dat hij een voorsprong kan realiseren mist hij makkelijk ballen. Niet voor de eerste keer dit seizoen. Nog nooit iemand zo makkelijk voorsprongen zien weggeven als Mathieu dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar je wilt toch niet zeggen dat dit een makkelijke wedstrijd voor Nadal is?
haha vaak zat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:28 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Duidelijk Rochus nog niet veel bezig gezien dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |