--> F&Fquote:
Ja druk hier. Vandaag Bachelor scriptie inleveren. Laatste tijd echt hard voor moeten werken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Vom kerel, lang niet gezien.
Hoe is het ermee?
Met mij goed overigens.
Word.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:56 schreef Superheld het volgende:
Oh wat is het leven toch heerlijk als je vrij bent![]()
quote:
Net een gesprekje gehad over mn bachelorscriptie, vanaf heden nog twee weken voor de definitieve versie... Het zag er goed uit, ze zou alleen de analyses anders doen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja druk hier. Vandaag Bachelor scriptie inleveren. Laatste tijd echt hard voor moeten werken.
Verder natuurlijk al m'n tentamens binnekort, precies tijdens het WK![]()
Tijd voor vakantie dus
Tssk, mag dat niet in hools of zoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:07 schreef Bjoro het volgende:
voor nog meer kappers-gereutel !
Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen.
alle homo's zijn toch gebanned ?quote:
Morgen wordt het goed weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
Wat een heerlijk weertje zeg![]()
![]()
ideaal pinkpopweer![]()
Yep, we gaan alleen niet zo hoogquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:58 schreef clauwheee het volgende:
Hey DD, dat vrijgezellenfeest waar we het laatst (nou ja, tijd geleden) over hadden, is dat nog gelukt?
idd, wat een heerlijk festival weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
![]()
ideaal pinkpopweer![]()
wat doe ik?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Eendje, doe nou niet, straks word ik ontslagen
Valt me van je tegen, maar als je mn hulp nog een keer nodig hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep, we gaan alleen niet zo hoog![]()
Het wordt Arnhem, mañana
Gister nog gezegd, weet niet of je het gelezen hebt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
![]()
ideaal pinkpopweer![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt mn pa ineens bij me zitten. "Euh wat ik wilde zeggen, We moeten een keer controleren of alle nummers in mijn telefoon nog kloppen" Wat er dus op neer komt dat ik dat kan gaan controleren.
da's altijd prima geregeld vanaf station langgraafquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gister nog gezegd, weet niet of je het gelezen hebt.
Je kunt beter uitzoeken welke bus je hebben moet vanaf Heerlen naar Landgraaf of een taxi dokken met zijn allen. Op Landgraaf zal het vrij druk worden
Nee, uit mijn telefoon voor familie, moeders telefoon voor vrienden, van bussiness cards etc.quote:
ff teruglezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gister nog gezegd, weet niet of je het gelezen hebt.
Je kunt beter uitzoeken welke bus je hebben moet vanaf Heerlen naar Landgraaf of een taxi dokken met zijn allen. Op Landgraaf zal het vrij druk worden
Dat wel, maar altijd zo megadrukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's altijd prima geregeld vanaf station langgraaf
Tsja nu weet je meteen dat je pa er ook een andere vriendin op nahoud.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft nog 9 ongelezen smsjes staan![]()
![]()
"Ooow ik wist niet dat ik ook sms kan ontvangen" Mafkees
![]()
Ik weet waar ik kan aankloppenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, maar als je mn hulp nog een keer nodig hebt
Definitieve versie ingeleverdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Net een gesprekje gehad over mn bachelorscriptie, vanaf heden nog twee weken voor de definitieve versie... Het zag er goed uit, ze zou alleen de analyses anders doen...Ajoh das maar de helft van t verslag (de methode, conclusie en discussie veranderd er nl ook door he)
![]()
Ik heb zo'n docent die dat continu bij 99% van de opleiding doet. Lijkt wel alsof die ervan geniet. Vind het ook tof om je af te zeiken in de klas, meneer is vorig schooljaar zijn eigen klaslokaal uitgeslagen trouwens...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Definitieve versie ingeleverd
Fijn is dat he als docenten ineens vinden dat je het toch anders moet doen dan dat ze eerst zelf gezegd hebben hoe het moet.
Hij heeft het er nog regelmatig over hoe die betreffende leerling dankzij zijn inzet van school is gezet.quote:
wat ons SCHone noordelingetje zegtquote:
Jaja, het is nu wel duidelijk dat je teleurgesteld bent. Hoe kan ik het oooooit goedmaken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[..]
Nee DD, had je maar naar Groningen moet komen
op de korenmarkt zitten wel een aantal leuke kroegen !quote:
Zover was ik ook. Ik bedoelde iets specifieker...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de korenmarkt zitten wel een aantal leuke kroegen !
Wat een goede tip sherlockquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de korenmarkt zitten wel een aantal leuke kroegen !
Daar kom ik nog even op terugquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jaja, het is nu wel duidelijk dat je teleurgesteld bent. Hoe kan ik het oooooit goedmaken?
van jou ook nog niets gezien, lampiequote:
voor jou ook een fijn (lang) weekendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef clauwheee het volgende:
Ik mag zo naar huis
Wat een spanning, want dan de grote vraag: doet internet het daar alweer?
Anders fijn weekend alvast, ik zal op vanavond na voornamelijk aan de klus zijn dit weekend
Stel je voor zeg, dat je een weekendje niet kunt fokken!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef clauwheee het volgende:
Ik mag zo naar huis
Wat een spanning, want dan de grote vraag: doet internet het daar alweer?
Had ik jou iets gevraagdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dat je een weekendje niet kunt fokken!!!!
Nee, maar ik kan met niet herrineren dat ik toestemming van jou moet hebben om hier te posten.quote:
Onwijs jaquote:
Misschien kan je je het wel herinneren?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan met niet herrineren dat ik toestemming van jou moet hebben om hier te posten.
Nee ook niet, helaasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien kan je je het wel herinneren?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Onwijs ja
Morgen weer stappen in Rotterdam![]()
Hoe is het met het knietje?
Zet die maar, voor zover ze er al niet instaan, in dit topic:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb nog wel een paar goeie receptjes voor je golfer
Lekker lang zelfsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:
Weeekeeeeeeeeeeeend
snel in een taxi naar Nijmegen stappenquote:
Ierse pub he, vraag Doc en Stevengerrard maarquote:
ze zijn helemaal verkeerd bezig daar in Irak, begint nu echt op een 2e Vietnam te lijkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
Amerika lekker bezig in Irak. 20 vrouwen en kinderen afgeslacht.
quote:
quote:
die beelden op het journaalquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Cursus voetbalkijken voor vrouwen
Da's handig!
Ja ik zag het in 2 vandaag alleen hockeykutjes met te veel geld die interessant aan het doen waren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Cursus voetbalkijken voor vrouwen
Da's handig!
Shit gemistquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Nu op Ned. 3: Frits K. legt uit dat hij de rosbief niet expres heeft gestolen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:13 schreef DeTolk het volgende:
Heb je d'r lekker ingezeept
Ik begin blijkbaar te dementeren, maar meteen bij de eerste beelden wist ik alweer waar ie over ging en dat ik hem al gezien had.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
Zometeen maar eens even kijken of die film Sleepers op Net5 een beetje de moeite waard is.
De cast is veelbelovend met types als Kevin Bacon, Robert De Niro en Dustin Hoffamn.
Dat kan natuurlijk ook.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Waar is iedereen? Nu al naar pinkpop met z'n allen?
En met zijn drankjes, zo te zien.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:56 schreef tong80 het volgende:
Tong is gestrat met zijmn 2 en half urige ER marathon
Zo type ik overdag ook hoorquote:
Wat een prachtige film was dat: The Straight Story.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
Straks dus als alternatief die roadmovie op Ned3 maar bekijken.
Dat zei ik net tegen Bluezzie die man kreeg alle prijzen van de wereld maar maakte 3 maanden daarna een einde aan zijn leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
Hoofdrolspeler:
Richard Farnsworth
1 September 1920
Los Angeles, California, USA
Date of death (details)
6 October 2000
Lincoln, New Mexico, USA. (suicide by gunshot)
Als je dan nog een kogel door je kop schiet, terwijl je al kanker hebt...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op je 80ste zelfmoord plegen, dan heb je echt geen geduld meer.
Makkelijk oordelen zo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje lafjes.
Ben het een keer niet met je eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje lafjes.
Oe, vertel eens.quote:
Mwah. Dapper. Zelfmoord plegen omdat de pijn teveel is en dan gelijk maar een kogel door je kop te knallen. Het is vrij impulsief. Zeker als je nog iemand achter laat waar je lief en leed meedeelt.quote:Vind het op zich wel een dapper besluit om het na al die roem, na die laatste geweldige filmrol, toch te beeindigen en geen lange leidensweg met die k*t-ziekte nog te doorlopen.
Man, hij was 80!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is vrij impulsief. Zeker als je nog iemand achter laat waar je lief en leed meedeelt.
That sounds like a bad loserquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:15 schreef Omnifacer het volgende:
marlene - malabata 8-4
marlene kampioen
we zijn genaaid
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:15 schreef Omnifacer het volgende:
marlene - malabata 8-4
marlene kampioen
we zijn genaaid
I will, Piston time, game 6 baby.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeetje, popo. Heads up.
Ja 80 jaar zijn en dan een einde aan je leven maken. Wat een impulsieve daad. Als je 90 bent kan ik het begrijpen maar 80 ? Man je hebt nog een een heel terminaal leven van botkanker te goed. Schandalig dat die man niet verder wilde lijden. Alsof wij blij zij als we de melk laten overkoken. Je moet wel gestoord zijn als je geen honderd wil worden gevoed door buisjes in je neus en je je stront niet kunt afvegen maar het via een buisje in een pot belandt. Laat mij maar honderd worden, en op handen en voeten kruipend naar het balkon om er vanaf te springen maar het hekje net te hoog is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oe, vertel eens.
[..]
Mwah. Dapper. Zelfmoord plegen omdat de pijn teveel is en dan gelijk maar een kogel door je kop te knallen. Het is vrij impulsief. Zeker als je nog iemand achter laat waar je lief en leed meedeelt.
Tuurlijk is het makkelijk oordelen Popie, maar ik vind het niet getuigen van lef.
Het stoom komt me nu al uit de oren, en ik moet er heel erg van pissen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:14 schreef popolon het volgende:
Ik laat me niet in deze discussie.
Foei!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
He verdeurrie. Heb ik toch alweer een eigen mening.
Zal het niet meer doen hoor.
Mag best hoor...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
He verdeurrie. Heb ik toch alweer een eigen mening.
Zal het niet meer doen hoor.
Alle mensen zijn gelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag best hoor...
over een jaar of 60 als je ook 80 bent en iets meer levenservaring hebt als die acteur.
En sommige meer gelijk.quote:
Ben ik ook. Maar toch nog een net iets betere als die kutgasten die voor herrie moesten zorgen... Sukkelsquote:
Mentale pijn? Fysieke pijn? Een kater? Te lang doorgewerkt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:25 schreef tong80 het volgende:
Bliksem ken je het begrip pijn in je hoofd ?
Mentale pijn jongen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mentale pijn? Fysieke pijn? Een kater? Te lang doorgewerkt?
Mentale pijn zit in je hoofd en kan je dus verhelpen. En mijn leeftijd heeft niets met pijn te maken. Heb wel wat doorstaan hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mentale pijn jongen.
Je bent jong. Dat kom je nog wel eens tegen in je leven.
Je reageert anders als iemand die 18 is en het leven nog moet ontdekken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mentale pijn zit in je hoofd en kan je dus verhelpen. En mijn leeftijd heeft niets met pijn te maken. Heb wel wat doorstaan hoor.
een of andere 80-jarige met kanker die zelfmoord gepleegd heeft en dat schijnt nogal gevoelig te liggen bij de ouderen op dit forumquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet niet precies over wie het gaat enzo, maar ben het wel eens met BS.
Goede toevoeging.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zal het overigens even nuanceren voordat mensen er straks niet van kunnen slapen en anderen morgenochtend weer moord en brand gaan schreeuwen
Ik vind het nogal laf en cru dat meneer een kogel door zijn hoofd jaagt in een waarschijnlijke impulsieve bui omdat de pijn hem op dat moment overwon, zoals de reactie van zijn verloofde was. Tuurlijk heeft meneer alle recht om een eind aan zijn leven te maken als hij de pijn niet kan verdragen. Waarom dan nou meteen een kogel, waarmee je nabestaanden totaal geen plezier doet? Waarom niet eenvoudig een spuitje in het bijzijn van zijn verloofde, zodat het een waardig afscheid is en nabestaanden nog normaal afscheid van het lichaam kunnen nemen?
Dat gaat namelijk een beetje moeilijk van een uit elkaar gespat hoofd.
Ja hee, die liggen nu allemaal te tukken, zitten zonder internet, op de camping of ergens anders. En het is de sportbar niet hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:42 schreef popolon het volgende:
Normaal posten mensen hier altijd als ze hoofdpijn hebben, een ei gaan eten of naar school moeten, erg gezapig dus.
Wat zullen we nu beleven?
Oh verhip.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja hee, die liggen nu allemaal te tukken, zitten zonder internet, op de camping of ergens anders. En het is de sportbar niet he
Wat heeft dat nou weer met ouderen te makenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een of andere 80-jarige met kanker die zelfmoord gepleegd heeft en dat schijnt nogal gevoelig te liggen bij de ouderen op dit forum
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:42 schreef popolon het volgende:
Normaal posten mensen hier altijd als ze hoofdpijn hebben, een ei gaan eten of naar school moeten, erg gezapig dus.
Wat zullen we nu beleven?
Mij ook niet maar vind het wel grappig om de reacties te lezen als iemand anders er anders over denkt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow in dat geval boeit het me geen flikker
Discussies voeren is jou idd vreemd. Paar opmerkingen daar houdt het me op.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mij ook niet maar vind het wel grappig om de reacties te lezen als iemand anders er anders over denkt.
Ik wil best wel een discussie aangaan over het een of ander maar niet over zaken waar ik me niet druk over kan maken zoals deze.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Discussies voeren is jou idd vreemd. Paar opmerkingen daar houdt het me op.
Kijk lekker de andere kant op en geniet van het leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:54 schreef DutchGooner het volgende:
Wat boeit mij het nou waarom hij zelfmoord heeft gepleegd.
Iets wat hij blijkbaar iig niet meer kan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk lekker de andere kant op en geniet van het leven.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:00 schreef DutchGooner het volgende:
Maar ik moet zeggen,ik doe mijn best,Carpe Diem enzo he?
Lieve Tong,doe alsjeblieft geen gekke dingen vannacht,FOK zal nooit meer hetzelfde zijn hoor anders!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Als je niks van me hoort morgen kan het zijn dat ik er een eind aan heb gemaakt. De kans is klein. Maar je weet nooit.
Als je de telefoon niet opneemt, vermoord ik je.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Als je niks van me hoort morgen kan het zijn dat ik er een eind aan heb gemaakt. De kans is klein. Maar je weet nooit.
Positiefquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je de telefoon niet opneemt, vermoord ik je.
Als de treinen rond Zaltbommel vertraging hebben weten we genoeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Ze hebben er idd wel een aardige spoorbrug liggen waar ik morgen nog overheen moetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als de treinen rond Zaltbommel vertraging hebben weten we genoeg.
Je moet me binnenkort nog even die kaarten voor het AT betalen, dus wacht nog even tot na 5-8, lul!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Dat is toch dat toernooi waar jullie maar de helft van zien?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet me binnenkort nog even die kaarten voor het AT betalen, dus wacht nog even tot na 5-8, lul!
Trusteh!
Meestal zien we er niet eens een kwart van.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:06 schreef DutchGooner het volgende:
Dat is toch dat toernooi waar jullie maar de helft van zien?
Zitten we wat dat betrefd op hetzelfde niveau,zag er altijd maar weinig van,vorig jaar kwam ik pas in de rust van een Arsenal wedstrijd de tribune opquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Meestal zien we er niet eens een kwart van.
Het heen-en-weer lopen naar die Grolsch-bar en het moeten afrekenen van al die drank met die Arena's kost ons teveel tijd.
We verheugen ons al op SCUM-uitschelden, hoewel het alweer niet lukte om naast het uitvak op Noord te zitten, dus Doc moet dit jaar extra hard schreeuwen en schelden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:11 schreef DutchGooner het volgende:
Zitten we wat dat betrefd op hetzelfde niveau,zag er altijd maar weinig van,vorig jaar kwam ik pas in de rust van een Arsenal wedstrijd de tribune op
Ben iig "blij" dat Arsenal dit jaar er niet speelt
Maar dat zal geen problemen opleveren lijkt mijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:13 schreef golfer het volgende:
[..]
We verheugen ons al op SCUM-uitschelden, hoewel het alweer niet lukte om naast het uitvak op Noord te zitten, dus Doc moet dit jaar extra hard schreeuwen en schelden.![]()
Hij had al voorgesteld een groot anti-Ferguson-spandoek te maken om tegenover het uitvak op te hangenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:14 schreef DutchGooner het volgende:
Maar dat zal geen problemen opleveren lijkt mij
Bijna ouderwets, ik mis Doc nog.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:23 schreef Ambrosius het volgende:
Nog aardig wat activiteit hier zeg.
Those were the days.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:56 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Nou, het was me een spannend dagje.
Het hartfilmpje en de echo zagen er prima uit![]()
Helemaal geen verschil met net na de ingreep, dus dat is hartstikke goed. Er is wel sprake van een hele lichte vernauwing, maar dat is verwaarloosbaar. Die is sinds de ingreep dus ook niet toegenoemen dus daarover is de cardioloog zeer tevreden. Volgend jaar weer terug voor controle.
Zolang Kady groeit moet ze deze controles ondergaan.
Over de groei was de cardioloog niet tevreden. Waar de prematurenpoli deze week positief over was, vond de cardioloog Kady qua lengte veels te klein. HIj vond 63 cm bij acht maanden ver onder de curve. Ten eerste Kady is nog geen 8 maanden en ten tweede moet je volgens mij de leeftijd met ongeveer 9 weken corrigeren. Nou, dat was volgens de cardioloog niet zo. Je kunt niet haar hele leven haar leeftijd blijven corrigeren. Huh?? De eerste 2 jaar toch zeker wel? En dan niet met 9 weken iedere keer, maar nu nog echt wel, dacht ik zo. En is mij ook zo verteld.
Nee, nee, nee, Kady is te klein en het komt vaker voor bij kindjes met een aangeboren hartafwijking dat er genetisch iets niet helemaal in orde is waardoor ze te langzaam of nauwlijks groeien dus ik wil haar graag naar de collega´s van genetica doorsturen voor onderzoek, aldus de cardioloog.
IK WORD HIER ZO MOE VAN!! Heb je het ene net achter de rug, komen ze met het volgende op de proppen. Ik krijg zo gewoon echt nooit de mogelijkheid om gewoon es ff rust in de tent te brengen.
Na overleg met mijn man hebben wij besloten om voorlopig helemaal niets door genetica te laten onderzoeken. Kady is al genoeg binnenstebuiten gehaald en dat heeft haar ook heel veel kracht gekost. Gewoon lekker rust in de tent, regelmaat in alles zien te krijgen en als ze over een tijdje echt ver onder de curve zit kunnen we altijd nog kijken. We zitten elke maand bij de prematurenpoli waar ze gemeten en gewogen wordt,en daar zijn ze gewoon tevreden. Ze zit aan de onderkant van de curve, maar ze volgt gewoon de curve.
Maar het belangrijkste voor ons is dat de hartecho goed is en dat Kady zich goed voelt. Het is een vrolijke meid en je ziet aan alles dat ze lekker in haar vel zit. En daar gaan we nu eens lekker van genieten.
Kady is dus nu 7 en een halve maand, gecorrigeerd 5 en een halve maand, maar de cardioloog zet haar lengte uit bij 8 maanden. Nu is 2 en een halve maand op mijn leeftijd niet veel, maar bij Kady heb je het dan over een verschil van tientallen procenten. Negeren die opmerking dus, genoeg gerommeld aan m'n dochter, laten ze maar een kind binnenstebuiten keren waarbij er wel duidelijk medische noodzaak is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens mij heeft het ook wel te maken met het feit dat het een academisch ziekenhuis is en dat ze daar graag alles onderzoeken, maar ik vind het voor nu voor Kady gewoon genoeg geweest. Kijk als ik van meerdere kanten signalen ga krijgen dat het niet goed zou gaan of het medisch niet verantwoord is dan zie ik de noodzaak er ook wel van in. Maar onderzoeken om te onderzoeken tewijl het humpie al zoveel achter de rug heeft![]()
Ach, ze zal wel geen profbasketbalster worden...so what![]()
Waterpokken. Zo ongeveer de hele nacht wakker geweest....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:13 schreef DIGGER het volgende:
Kid troubles?
Laat ze inderdaad maar even oprotten met hun onderzoeken. Rust voor je kind lijkt mij nu even wat belangrijkerquote:hier goed nieuws, zal ff wat quoten:
[..]
[..]
Kady is dus nu 7 en een halve maand, gecorrigeerd 5 en een halve maand, maar de cardioloog zet haar lengte uit bij 8 maanden. Nu is 2 en een halve maand op mijn leeftijd niet veel, maar bij Kady heb je het dan over een verschil van tientallen procenten. Negeren die opmerking dus, genoeg gerommeld aan m'n dochter, laten ze maar een kind binnenstebuiten keren waarbij er wel duidelijk medische noodzaak is.
Hee, dat heeft de selectie van Togo ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waterpokken. Zo ongeveer de hele nacht wakker geweest....
Zeg dat welquote:
Cool, postid 38.500.000.quote:
Dat wist ik wel, deed ik expres.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:22 schreef methodmich het volgende:
Geef je een feestje VoriGe?
[11,5 uur] VoreG is jarigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Van harte dan! Waar is zijn topique?
* methodmich gaat eten.
Dan naar ASWH, kwartfinale landelijke beker tegen GVVV. Ben benieuwd, wellicht zit er nog een prijs in dit seizoen na de Supercup en districtsbeker.
Weet je ook eens hoe ik me voel als half Nederland en Duitsland opeens naar de kust moet om aan het stand te liggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:09 schreef DarkShine het volgende:
Heerlen was gister al overspoeld met festivalgangers...
Meen je ik ga zo lang de auto in om aan het strand te liggen? Rij liever even naar Hengelhoef (net achter Genk), is een half uur van hier. Strandbad en subtropisch zwembad...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe ik me voel als half Nederland en Duitsland opeens naar de kust moet om aan het stand te liggen....
Maar die is blondquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zet Eurosport eens op, Kirilenko is nog mooier.
Welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks donkerder dan Kirilenko, maar goed.
quote:
Euhm... Wélke borstenquote:
dat bedoel ik juistquote:
indoor of outdoor?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Snel een spamtopic!
maar je hebt zeker wel zelf ff snel gesoliciteerd als nieuwsposter daar?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij zat vast, is ook al zo lang niet gebruikt, keer olie en.
Ja 50 euro per maand verdienen das natuurlijk altijd mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar je hebt zeker wel zelf ff snel gesoliciteerd als nieuwsposter daar?
binnen 2 jaar kan je gaan rentenierenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja 50 euro per maand verdienen das natuurlijk altijd mooi meegenomen.![]()
Ja, Echt? Had ik niet verwacht. Niet echt een stad waar topsporters zich vestigenquote:
Dat eerste staat me aan, je laatste zin dan weer niet Mich...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Doelpuntje gemaakt, ook één voorbereid.
Lekker trouwens dat die aap van een DAM een tijdje weg is, kunnen we lekker relaxt het WK volgen.
Geen Theo Maassen actie in gedachte gehad?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:46 schreef borisz het volgende:
ik heb trouwens de wereldbeker van heeeel dichtbij gezien op een paar cmhij stond in berlijn in de grote voetbal voor het brandenburger tor
Wat, dat Arjan er één heeft voorbereid?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat eerste staat me aan, je laatste zin dan weer niet Mich...
Ja, maar waarom natrappen naar DAM, nergens voor nodig toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat, dat Arjan er één heeft voorbereid?
[afbeelding]
Sta ik ook nog op.
Jij bent die enigszins gezette heer met dat baardje?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat, dat Arjan er één heeft voorbereid?
[afbeelding]
Sta ik ook nog op.
Ik verwoord een collectief gevoel van tevredenheid Sand. Anders had je een heel irritant WK gehad, met gedoe over Sudacas, allerlei vragen, zuigen en trollen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar waarom natrappen naar DAM, nergens voor nodig toch?
jewel,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen Theo Maassen actie in gedachte gehad?
Nja, leuk voor je persoonlijke vete, maar om m dan nog even de toevoeging aap te geven...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik verwoord een collectief gevoel van tevredenheid Sand. Anders had je een heel irritant WK gehad, met gedoe over Sudacas, allerlei vragen, zuigen en trollen.
En Cultheld, ja, dat klopt.
Als je liever een ander dier had gezien, dan kan ik het editen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, leuk voor je persoonlijke vete, maar om m dan nog even de toevoeging aap te geven...
Maar ja, boeiend ook.
Whehehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je liever een ander dier had gezien, dan kan ik het editen.
Wat ik vandaag hoorde wel, zeker door de promotie van Vitesse Delft.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het al zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |