Hij heeft het er nog regelmatig over hoe die betreffende leerling dankzij zijn inzet van school is gezet.quote:
wat ons SCHone noordelingetje zegtquote:
Jaja, het is nu wel duidelijk dat je teleurgesteld bent. Hoe kan ik het oooooit goedmaken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[..]
Nee DD, had je maar naar Groningen moet komen
op de korenmarkt zitten wel een aantal leuke kroegen !quote:
Zover was ik ook. Ik bedoelde iets specifieker...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de korenmarkt zitten wel een aantal leuke kroegen !
Wat een goede tip sherlockquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de korenmarkt zitten wel een aantal leuke kroegen !
Daar kom ik nog even op terugquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jaja, het is nu wel duidelijk dat je teleurgesteld bent. Hoe kan ik het oooooit goedmaken?
van jou ook nog niets gezien, lampiequote:
voor jou ook een fijn (lang) weekendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef clauwheee het volgende:
Ik mag zo naar huis
Wat een spanning, want dan de grote vraag: doet internet het daar alweer?
Anders fijn weekend alvast, ik zal op vanavond na voornamelijk aan de klus zijn dit weekend
Stel je voor zeg, dat je een weekendje niet kunt fokken!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef clauwheee het volgende:
Ik mag zo naar huis
Wat een spanning, want dan de grote vraag: doet internet het daar alweer?
Had ik jou iets gevraagdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dat je een weekendje niet kunt fokken!!!!
Nee, maar ik kan met niet herrineren dat ik toestemming van jou moet hebben om hier te posten.quote:
Onwijs jaquote:
Misschien kan je je het wel herinneren?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan met niet herrineren dat ik toestemming van jou moet hebben om hier te posten.
Nee ook niet, helaasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien kan je je het wel herinneren?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Onwijs ja
Morgen weer stappen in Rotterdam![]()
Hoe is het met het knietje?
Zet die maar, voor zover ze er al niet instaan, in dit topic:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb nog wel een paar goeie receptjes voor je golfer
Lekker lang zelfsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:
Weeekeeeeeeeeeeeend
snel in een taxi naar Nijmegen stappenquote:
Ierse pub he, vraag Doc en Stevengerrard maarquote:
ze zijn helemaal verkeerd bezig daar in Irak, begint nu echt op een 2e Vietnam te lijkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
Amerika lekker bezig in Irak. 20 vrouwen en kinderen afgeslacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |