--> F&Fquote:
Ja druk hier. Vandaag Bachelor scriptie inleveren. Laatste tijd echt hard voor moeten werken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Vom kerel, lang niet gezien.
Hoe is het ermee?
Met mij goed overigens.
Word.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:56 schreef Superheld het volgende:
Oh wat is het leven toch heerlijk als je vrij bent![]()
quote:
Net een gesprekje gehad over mn bachelorscriptie, vanaf heden nog twee weken voor de definitieve versie... Het zag er goed uit, ze zou alleen de analyses anders doen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja druk hier. Vandaag Bachelor scriptie inleveren. Laatste tijd echt hard voor moeten werken.
Verder natuurlijk al m'n tentamens binnekort, precies tijdens het WK![]()
Tijd voor vakantie dus
Tssk, mag dat niet in hools of zoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:07 schreef Bjoro het volgende:
voor nog meer kappers-gereutel !
Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen.
alle homo's zijn toch gebanned ?quote:
Morgen wordt het goed weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
Wat een heerlijk weertje zeg![]()
![]()
ideaal pinkpopweer![]()
Yep, we gaan alleen niet zo hoogquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:58 schreef clauwheee het volgende:
Hey DD, dat vrijgezellenfeest waar we het laatst (nou ja, tijd geleden) over hadden, is dat nog gelukt?
idd, wat een heerlijk festival weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
![]()
ideaal pinkpopweer![]()
wat doe ik?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Eendje, doe nou niet, straks word ik ontslagen
Valt me van je tegen, maar als je mn hulp nog een keer nodig hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep, we gaan alleen niet zo hoog![]()
Het wordt Arnhem, mañana
Gister nog gezegd, weet niet of je het gelezen hebt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
![]()
ideaal pinkpopweer![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt mn pa ineens bij me zitten. "Euh wat ik wilde zeggen, We moeten een keer controleren of alle nummers in mijn telefoon nog kloppen" Wat er dus op neer komt dat ik dat kan gaan controleren.
da's altijd prima geregeld vanaf station langgraafquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gister nog gezegd, weet niet of je het gelezen hebt.
Je kunt beter uitzoeken welke bus je hebben moet vanaf Heerlen naar Landgraaf of een taxi dokken met zijn allen. Op Landgraaf zal het vrij druk worden
Nee, uit mijn telefoon voor familie, moeders telefoon voor vrienden, van bussiness cards etc.quote:
ff teruglezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gister nog gezegd, weet niet of je het gelezen hebt.
Je kunt beter uitzoeken welke bus je hebben moet vanaf Heerlen naar Landgraaf of een taxi dokken met zijn allen. Op Landgraaf zal het vrij druk worden
Dat wel, maar altijd zo megadrukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's altijd prima geregeld vanaf station langgraaf
Tsja nu weet je meteen dat je pa er ook een andere vriendin op nahoud.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft nog 9 ongelezen smsjes staan![]()
![]()
"Ooow ik wist niet dat ik ook sms kan ontvangen" Mafkees
![]()
Ik weet waar ik kan aankloppenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, maar als je mn hulp nog een keer nodig hebt
Definitieve versie ingeleverdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Net een gesprekje gehad over mn bachelorscriptie, vanaf heden nog twee weken voor de definitieve versie... Het zag er goed uit, ze zou alleen de analyses anders doen...Ajoh das maar de helft van t verslag (de methode, conclusie en discussie veranderd er nl ook door he)
![]()
Ik heb zo'n docent die dat continu bij 99% van de opleiding doet. Lijkt wel alsof die ervan geniet. Vind het ook tof om je af te zeiken in de klas, meneer is vorig schooljaar zijn eigen klaslokaal uitgeslagen trouwens...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Definitieve versie ingeleverd
Fijn is dat he als docenten ineens vinden dat je het toch anders moet doen dan dat ze eerst zelf gezegd hebben hoe het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |