Hoe kan het nou dat jij daar zoveel van weet??quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:31 schreef escape_nl het volgende:
Lekkere combo mensen, vooral als je veel bier ophebt en je bent ongesteld, al die bloedverdunners, dan helpt een maandverbandje ook niet
Ooh ja!quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:33 schreef escape_nl het volgende:
spreekt voor zich toch, Linda is ook weleens euh je weet wel
Alcohol in t algemeenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:33 schreef BattleLies het volgende:
Ooh ja!
Bloedverdunnen gebeurd door bier?! hmmm
uhm dan had ik het gisteren verkeerd gehoord. ik vond het al zo raar dat daqing kwam terwijl ik dacht dat je die wilde skippenquote:ik vroeg nog, zal ik mashtuur een keer overslaan? En ja riepen jullie in koor.
Vanavond gaat de server op auto switch voor een avondje.
Dit na aanleiding van een topic op het bof forum en in overleg met JP en ferdi.
Waar staat GTN voor?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemorgen![]()
Even spammen
======================================================================================
(mede-)BoF-ers in het najaar organiseren wij van FoD al jaren een Lan en ook dit jaar gaat het gebeuren. Dit jaar gaan we het weekend van 29 sept t/m 2 okt.
Mochten er iemand zijn die het leuk vind om in een bungalowpark te zuipen en te gamen dan is dit misschien iets voor jou. Vorig jaar hebben we een aantal mooie battles gespeeld en deze zijn allemaal opgenomen met de Battlerecorder.
Ik spam nog maar eens het filmpje dat ik gemaakt heb van 1 van de battles:
Recapture of Sharqi Peninsula.avi (179.4 Mb)
Op dit moment hebben we al 11 inschrijvingen.
Voor meer info kun je op het FoD forum terecht!
Grafische sector he... Dan ben je nu eenmaal de laatste schakel...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef BattleLies het volgende:
Grr ...![]()
Waarom denken al mijn collega's altijd dat ik eerst HUN opdrachten ga doen! Elke klant wil snel zijn produkten hebben en elke opdracht die ik aanneem heeft dus 'haast' ... maar waarom willen ze altijd HUN klussen met voorrang?!![]()
Collega's he, die staan dichter bij jou dan die 'klanten'quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef BattleLies het volgende:
Grr ...![]()
Waarom denken al mijn collega's altijd dat ik eerst HUN opdrachten ga doen! Elke klant wil snel zijn produkten hebben en elke opdracht die ik aanneem heeft dus 'haast' ... maar waarom willen ze altijd HUN klussen met voorrang?!![]()
heel simpel, ze willen het probleem van zichzelf naar jou verplaatsen zodat ze zelf de veranwoording niet meer hebben. kortom dat aapje op hun schouders willen ze naar jou overbrengen, dat moet je zien te voorkomen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef BattleLies het volgende:
Grr ...![]()
Sja ... verantwoording .. das niet helemaal zo ..quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
heel simpel, ze willen het probleem van zichzelf naar jou verplaatsen zodat ze zelf de veranwoording niet meer hebben. kortom dat aapje op hun schouders willen ze naar jou overbrengen, dat moet je zien te voorkomen.
Precies, groot gelijk. Escaleren naar degene die erover hoort te gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja ... verantwoording .. das niet helemaal zo ..
Het is logisch dat er na het schrijven van een boek er opmaak en vormgeving voor de omslag en het binnenwerk gedaan moet worden. Dat hoort dus bij het proces ... Daar staat natuurlijk een deadline voor ...
Maar daarbij is het dus niet duidelijk welk boek meer prio heeft dan een ander .. kortom .. mijn collega's vinden allemaal dat hun boek als eerste gedaan moet worden door mij. En dan bellen ze allemaal mij .. terwijl ik dan zoiets heb van: ga maar naar de baas en laat hem maar bepalen welk boek voorrang heeft .. ik wil niet steeds moeten schipperen tussen collega's!![]()
ARS en SEX, ja jongens onder elkaar in zo'n huisje dan krijg je dat he.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
houden we het bij ARS, SEX en GTN.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja ... verantwoording .. das niet helemaal zo ..
Het is logisch dat er na het schrijven van een boek er opmaak en vormgeving voor de omslag en het binnenwerk gedaan moet worden. Dat hoort dus bij het proces ... Daar staat natuurlijk een deadline voor ...
Maar daarbij is het dus niet duidelijk welk boek meer prio heeft dan een ander .. kortom .. mijn collega's vinden allemaal dat hun boek als eerste gedaan moet worden door mij. En dan bellen ze allemaal mij .. terwijl ik dan zoiets heb van: ga maar naar de baas en laat hem maar bepalen welk boek voorrang heeft .. ik wil niet steeds moeten schipperen tussen collega's!![]()
Escalerenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Escaleren naar degene die erover hoort te gaan![]()
delegeren? is vaak dat je baas dat naar jou doet en niet andersom.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
EscalerenDelegeren bedoel je zeker
en zelfs daar valt nog over te debatteren
Mijn baas gaat er ALTIJD van uit dat ik ALLES kan .. dus dat ik hem niet nodig heb ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
delegeren? is vaak dat je baas dat naar jou doet en niet andersom.
Laat ik het zo zeggen. als je een goede baas heb, dan zal hij ook delegaties van jou aannemen, anders word het escalatie.
Volgens het woordenboek is delegatie het overdragen van bevoegdheden. Lies heeft nu de bevoegdheid (of krijgt die opgedrongen) om prioriteiten te stellen in het doen van haar werk maar daar wil ze vanaf en dus wil ze dat overdragen naar haar baas. Als dat lukt dan is dat succesvol gedelegeerdquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
delegeren? is vaak dat je baas dat naar jou doet en niet andersom.
als hij dat van iedereen verwacht, dan heb je geen baas nodig, dus zegt hij van zichzelf dat ie overbodig isquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Mijn baas gaat er ALTIJD van uit dat ik ALLES kan .. dus dat ik hem niet nodig heb ...
Deze twee huizen worden strikt gescheiden. Het SEX huisje wordt ook wel stuff huis genoemd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef -chiel- het volgende:
[..]
ARS en SEX, ja jongens onder elkaar in zo'n huisje dan krijg je dat he.![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens het woordenboek is delegatie het overdragen van bevoegdheden. Lies heeft nu de bevoegdheid (of krijgt die opgedrongen) om prioriteiten te stellen in het doen van haar werk maar daar wil ze vanaf en dus wil ze dat overdragen naar haar baas. Als dat lukt dan is dat succesvol gedelegeerd
Maar goed, dit is dus wel het debat waar ik het over had aangezien delegeren meestal gezien wordt van baas naar ondergeschikte
Mijn baas is wel baas maar niet in de zin van op zijn kantoor zitten en wat algemeen werk doen. Hij is net zo hard aan het werk als zijn werknemers. Mailen heeft geen zin want hij zit bijna altijd op de weg (klanten bezoeken enz). En bellen heeft ook bijna geen zin want als hij in de auto zit voert hij per telefoon allerlei overleggen waar hij anders geen tijd voor heeft .. en hij werkt zelfs 's avonds! zo'n beetje 80 uur per week ofzo .. kortom .. baas is wel baas maar toch weer niet zoals gebruikelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
als hij dat van iedereen verwacht, dan heb je geen baas nodig, dus zegt hij van zichzelf dat ie overbodig is![]()
maar misschien het makkelijkst om het via e-mail aan de baas uit te leggen wat het scenario is, en dat je anders verlangt van hem dat hij er wat aan doet.
Dan heb je in ieder geval bewijs als het escaleert dat je het geconstateerd heb.
Dan vind ik het escalatie, aangezien jij de beslissing niet kan nemen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Mijn baas gaat er ALTIJD van uit dat ik ALLES kan .. dus dat ik hem niet nodig heb ...
Dan heeft hij mensenkennis en weet hij dat jij het kan, al twijfel je er misschien zelf wel eens aan. Ik heb precies zo'n manager die houdt er ook van mij in het diepe te gooien. Dat kan soms erg vervelend zijn, maar vaak erg leerzaam.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Mijn baas is wel baas maar niet in de zin van op zijn kantoor zitten en wat algemeen werk doen. Hij is net zo hard aan het werk als zijn werknemers. Mailen heeft geen zin want hij zit bijna altijd op de weg (klanten bezoeken enz). En bellen heeft ook bijna geen zin want als hij in de auto zit voert hij per telefoon allerlei overleggen waar hij anders geen tijd voor heeft .. en hij werkt zelfs 's avonds! zo'n beetje 80 uur per week ofzo .. kortom .. baas is wel baas maar toch weer niet zoals gebruikelijk.
En als hij je aanneemt doet hij dat omdat hij kwaliteiten in je ziet. Hij praat over mij alleen maar lof en gaat er dus vanuit dat ik gewoon alles kan of alles snel onder de knie heb ... ik wordt dus regelmatig in het diepe gegooid en vind het dan best een beetje stom dat hij er gewoon vanuit ga dat ik dat kan ... uiteindelijk leer ik het inderdaad heel snel en kan ik het ook maar toch .. het is zijn manier van mensen prikkelen zegt hij![]()
Laatste bezoek: 2 dagen, 8 uur, 22 minuten geledenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:54 schreef staticdata het volgende:
<=== *vraagt zich af, waar incolumis is*
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hmm ik weet wel wat ik ga doen deze week
ik ga de komende 5 dagen brabant effe terroriseren + zoeken naar geld
(machine plaatsten voor bedrijf)
geen BF2 dus voor mij![]()
![]()
![]()
Ik wil het gelijk de kop indrukken. Geen humor meer binnen BoF, vanaf nu alleen maar serieuze onderwerpen!quote:
In canada kost een biertje toch wel een kleine 5 euroquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Biertje drinken in Arnhem schrappen we, dat doen we wel in Roemenie
1 Romanian leu = 0.283724879 Euro
1 Small bottle of beer = L0.60
Small bottle of beer = 0.17 Euro
Ik zou zeggen kom een keertje langs als ik er eenmaal zitquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
In canada kost een biertje toch wel een kleine 5 euro
Misschien kan ik nog omboeken
5 euro? dan neem je zeker heineken? lokaal bier zal toch wel goedkoper zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik wil het gelijk de kop indrukken. Geen humor meer binnen BoF, vanaf nu alleen maar serieuze onderwerpen!
[..]
In canada kost een biertje toch wel een kleine 5 euro
Misschien kan ik nog omboeken
Is goed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom een keertje langs als ik er eenmaal zit
NL-Roemenie is 220,- dus dan moet het met een biertje of 100 al lukken. Dat is een gemiddelde zaterdag voor jou tochquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is goed.
Even rekenen:
Retourtje vanuit Vancouver naar Boekarest: $ 8635.79 => 6601,28 euro.
1 Biertje in Canada is gemakshalve 5 euro.
1 Biertje in Roemenie is 0,17 euro
Dus als ik meer dan 1366 biertje ga drinken ben ik goedkoper uit om even langs te komen voor "een" biertje![]()
Heeeee weer een Morpheus stelling, ik voel een discussie aankomen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
¤ ,077
Het lokale bier is vast wel beter dan Heineken. (Bijna) alles beter dan Heineken.
2 jaar geleden viel er bij mij thuis een vent dood voor de deur neer, hij liep al een jaar elke morgen naar de Aldi om een stuk of 8 halve liters te scoren, dus die kunnen inderdaad niet goed zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik geef m'n mening en vind Heineken serieus niet lekker. Die Aldi blikken zijn nog erger, dat wel.
Ik ga in hoger beroep: Hertog Jan uit eigen tapquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik spreek:
Grolsch beugel
Discussie gesloten
Hoger beroep kennen we niet in mijn koninkrijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga in hoger beroep: Hertog Jan uit eigen tap![]()
Ik heb er ooit een paar slokken uit genomen en ging bijna over me nekquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
2 jaar geleden viel er bij mij thuis een vent dood voor de deur neer, hij liep al een jaar elke morgen naar de Aldi om een stuk of 8 halve liters te scoren, dus die kunnen inderdaad niet goed zijn.
Maarrre, waarom dronk jij die Aldi blikken?
Ja dat bevalt me welquote:
Kijk aan Postman die al een uitnodiging hier heeft staan. Nog geen snelle beslissers gezien bij BOF in de vorm van een aanmelding bij FOD.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemorgen![]()
Even spammen
======================================================================================
(mede-)BoF-ers in het najaar organiseren wij van FoD al jaren een Lan en ook dit jaar gaat het gebeuren. Dit jaar gaan we het weekend van 29 sept t/m 2 okt.
Mochten er iemand zijn die het leuk vind om in een bungalowpark te zuipen en te gamen dan is dit misschien iets voor jou. Vorig jaar hebben we een aantal mooie battles gespeeld en deze zijn allemaal opgenomen met de Battlerecorder.
Ik spam nog maar eens het filmpje dat ik gemaakt heb van 1 van de battles:
Recapture of Sharqi Peninsula.avi (179.4 Mb)
Op dit moment hebben we al 11 inschrijvingen.
Voor meer info kun je op het FoD forum terecht!
Wat kost een biertje in jouw wereld?quote:
1 euro, maar daar komt dan 500% btw overheenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat kost een biertje in jouw wereld?
* PoSTMaNnaar Cardinal
Jupiler wissel ik af met Hertog Jan thuisquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:26 schreef jpjedi het volgende:
JUPILER!!! of MAREDSOUS![]()
Heineken heet in Belgie niet voor niets: " het groene gif"![]()
Ga je ook met [BOF] voor je naam spelen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:38 schreef BMH het volgende:
Rond 18 honderd uur zit ik weer in de server... Nog meer servervullers?
Heb ik alquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ga je ook met [BOF] voor je naam spelen?
Kutbelgquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:26 schreef jpjedi het volgende:
JUPILER!!! of MAREDSOUS![]()
Heineken heet in Belgie niet voor niets: " het groene gif"![]()
Ah schattig hoor, deze is wel wat makkelijker dan de vorige.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef Sickert het volgende:
VIL
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah schattig hoor, deze is wel wat makkelijker dan de vorige.
Go EA! Ik heb de incremental, maar geen crash als ik join gelukkig...quote:Origineel gepost door i3d
Mensen die de incremental 1.3 hebben geinstalleerd kunnen een foute install hebben. Als je een foute install hebt kan je een server laten crashen door de server te joinen omdat er een fout zit in de afhandeling van de je accountnaam op de server. Grote kans dat iemand uit jouw groep zo'n install heeft en elke keer de servers laat crashen als hij joint.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:29 schreef RudyCarell het volgende:
Go EA! Ik heb de incremental, maar geen crash als ik join gelukkig...
je weet wel dat Vera nog langer is als jij ?quote:
quote:
hahahaquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Razorback is gewoon de benjamin en hij vind meisjes nog stom
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Razorback is gewoon de benjamin Homooooooooo en hij vind meisjes nog stom
ik speel het gewoon niet meer tot alles gewoon goed werktquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb sinds de patch ook iets vreemds...
Ik kan bij sound geen ultra high setting meer kiezen. Hij ziet wel de AEX en de X-FI support en ik heb hem altijd op ultra high gehad. Na de patch ging ik zoeken waarom mijn geluid het niet deed en dit bleek de oorzaak.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Razorback is gewoon de benjamin en hij vind meisjes nog stom
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:12 schreef Sickert het volgende:
ik speel het gewoon niet meer tot alles gewoon goed werkt
Ik maak der wel klein, want ik ben groot en sterk en heb veel danoontjes gegetenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
je weet wel dat Vera nog langer is als jij ?
en ze ook hier gaat posten?
ik zou maar snel edit doen
of wegrennen![]()
Sorry ... ik kan nog niet .. moet website voor Jp bouwen ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:27 schreef BMH het volgende:
HEY! ga de server eens vullen.. Ik wacht al 1.5 uur
kom eraanquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:27 schreef BMH het volgende:
HEY! ga de server eens vullen.. Ik wacht al 1.5 uur
Geef m Joomla en een handleidingquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef BattleLies het volgende:
Sorry ... ik kan nog niet .. moet website voor Jp bouwen ...![]()
Ik zit juist met dat Joomla te kutten .. niet met Joomla-zelf maar met de MySQLinstellingenquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geef m Joomla en een handleiding
Dat gezeik met geen squads kunnen maken staat daar toch los van ? Dat is geen bug, dat is een std. feature van EAquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:02 schreef RudyCarell het volgende:
Even over gisteravond, hoe is de auto teamswitch bevallen? Ikzelf vond het ZEER irritant dat altijd een van de twee teams geen squads kon maken... Ben ook al gauw weer genokt... Effe BF2cc opgehouden, en daar viel me op dat er heel veel vragen waren over het Squadprobleem... Misschien werkt die switch alleen goed als je nadat de optie is aangevinkt de server eerst te herstarten... Anyhoe ik snap nog steeds niet waarom we dit sowiezo willen...
Alle bugs zijn std. features van EA.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat gezeik met geen squads kunnen maken staat daar toch los van ? Dat is geen bug, dat is een std. feature van EA![]()
Die bug staat los van de autoswitch en is bekend zover ik weet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat gezeik met geen squads kunnen maken staat daar toch los van ? Dat is geen bug, dat is een std. feature van EA![]()
Als dit wel veroorzaakt wordt door de autoswitch dan kunnen we dat de volgende keer beter uitlaten ja.
Dat kon 1 team dus niet...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bij autoswitch moet je altijd weer nieuwe squads aanmaken toch?
110% anti-autoswitch!![]()
Niets ermee te maken? Wel raar dan dat we het nog nooit gehad hebben, behalve dan nu we de optie hebben aangezet... Ik kan me ook herrinneren dat toen we nog bij I3D zaten op de warserver ook autoswitch aangezet hadden voor een war en ook dit probleem met squads hadden, vandaar dat ik denk dat het daar door komt...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die bug staat los van de autoswitch en is bekend zover ik weet.
De autoswitch is op verzoek en naar aanleiding van een poll op het bof forum. Het resutlaat van deze poll was 71,43% voor teamswitch. Wij als admins hebben de mening dat we de informatie uit dit topic serieus moeten nemen en daarom hebben we besloten de test uit te voeren. Escape heeft het een en ander praktisch verzorgt.
Wat we kunnen doen is controleren of deze poll represenatief is geweest maar ik denk dat wij ons eerst moeten richten op ervaringen die gisteren en bij een mogelijke volgende gelegenheid worden opgedaan.
@ Ferdi: Is die bug met een reset op te lossen of moeten we daar Rik voor vragen?
Volgens mij wil je bv. gewoon geen USA op Oman zijn en geen MEC op Karkand.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bij autoswitch moet je altijd weer nieuwe squads aanmaken toch?
110% anti-autoswitch!![]()
We zouden het denk toch ff moeten checke bij gameservers of EA... Ik heb er gisteren nog op gegoogled, maar niets erover gevonden... Het kan toch best een aardige optie zijn, bij nader inzienquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Op het moment dat de autoswitch echt voor die problemen zorgt dan schrappen we het van de agenda.
Neuhh, ik quote:quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:37 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Volgens mij wil je bv. gewoon geen USA op Oman zijn en geen MEC op Karkand.
Autoswitch is goed voor gelijke kansen!
quote:Ik ben er GEEN voorstander van en daar heb ik een aantal redenen voor:
1. Ik vind het verwarrend. Soms zit ik op afstand bijv. op een MEC-chopper te knallen, maar wat blijkt... de vorige ronde zat je bij de US en NU bij de MEC. Oftewel ik zit op me eigen chopper te knallen. Natuurlijk zie je een rode of een blauwe naam, maar dat is niet altijd het geval, zeker niet bij afstanden.
2. Elke ronde kun je weer OPNIEUW squads aanmaken, best vervelend als je net zo'n leuke squad had en zeker als er rondes tussen zitten die misschien maar 5 minuten duren.
elke map...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef staticdata het volgende:
Rudy op welke map kon het ene team geen squad meer aanmaken? ik heb het wel eens meegemaakt op een andere server, op karkand.
ik denk eerlijk gezeg dat het wel met de team switch te maken heeft, aangezien we normaliter nooit problemen hebben.
spreek je in het midden af, is het nog maar 94quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
elke map...
Ook leuk zaterdag PC halen bij Diki... 188 KM rijden!![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
spreek je in het midden af, is het nog maar 94
Inmiddels wel maar toen ik dit postte niet (geloof ik)quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We hebben FF uit staan, dus argument 1 is onzin. Als je elke ronde weer switched, dan went dat vrij snel.
Argument 2 kan als vervelend worden ervaren, maar meestal zie je dat mensen elkaar toch wel weer opzoeken.
Dus jij kan wel zien dat het een MEC chopper is maar niet dat er een blauw naampje boven staat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
1. Ik vind het verwarrend. Soms zit ik op afstand bijv. op een MEC-chopper te knallen, maar wat blijkt... de vorige ronde zat je bij de US en NU bij de MEC. Oftewel ik zit op me eigen chopper te knallen. Natuurlijk zie je een rode of een blauwe naam, maar dat is niet altijd het geval, zeker niet bij afstanden
Dat van die 90% moet ik ook eens checken.. Ik had inderdaad het gevoel dat ik sommige dingen te laat zag in de chopper laatst...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dus jij kan wel zien dat het een MEC chopper is maar niet dat er een blauw naampje boven staat.
Ik weet niet waarmee je er dan op schiet maar echt lekker raken doe je hem dan ook niet.
In je beeldscherm instellingen kun je de zichtafstand instellen, standaard staat het op 90% en na elke patch staat ie er bij mij weer op, misschien moet je dit weer op 100% zetten dan zie je de naam eerder.
Ik heb het al 2 keer gehad dat van die 90%, misschien scheelt het of je de incremental of de andere patch neemt ????quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef staticdata het volgende:
bij mij na de patch staat het gewoon op 100% distance hoor
oh ja, mocht je problemen hebben met inloggen op de accountserver dat het zo lang duurt, dan moet je eens je favorieten legen. ik ben nu binnen 3 seconden klaar.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 keer gehad dat van die 90%, misschien scheelt het of je de incremental of de andere patch neemt ????
Ook staat dan steeds de lightning(?) op gemiddeld terwijl als je die uitzet heb je beter zicht onder gebouwen.
Klopt, je ziet duidelijk of er een MEC chopper vliegt of een US chopper. Alleen bij grote afstanden zie je geen blauwe of rode naam erboven. Wellicht dat het met dat 90% zichtafstand heeft te maken, heb ik eigenlijk nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dus jij kan wel zien dat het een MEC chopper is maar niet dat er een blauw naampje boven staat.
Ik weet niet waarmee je er dan op schiet maar echt lekker raken doe je hem dan ook niet.
volgens mij niet. als je hem op 100 zet zou je als eerste de chopper zien en pas later de naam. de naam komt pas op een bepaald tijdstip tevoorschijn. volgens mij is dat aan de serverkant in te stellen vanaf welke distance een tag te zien is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Klopt, je ziet duidelijk of er een MEC chopper vliegt of een US chopper. Alleen bij grote afstanden zie je geen blauwe of rode naam erboven. Wellicht dat het met dat 90% zichtafstand heeft te maken, heb ik eigenlijk nooit naar gekeken.
vet laptoppie Frank!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yessss nieuwe Laptop van me werk gehad
[afbeelding]
Configurations:
Aspire 9402WSMi Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.7GHz(Dothan 735/2MB/400MHz), Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2, 17"WXGA+ CrystalBrite, 1024MB DDRII RAM (2x 512), 100GB HDD 5400rpm, Super Multi DVD-RW Double Layer, 6-cell LiIon, 56K modem, Gigabit Lan & Wireless 802.11b/g, 64MB Nvidia GeForce 7300, SPDif, NO IEEE 1394, NO S-video, NO FIR
Ik heb gelukkig een 7200 toeren schijfje in mijn laptop zitten, enige wat nu een beetje jammer is is dat ik hem al bijna een jaar niet meer heb gebruikt voor mijn werkquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vet laptoppie Frank!![]()
Betere schijf dan ik in mijn laptop heb gelukkig..mijne is 4200 min-1 en dat is gewoon vervelend weinig en echt de bottleneck van mijn systeem. (HP Pavilion ZD8185)
Alleen de homo's?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:01 schreef staticdata het volgende:
vanavond zal ik jullie homo's weer is af komen knallen
Nee jij eikelquote:
Je moest hem erinkoppen he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee jij eikel
dr.bibber is iemand anders
Wat! Geen werelddominatie!quote:Mochten je op zoek zijn naar een goed geoliede vechtmachine met als enige doel werelddominatie in Battlefield 2 dan is Band of Fokkers niets voor jou adres, ben je echter op zoek naar een gezellig geheel zonder verplichtingen dan ben je wel aan het juiste adres !
Als ik een post kans zie dan pak ik hemquote:
Dan kom ik vanavond maar niet op de server want ik ben homo en meisjes zijn stomquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:01 schreef staticdata het volgende:
vanavond zal ik jullie homo's weer is af komen knallen
Het zit je wel dwars hè.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond maar niet op de server want ik ben homo en meisjes zijn stom![]()
![]()
Ik weet niet waar jij uit bent gekomen maar ik weet zeker dat ik niet uit een kast kwamquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars hè.
Wil je weer terug de kast in...
Hier kom je eruit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij uit bent gekomen maar ik weet zeker dat ik niet uit een kast kwam
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond maar niet op de server want ik ben homo en meisjes zijn stom![]()
![]()
Ik snap jou nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hier kom je eruit.
[..]
![]()
Nu ga ik naar huis![]()
Echte bikkels kosten gewoon uit het raamquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi heeft vandaag zijn rondje Ring taxi al gehad...hij wil NOOIT MEER zegt hij... Snappen jullie waarom?
foto
foto
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:21 schreef Razorback het volgende:
[..]
Echte bikkels kosten gewoon uit tegen het raam![]()
![]()
Heb ik een keer gehad..Die lul stak zijn kop uit het raam met 120km/hr en had niks gezegd...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan krijg je geen special effects op je auto![]()
Ja hoor es Frank! Je kan toch wel ff uit je bed komen als ik je msn???? Je kan ook in een prius rijden dus dan kan je ook wel ff midden in de nacht antwoorden!quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:en dan mij op MSN beschuldigen dat ik niet reageer om 04:00 uur 's-nachts
jij rijd als een wijfquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad..Die lul stak zijn kop uit het raam met 120km/hr en had niks gezegd...Hij is de andere dag wel komen schoonmaken. Die n00b kon naar eigen zeggen niet tegen mijn rijstijl.
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad..Die lul stak zijn kop uit het raam met 120km/hr en had niks gezegd...Hij is de andere dag wel komen schoonmaken. Die n00b kon naar eigen zeggen niet tegen mijn rijstijl.
![]()
gvd verrader..ik had hem nog niet gezien via internet..de minister van oorlog moest weer GTST kijken..quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef Sickert het volgende:
Vermeer kutmongool die had je kunnen hebben!!
Ministeresquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
gvd verrader..ik had hem nog niet gezien via internet..de minister van oorlog moest weer GTST kijken..![]()
MAar die handsbal is uiterst lomp imo..![]()
hier een Happy Wokquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:07 schreef Razorback het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze een restaurant "Wok To Go"
hey overgenomen van dr.bibberquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
..de minister van oorlog moest weer GTST kijken..![]()
Yupquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef staticdata het volgende:
wok of fame zit bij de kartbaan in dordt
spelen zeker sterk op het moment..quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:30 schreef staticdata het volgende:
die van huntelaar was erg mooi
ik hoop trouwens dat nederland zulk spel laat zien in duitsland...
Het lost de lag niet op, hij kijkt alleen waar het aan kan lichen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef staticdata het volgende:
Anti-lag tool beschikbaar
als je last van lag heb...
t blijft een Feyenoorderquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vond Hofs buiten zijn doelpunten niet echt geweldig, maar ja wat is nu het belangrijkste
Dit wordt door sommige servers niet geaccepteerd he, die oranje tekst...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:28 schreef staticdata het volgende:
gisteren even een tweak van totalbf2 gehaald waardoor de namen die je killed en jou killed in oranje kleur komen te staan. plus komt er per actie te staat wat het oplevert.
dus you killed Henkus (+2 bonus)
you received a neutralize point (+2)
Kill Damage Assist (+1 point)
werkt wel leuk
goedemorgen trouwens
het schijnt client side te zijn en punkbuster kijkt er niet naar....maar zal er eens op letten, anders zet ik me backup van die bestand zuruck.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit wordt door sommige servers niet geaccepteerd he, die oranje tekst...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef Razorback het volgende:
![]()
Ik heb altijd al gezegd dat vrouwen niet kunnen rijdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi heeft vandaag zijn rondje Ring taxi al gehad...hij wil NOOIT MEER zegt hij... Snappen jullie waarom?
foto
foto
Spauwteam Ownagequote:
Zondag in Rotterdam (kroeg) jongens ?quote:
Fraaie phonequote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat scheelt een hoop RudyRelaxed
Straks m'n nieuwe telefoon halenE-Ten G500
Persoonlijk vind ik de blauwe balk te spacy. Ik hoop dan ook dat ik deze uit kan zetten en anders leer ik er wel mee leven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef staticdata het volgende:
netjes, ziet er niet lelijker uit dan die mio vind ik. ga je hem bij de smartphoneshop halen?
En dan zeggen ze dat studenten geen geld hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat scheelt een hoop RudyRelaxed
Straks m'n nieuwe telefoon halenE-Ten G500
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef Suikermais het volgende:
@ Der Rudy
Jij systeem wordt op dit moment gebouwd
Daarna nog effe software erop en testen. Dan kun je 'm vanavond direct
aansluiten en dan is 't gaan met die banaan !!!!
die telefoon is gewoon met ons geld betaald. hij zegt wel dat de server zoveel kost, maar daar klopt dus weinig vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat studenten geen geld hebben![]()
Als de server ineens uit de lucht is dan weet ik wel hoe dat komt![]()
ff overleggen enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Zondag in Rotterdam (kroeg) jongens ?Biertje erbij, beetje schreeuwen tegen de TV
Dat geld gebruik ik niet voor een telefoon, wat denk je wel niet van me ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En dan zeggen ze dat studenten geen geld hebben![]()
Als de server ineens uit de lucht is dan weet ik wel hoe dat komt![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat geld gebruik ik niet voor een telefoon, wat denk je wel niet van me ?
hoe moet ik anders m'n skivakantie betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
nee die doen we van het geld van de vorige periodesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:17 schreef staticdata het volgende:
niet de zomervakantie?
okquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee die doen we van het geld van de vorige periodes
wat doe je met een telefoon? nou ik maar er foto's meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie telefoon Ferdi! Wel een slechte camera
Ik kan zondag nietHelaas
nee...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:06 schreef staticdata het volgende:
denk je dat de videokaart niet zweet als je BF2 op ultra high instellingen zet?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:18 schreef Suikermais het volgende:
@ Rudy
Systeem gebouwd..getest en ingepakt.
Veel plezier dit weekeinde
bronquote:Battlefield 2 draaide ook prima, maar het ingebouwde PunkBuster vereiste wel adminrechten.
XTX... 512MB, 48 pixel shaders, HDR+AA!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die 1900 van ATI had hij volgens mij gekozen.
ik kan ook alles op high zetten zonder enig schokjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef staticdata het volgende:
probeer nou eerst maar bf2 werkend te krijgen. zou me niets verbazen als met alles op high je nog problemen heb.
welk vid heb je eigenlijk genomen?
Opschepper(s)!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
ik kan ook alles op high zetten zonder enig schokje
Ik bespeur enige jaloeziequote:
ik zou het ook nog net redden, alleen de eerste minuut is hij dan erg schokkerig vanweg de shadows en shit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dat zou ik nooi doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Alles op high en dan resolutie op 800x600 ben je tenminste wat sneller in het spel.
niet als je op 15 inch speeltquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat zou ik nooi doen
1280*1024 draait bij mij prima en als je 800x600 neemt heb je een aardig beeldverlies.
Maar je bent wel snel in het spelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat zou ik nooi doen
1280*1024 draait bij mij prima en als je 800x600 neemt heb je een aardig beeldverlies.
ik speelde met alles op low behalve texture (medium) en dan 1024x768x90hz...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar je bent wel snel in het spel
Ik weet eigenlijk niet eens op welke resolutie ik speel![]()
Ik moet mijn pc nog aanslingerenquote:
Was ook niet onder de indruk van de foto's maar goed als ik echt foto's ga maken dan neem ik mn Canon mee. Zit op de telefoon trouwens maar 1.3mp maar 2mp is al voldoende om redelijke A4 foto's uit te printen. M'n Canon is 3.2 en dan is het toch al heeeel moeilijk om een pixel te kunnen identificeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:38 schreef staticdata het volgende:
ja maar met die telefoondingen maak je niet echt kwaliteitfoto's. 2mp is ook niet alles.
Kanik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
Vanaf vanavond niet meerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik speelde met alles op low behalve texture (medium) en dan 1024x768x90hz...
maar dat komt o.a. om die lightning op low te zetten, daar heeft het meest mee te maken. en dan zie je mannetjes eerder. ook leuk natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar je bent wel snel in het spel
Ik weet eigenlijk niet eens op welke resolutie ik speel![]()
Nog beter...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@Chiel: Als Rudy ineens heel veel beter gaat worden dan heb je je antwoord.
De mijne is van augustus 2003 p4 s478 2.6ghz met 1gig geheugen (niet eens matched)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die van mij is uit sept 2004, ik had hem toen 1 dag voor mijn vakantie en op mijn verjaardag opgehaaldvervolgens heeft hij 3 weken stof gevangen
O o o wat zou dat betekenenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:58 schreef Suikermais het volgende:
En dan nog iets... Xp Update nr: KB905474 NIET ophalen. Anders kun je niet meer updaten
is dat dat genuine gebeuren ofzo?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:58 schreef Suikermais het volgende:
Rudy...
Je pc is zojuist vertrokken richting z'n eindbestemming !!
Heb er trouwens direct maar effe XP opgegooid. Dus aansluiten en 't feest kan beginnen.
En dan nog iets... Xp Update nr: KB905474 NIET ophalen. Anders kun je niet meer updaten
verdien je zo weinigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef Razorback het volgende:
Vakantie geld is binnen, Nog een paar keer salaris en mijn pc bakbeest kan komen![]()
Of de pc is aan de prijsige kantquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
verdien je zo weinig![]()
of heb je zo veel uitgaven![]()
Keihard geowned door Windows, heeft m'n zusje nu ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Suikermais het volgende:
Ja...
Update van gister of eergister, ik zag 'm staan.. genuine advantage check.. nou, mooi het vinkje eraf gehaald en op 'Sluiten' gedruktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Keihard geowned door Windows, heeft m'n zusje nu ookIs dat een vrij recente update ?
nee het kan je zelf ook over komen. als je mec ben hou je je outfit maar krijg je gewoon een rode tag op je harses.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:50 schreef JK het volgende:
Of dat is nog steeds de blue/red bug, maar dacht dat die bug inhield dat zowel de outfit als de naamkleur van de tegenstander zouden zijn?
zal ik ook maar doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:52 schreef JK het volgende:
[..]
Update van gister of eergister, ik zag 'm staan.. genuine advantage check.. nou, mooi het vinkje eraf gehaald en op 'Sluiten' gedruktDie haalt ie niet meer op.
Kut,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:52 schreef JK het volgende:
[..]
Update van gister of eergister, ik zag 'm staan.. genuine advantage check.. nou, mooi het vinkje eraf gehaald en op 'Sluiten' gedruktDie haalt ie niet meer op.
Heb ik al is naar gezocht maar mijn pc is speciaal en daar werkt dat soort dingen niet op.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:02 schreef staticdata het volgende:
je kan niet meer updaten? ff googlen er zal toch wel weer een hack voor zijn
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:00 schreef Razorback het volgende:
Kut,
Gister was windows update bij mij bezig en ik had zoiets van zal wel goed zijn, niet dus
Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:07 schreef Razorback het volgende:
Heb ik al is naar gezocht maar mijn pc is speciaal en daar werkt dat soort dingen niet op.
Of ik kan het niet maar daar geloof ik niks van.
Van al je bitches en homiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarom staan mn automatic updates dus uit
Ik installeer SP2 en daarna kunnen ze me watMaar goed, betekent wel dat ik vanavond bezig ben om twee PCs te installeren. Ach aan de andere kant heb ik nu leverage om tegen mn zusje te zeggen dat ze me telefoonnummers over moet zetten naar m'n nieuwe telefoon
![]()
Nog niet...maar w8 een paar dagen en al je problemen zijn weer opgelost...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:02 schreef staticdata het volgende:
je kan niet meer updaten? ff googlen er zal toch wel weer een hack voor zijn
Noujah het zal wel allemaal goed zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:22 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Nog niet...maar w8 een paar dagen en al je problemen zijn weer opgelost...
Automatische updates staan bij mij gewoon aan. Alleen laat ie mij weten wanneer er updates zijn en dan beslis ik zelf wel welke ik wil hebben...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarom staan mn automatic updates dus uit
Een paar dagen ? Man dat overleef ik echt niet.Tegen die tijd heeft m'n zusje me hoogstwaarschijnlijk al gelynchedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:22 schreef Suikermais het volgende:
Nog niet...maar w8 een paar dagen en al je problemen zijn weer opgelost...
eikel beter opletten, member van het forum, niet van de clan, speel de laatste tijd veel daar en was met -IKS- Convict de server het hele weekend aan het ownen met de chopper. hij vroeg me om hun website eens te bekijken en of ik nog een clan zocht, ik heb gelijk aangegeven dat ik al in een clan zat en veel te veel lol heb hier.quote:
updates werken perfect hier met een gekraakte MCE versiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:24 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Automatische updates staan bij mij gewoon aan. Alleen laat ie mij weten wanneer er updates zijn en dan beslis ik zelf wel welke ik wil hebben...
Eeeeeehh, wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:31 schreef Incolumis het volgende:
eikel beter opletten, .........................
en wij zekers het Amerikaanse congres achter ons aan......... !?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:19 schreef Droopie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AmUWFb9_vP0
waar blijft jullie filmpje??
Wij zijn te goed voor een filmquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef Droopie het volgende:
Dan maak je een amerikaans filmpje.
Bios?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:03 schreef RudyCarell het volgende:
Eerste post van nieuwe PC! Gasten hoe sluit ik een SATA 2 schijf aan, hij zit er nu in maar wordt niet hereknd...
ik rode platte kabels erin gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:08 schreef Suikermais het volgende:
Volgens mij zit 't kabeltje op raid aangesloten.....
Je moet dat rode kabeltje effe op sata1 gooien.
Als jij de lag uit patch1.3 haalt, kom ik weer terugquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:15 schreef staticdata het volgende:
niemand aan het bf2én zelfs escape niet
ik heb geen lag dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:22 schreef JK het volgende:
[..]
Als jij de lag uit patch1.3 haalt, kom ik weer terug
Misschien ga ik zo een rondje BF2 demo doen met geunlockte wapens.. dat speelt tenminste door zonder die geile klote lag... dat maakt me echt chagerijnig
Opschieten danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef staticdata het volgende:
maar even voor razorback het topci vol maken
Gratzquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:40 schreef staticdata het volgende:
net me expert air defense gehaaldook al is dat niet meer zo moeiljk
Gewoon doorposten merk je vanzelfquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:41 schreef staticdata het volgende:
hoe kan je zien dan hoeveel post er nog moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |