nee die doen we van het geld van de vorige periodesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:17 schreef staticdata het volgende:
niet de zomervakantie?
okquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee die doen we van het geld van de vorige periodes
wat doe je met een telefoon? nou ik maar er foto's meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie telefoon Ferdi! Wel een slechte camera
Ik kan zondag nietHelaas
nee...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:06 schreef staticdata het volgende:
denk je dat de videokaart niet zweet als je BF2 op ultra high instellingen zet?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:18 schreef Suikermais het volgende:
@ Rudy
Systeem gebouwd..getest en ingepakt.
Veel plezier dit weekeinde
bronquote:Battlefield 2 draaide ook prima, maar het ingebouwde PunkBuster vereiste wel adminrechten.
XTX... 512MB, 48 pixel shaders, HDR+AA!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die 1900 van ATI had hij volgens mij gekozen.
ik kan ook alles op high zetten zonder enig schokjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef staticdata het volgende:
probeer nou eerst maar bf2 werkend te krijgen. zou me niets verbazen als met alles op high je nog problemen heb.
welk vid heb je eigenlijk genomen?
Opschepper(s)!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
ik kan ook alles op high zetten zonder enig schokje
Ik bespeur enige jaloeziequote:
ik zou het ook nog net redden, alleen de eerste minuut is hij dan erg schokkerig vanweg de shadows en shit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik kan ook alles op high zetten zonder enig schokje
dat zou ik nooi doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Alles op high en dan resolutie op 800x600 ben je tenminste wat sneller in het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |