nee die doen we van het geld van de vorige periodesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:17 schreef staticdata het volgende:
niet de zomervakantie?
okquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee die doen we van het geld van de vorige periodes
wat doe je met een telefoon? nou ik maar er foto's meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie telefoon Ferdi! Wel een slechte camera
Ik kan zondag nietHelaas
nee...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:06 schreef staticdata het volgende:
denk je dat de videokaart niet zweet als je BF2 op ultra high instellingen zet?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:18 schreef Suikermais het volgende:
@ Rudy
Systeem gebouwd..getest en ingepakt.
Veel plezier dit weekeinde
bronquote:Battlefield 2 draaide ook prima, maar het ingebouwde PunkBuster vereiste wel adminrechten.
XTX... 512MB, 48 pixel shaders, HDR+AA!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die 1900 van ATI had hij volgens mij gekozen.
ik kan ook alles op high zetten zonder enig schokjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef staticdata het volgende:
probeer nou eerst maar bf2 werkend te krijgen. zou me niets verbazen als met alles op high je nog problemen heb.
welk vid heb je eigenlijk genomen?
Opschepper(s)!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
ik kan ook alles op high zetten zonder enig schokje
Ik bespeur enige jaloeziequote:
ik zou het ook nog net redden, alleen de eerste minuut is hij dan erg schokkerig vanweg de shadows en shit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dat zou ik nooi doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Alles op high en dan resolutie op 800x600 ben je tenminste wat sneller in het spel.
niet als je op 15 inch speeltquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat zou ik nooi doen
1280*1024 draait bij mij prima en als je 800x600 neemt heb je een aardig beeldverlies.
Maar je bent wel snel in het spelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat zou ik nooi doen
1280*1024 draait bij mij prima en als je 800x600 neemt heb je een aardig beeldverlies.
ik speelde met alles op low behalve texture (medium) en dan 1024x768x90hz...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar je bent wel snel in het spel
Ik weet eigenlijk niet eens op welke resolutie ik speel![]()
Ik moet mijn pc nog aanslingerenquote:
Was ook niet onder de indruk van de foto's maar goed als ik echt foto's ga maken dan neem ik mn Canon mee. Zit op de telefoon trouwens maar 1.3mp maar 2mp is al voldoende om redelijke A4 foto's uit te printen. M'n Canon is 3.2 en dan is het toch al heeeel moeilijk om een pixel te kunnen identificeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:38 schreef staticdata het volgende:
ja maar met die telefoondingen maak je niet echt kwaliteitfoto's. 2mp is ook niet alles.
Kanik ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef escape_nl het volgende:
Vanaf vanavond niet meerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik speelde met alles op low behalve texture (medium) en dan 1024x768x90hz...
maar dat komt o.a. om die lightning op low te zetten, daar heeft het meest mee te maken. en dan zie je mannetjes eerder. ook leuk natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar je bent wel snel in het spel
Ik weet eigenlijk niet eens op welke resolutie ik speel![]()
Nog beter...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@Chiel: Als Rudy ineens heel veel beter gaat worden dan heb je je antwoord.
De mijne is van augustus 2003 p4 s478 2.6ghz met 1gig geheugen (niet eens matched)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die van mij is uit sept 2004, ik had hem toen 1 dag voor mijn vakantie en op mijn verjaardag opgehaaldvervolgens heeft hij 3 weken stof gevangen
O o o wat zou dat betekenenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:58 schreef Suikermais het volgende:
En dan nog iets... Xp Update nr: KB905474 NIET ophalen. Anders kun je niet meer updaten
is dat dat genuine gebeuren ofzo?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:58 schreef Suikermais het volgende:
Rudy...
Je pc is zojuist vertrokken richting z'n eindbestemming !!
Heb er trouwens direct maar effe XP opgegooid. Dus aansluiten en 't feest kan beginnen.
En dan nog iets... Xp Update nr: KB905474 NIET ophalen. Anders kun je niet meer updaten
verdien je zo weinigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef Razorback het volgende:
Vakantie geld is binnen, Nog een paar keer salaris en mijn pc bakbeest kan komen![]()
Of de pc is aan de prijsige kantquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
verdien je zo weinig![]()
of heb je zo veel uitgaven![]()
Keihard geowned door Windows, heeft m'n zusje nu ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Suikermais het volgende:
Ja...
Update van gister of eergister, ik zag 'm staan.. genuine advantage check.. nou, mooi het vinkje eraf gehaald en op 'Sluiten' gedruktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Keihard geowned door Windows, heeft m'n zusje nu ookIs dat een vrij recente update ?
nee het kan je zelf ook over komen. als je mec ben hou je je outfit maar krijg je gewoon een rode tag op je harses.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:50 schreef JK het volgende:
Of dat is nog steeds de blue/red bug, maar dacht dat die bug inhield dat zowel de outfit als de naamkleur van de tegenstander zouden zijn?
zal ik ook maar doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:52 schreef JK het volgende:
[..]
Update van gister of eergister, ik zag 'm staan.. genuine advantage check.. nou, mooi het vinkje eraf gehaald en op 'Sluiten' gedruktDie haalt ie niet meer op.
Kut,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:52 schreef JK het volgende:
[..]
Update van gister of eergister, ik zag 'm staan.. genuine advantage check.. nou, mooi het vinkje eraf gehaald en op 'Sluiten' gedruktDie haalt ie niet meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |