quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:21 schreef Razorback het volgende:
[..]
Echte bikkels kosten gewoon uit tegen het raam![]()
![]()
Heb ik een keer gehad..Die lul stak zijn kop uit het raam met 120km/hr en had niks gezegd...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan krijg je geen special effects op je auto![]()
Ja hoor es Frank! Je kan toch wel ff uit je bed komen als ik je msn???? Je kan ook in een prius rijden dus dan kan je ook wel ff midden in de nacht antwoorden!quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:en dan mij op MSN beschuldigen dat ik niet reageer om 04:00 uur 's-nachts
jij rijd als een wijfquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad..Die lul stak zijn kop uit het raam met 120km/hr en had niks gezegd...Hij is de andere dag wel komen schoonmaken. Die n00b kon naar eigen zeggen niet tegen mijn rijstijl.
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad..Die lul stak zijn kop uit het raam met 120km/hr en had niks gezegd...Hij is de andere dag wel komen schoonmaken. Die n00b kon naar eigen zeggen niet tegen mijn rijstijl.
![]()
gvd verrader..ik had hem nog niet gezien via internet..de minister van oorlog moest weer GTST kijken..quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef Sickert het volgende:
Vermeer kutmongool die had je kunnen hebben!!
Ministeresquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
gvd verrader..ik had hem nog niet gezien via internet..de minister van oorlog moest weer GTST kijken..![]()
MAar die handsbal is uiterst lomp imo..![]()
hier een Happy Wokquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:07 schreef Razorback het volgende:
[..]
In Utrecht hebben ze een restaurant "Wok To Go"
hey overgenomen van dr.bibberquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
..de minister van oorlog moest weer GTST kijken..![]()
Yupquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef staticdata het volgende:
wok of fame zit bij de kartbaan in dordt
spelen zeker sterk op het moment..quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:30 schreef staticdata het volgende:
die van huntelaar was erg mooi
ik hoop trouwens dat nederland zulk spel laat zien in duitsland...
Het lost de lag niet op, hij kijkt alleen waar het aan kan lichen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef staticdata het volgende:
Anti-lag tool beschikbaar
als je last van lag heb...
t blijft een Feyenoorderquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vond Hofs buiten zijn doelpunten niet echt geweldig, maar ja wat is nu het belangrijkste
Dit wordt door sommige servers niet geaccepteerd he, die oranje tekst...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:28 schreef staticdata het volgende:
gisteren even een tweak van totalbf2 gehaald waardoor de namen die je killed en jou killed in oranje kleur komen te staan. plus komt er per actie te staat wat het oplevert.
dus you killed Henkus (+2 bonus)
you received a neutralize point (+2)
Kill Damage Assist (+1 point)
werkt wel leuk
goedemorgen trouwens
het schijnt client side te zijn en punkbuster kijkt er niet naar....maar zal er eens op letten, anders zet ik me backup van die bestand zuruck.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit wordt door sommige servers niet geaccepteerd he, die oranje tekst...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef Razorback het volgende:
Dan kom ik vanavond maar niet op de server want ik ben homo en meisjes zijn stom![]()
![]()
Ik heb altijd al gezegd dat vrouwen niet kunnen rijdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi heeft vandaag zijn rondje Ring taxi al gehad...hij wil NOOIT MEER zegt hij... Snappen jullie waarom?
foto
foto
Spauwteam Ownagequote:
Zondag in Rotterdam (kroeg) jongens ?quote:
Fraaie phonequote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat scheelt een hoop RudyRelaxed
Straks m'n nieuwe telefoon halenE-Ten G500
Persoonlijk vind ik de blauwe balk te spacy. Ik hoop dan ook dat ik deze uit kan zetten en anders leer ik er wel mee leven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:03 schreef staticdata het volgende:
netjes, ziet er niet lelijker uit dan die mio vind ik. ga je hem bij de smartphoneshop halen?
En dan zeggen ze dat studenten geen geld hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat scheelt een hoop RudyRelaxed
Straks m'n nieuwe telefoon halenE-Ten G500
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef Suikermais het volgende:
@ Der Rudy
Jij systeem wordt op dit moment gebouwd
Daarna nog effe software erop en testen. Dan kun je 'm vanavond direct
aansluiten en dan is 't gaan met die banaan !!!!
die telefoon is gewoon met ons geld betaald. hij zegt wel dat de server zoveel kost, maar daar klopt dus weinig vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat studenten geen geld hebben![]()
Als de server ineens uit de lucht is dan weet ik wel hoe dat komt![]()
ff overleggen enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Zondag in Rotterdam (kroeg) jongens ?Biertje erbij, beetje schreeuwen tegen de TV
Dat geld gebruik ik niet voor een telefoon, wat denk je wel niet van me ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En dan zeggen ze dat studenten geen geld hebben![]()
Als de server ineens uit de lucht is dan weet ik wel hoe dat komt![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat geld gebruik ik niet voor een telefoon, wat denk je wel niet van me ?
hoe moet ik anders m'n skivakantie betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |