Is goed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom een keertje langs als ik er eenmaal zit
NL-Roemenie is 220,- dus dan moet het met een biertje of 100 al lukken. Dat is een gemiddelde zaterdag voor jou tochquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is goed.
Even rekenen:
Retourtje vanuit Vancouver naar Boekarest: $ 8635.79 => 6601,28 euro.
1 Biertje in Canada is gemakshalve 5 euro.
1 Biertje in Roemenie is 0,17 euro
Dus als ik meer dan 1366 biertje ga drinken ben ik goedkoper uit om even langs te komen voor "een" biertje![]()
Heeeee weer een Morpheus stelling, ik voel een discussie aankomen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
¤ ,077
Het lokale bier is vast wel beter dan Heineken. (Bijna) alles beter dan Heineken.
2 jaar geleden viel er bij mij thuis een vent dood voor de deur neer, hij liep al een jaar elke morgen naar de Aldi om een stuk of 8 halve liters te scoren, dus die kunnen inderdaad niet goed zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik geef m'n mening en vind Heineken serieus niet lekker. Die Aldi blikken zijn nog erger, dat wel.
Ik ga in hoger beroep: Hertog Jan uit eigen tapquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik spreek:
Grolsch beugel
Discussie gesloten
Hoger beroep kennen we niet in mijn koninkrijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga in hoger beroep: Hertog Jan uit eigen tap![]()
Ik heb er ooit een paar slokken uit genomen en ging bijna over me nekquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:00 schreef -chiel- het volgende:
[..]
2 jaar geleden viel er bij mij thuis een vent dood voor de deur neer, hij liep al een jaar elke morgen naar de Aldi om een stuk of 8 halve liters te scoren, dus die kunnen inderdaad niet goed zijn.
Maarrre, waarom dronk jij die Aldi blikken?
Ja dat bevalt me welquote:
Kijk aan Postman die al een uitnodiging hier heeft staan. Nog geen snelle beslissers gezien bij BOF in de vorm van een aanmelding bij FOD.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemorgen![]()
Even spammen
======================================================================================
(mede-)BoF-ers in het najaar organiseren wij van FoD al jaren een Lan en ook dit jaar gaat het gebeuren. Dit jaar gaan we het weekend van 29 sept t/m 2 okt.
Mochten er iemand zijn die het leuk vind om in een bungalowpark te zuipen en te gamen dan is dit misschien iets voor jou. Vorig jaar hebben we een aantal mooie battles gespeeld en deze zijn allemaal opgenomen met de Battlerecorder.
Ik spam nog maar eens het filmpje dat ik gemaakt heb van 1 van de battles:
Recapture of Sharqi Peninsula.avi (179.4 Mb)
Op dit moment hebben we al 11 inschrijvingen.
Voor meer info kun je op het FoD forum terecht!
Wat kost een biertje in jouw wereld?quote:
1 euro, maar daar komt dan 500% btw overheenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat kost een biertje in jouw wereld?
* PoSTMaNnaar Cardinal
Jupiler wissel ik af met Hertog Jan thuisquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:26 schreef jpjedi het volgende:
JUPILER!!! of MAREDSOUS![]()
Heineken heet in Belgie niet voor niets: " het groene gif"![]()
Ga je ook met [BOF] voor je naam spelen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:38 schreef BMH het volgende:
Rond 18 honderd uur zit ik weer in de server... Nog meer servervullers?
Heb ik alquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ga je ook met [BOF] voor je naam spelen?
Kutbelgquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:26 schreef jpjedi het volgende:
JUPILER!!! of MAREDSOUS![]()
Heineken heet in Belgie niet voor niets: " het groene gif"![]()
Ah schattig hoor, deze is wel wat makkelijker dan de vorige.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef Sickert het volgende:
VIL
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah schattig hoor, deze is wel wat makkelijker dan de vorige.
Go EA! Ik heb de incremental, maar geen crash als ik join gelukkig...quote:Origineel gepost door i3d
Mensen die de incremental 1.3 hebben geinstalleerd kunnen een foute install hebben. Als je een foute install hebt kan je een server laten crashen door de server te joinen omdat er een fout zit in de afhandeling van de je accountnaam op de server. Grote kans dat iemand uit jouw groep zo'n install heeft en elke keer de servers laat crashen als hij joint.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:29 schreef RudyCarell het volgende:
Go EA! Ik heb de incremental, maar geen crash als ik join gelukkig...
je weet wel dat Vera nog langer is als jij ?quote:
quote:
hahahaquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Razorback is gewoon de benjamin en hij vind meisjes nog stom
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Razorback is gewoon de benjamin Homooooooooo en hij vind meisjes nog stom
ik speel het gewoon niet meer tot alles gewoon goed werktquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb sinds de patch ook iets vreemds...
Ik kan bij sound geen ultra high setting meer kiezen. Hij ziet wel de AEX en de X-FI support en ik heb hem altijd op ultra high gehad. Na de patch ging ik zoeken waarom mijn geluid het niet deed en dit bleek de oorzaak.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Razorback is gewoon de benjamin en hij vind meisjes nog stom
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:12 schreef Sickert het volgende:
ik speel het gewoon niet meer tot alles gewoon goed werkt
Ik maak der wel klein, want ik ben groot en sterk en heb veel danoontjes gegetenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
je weet wel dat Vera nog langer is als jij ?
en ze ook hier gaat posten?
ik zou maar snel edit doen
of wegrennen![]()
Sorry ... ik kan nog niet .. moet website voor Jp bouwen ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:27 schreef BMH het volgende:
HEY! ga de server eens vullen.. Ik wacht al 1.5 uur
kom eraanquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:27 schreef BMH het volgende:
HEY! ga de server eens vullen.. Ik wacht al 1.5 uur
Geef m Joomla en een handleidingquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef BattleLies het volgende:
Sorry ... ik kan nog niet .. moet website voor Jp bouwen ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |