quote:Op maandag 29 mei 2006 11:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We hebben een mijlpaaltje op ons eigen forum:
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06221/Statistics.png]afbeelding][/url]
quote:
2500 posts waarvan 2000 van PosTManquote:Op maandag 29 mei 2006 11:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We hebben een mijlpaaltje op ons eigen forum:
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06221/Statistics.png]afbeelding][/url]
quote:
heel simpel, naar aanleiding van rudy zijn post kwam ik bij i3d en toen naar IKSquote:Op maandag 29 mei 2006 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
overloper, laat hij zich maar even verantwoorden![]()
maar wat was jij daar aan het doen![]()
Ik had precies dezelfde weg genomen, alleen heb ik niet echt op die pagina gekeken. Toen ik zag dat hij nog gewoon draaide heb ik hem weer gesloten.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
heel simpel, naar aanleiding van rudy zijn post kwam ik bij i3d en toen naar IKS
Ik heb trouwens bij FoD meer dan 27% van de posts op mijn naam staanquote:Op maandag 29 mei 2006 12:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Jorrit heeft de meeste posts van ons allemaal, en maar ontkennen dat ie diep in z'n hart een echte BoFer is
heb er wel een paar keer op gespeeld, je kan heerlijk apc hoeren. maar het is niet dat gelijk heel nederland stopt met bf2 spelen, zo'n impact heeft IKS ook weer niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het was wel een hele populaire server, maar ik heb er ook maar 1x op gespeeld en moet eerlijk zeggen dat het mij niet echt beviel, maar dat kwam niet door IKS.
Klopt maar die conclusie hebben we al eens eerder getrokken. Onze clan bestaat omdat we geen zin hebben in verplichtingen, gewoon lol hebben en aanschuiven wanneer je wilt. Dat betekent automatisch dat je mensen aan trekt die minder tijd hebben om te spelen, die veel aan het werk zijn of ander bezigheden hebben en dan krijg je dit dusquote:Op maandag 29 mei 2006 13:36 schreef staticdata het volgende:
trouwens ben ik er van overtuigd dat als wij gedurende de middag server vullers zouden hebben we de server net zo popi kunnen krijgen als de iks server.
dat weet ik ook. maar je weet maar nooit als er meer boffers bij komen die overdag de tijd hebben zou het leuk zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 13:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Klopt maar die conclusie hebben we al eens eerder getrokken. Onze clan bestaat omdat we geen zin hebben in verplichtingen, gewoon lol hebben en aanschuiven wanneer je wilt. Dat betekent automatisch dat je mensen aan trekt die minder tijd hebben om te spelen, die veel aan het werk zijn of ander bezigheden hebben en dan krijg je dit dusDat hoort deels bij de keuze die we gemaakt hebben.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net thuis van een weekendje center parcs, ondertussen gelijk oom geworden dus ga dalijk gelijk kijken naar de kleineMisschien dat ik vanavond na 2 weken weer eens Battlefield kan spelen..
Neefje of een nichtje? Gefeliciteerd in ieder geval...quote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net thuis van een weekendje center parcs, ondertussen gelijk oom geworden dus ga dalijk gelijk kijken naar de kleineMisschien dat ik vanavond na 2 weken weer eens Battlefield kan spelen..
Thnx, het is een nichtje gewordenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Neefje of een nichtje? Gefeliciteerd in ieder geval...
Hehe, klinkt wel oud gelijkquote:Op maandag 29 mei 2006 15:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Ome WesleyDaar moet op gedronken worden
Oma nog welquote:Op maandag 29 mei 2006 15:49 schreef staticdata het volgende:
ik heb een nichtje van 4 en die noemt me oma Sanderipv ome of gewoon sander...
Gefeliciteerd hoor! Nu moet je haar wel gaan verwennen he! Kado'tjes kopen enzquote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net thuis van een weekendje center parcs, ondertussen gelijk oom geworden dus ga dalijk gelijk kijken naar de kleine
heeft een van je broers of zussen 7 kinderen of is het netjes verdeeld?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:21 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor! Nu moet je haar wel gaan verwennen he! Kado'tjes kopen enz![]()
Ik ben al 7 keer tante .. ik was 12 toen ik voor het eerst tante werd! Ik vind het tante-schap erg leuk!
Oudste zus: 2 jongens (15 en 13 jaar)quote:Op maandag 29 mei 2006 16:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
heeft een van je broers of zussen 7 kinderen of is het netjes verdeeld?
zou wat zijn... 7 koters![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
BABY DROP AT YOUR POSITION!
[afbeelding]
Vet gezellige bbqquote:
Errrrrrug ouderwets!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:20 schreef BattleLies het volgende:
Ik denk dat je een stappie overslaat ...![]()
lolquote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
BABY DROP AT YOUR POSITION!
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:39 schreef Suikermais het volgende:
rudy....je hebt meel !!
Niks mis mee hoor..quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh, voor de gene die vanavond willen gaan spelen:
Warning
Mocht de server zometeen offline gaan, dan komt dat doordat Ursel wederom een poging gaat wagen zich op de server te begeven..![]()
Einde warning.
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hij moest inderdaad gereset worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |