Ik heb dat precies andersom.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je weet het weer mooi neer te zetten Ferdi
Nee het spijt me zeer maar als ik aan racen denk komen echt de braakneigingen omhoogVoor de meeste dingen ben ik nog wel te porren maar racen, nee
Je bent wel erg vaak afwezig de laatste tijd, wil je ons iets vertellen ? Houd je niet meer van ons ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer dat ik niet kan bbqen in de regen.
ik denk t ook jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je bent wel erg vaak afwezig de laatste tijd, wil je ons iets vertellen ? Houd je niet meer van ons ?
Waarom eigenlijk voor de BMW auto gaan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Hoor ik de eerste tweede inschrijving voor de BMW Ring Taxi ?
Betekent dat BBQ'en ook de laatste dag van wok(kie) (die hamster van je)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik denk t ook ja
hij deed ook al zo afstandelijk aan de telefoon
Jullie plannen gewoon te kort van te voren, je moet echt 2 maanden van te voren met mijn secretariaat contact opnemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je bent wel erg vaak afwezig de laatste tijd, wil je ons iets vertellen ? Houd je niet meer van ons ?
Nu werkt ie welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:32 schreef JK het volgende:
ook mini image werkt niet.... pffffff ik ben het zat.
in 1 woord: Geweldigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2004.html Die stond er ook bij
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2004.html Die stond er ook bij
Flinke G-krachtenquote:
ik denk persoonlijk dat het nep is dat filmpjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:47 schreef JK het volgende:
Whahahaahhaha... ik moest 'm 2x kijken op het eind voor dat ik 'm door had... ging heel snel in 1 a 2 sec.Goh denk dat het dan tijd wordt om ergens anders een woning te zoeken... wel raar dat ie dan kijkt naar een mooie dame.
Maar hij blijft prachtigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat het nep is dat filmpje
Die moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:16 schreef JK het volgende:
Goh, wordt ik er weer door Punkbuster uitgetrapt net als ik een keer meer dan 100 punten heb gehaald voor het eerst
Vlak na het einde eruit getrapt VLAK voor het score schermklote klote kut punkbuster.
Gister eruit gekicked vanwege een update ofzo en nu gewoon zomaar....
Wel lachen net op Sharqi, bij een opstijgende Cobra ff een auto op het dak gooien.. die raakte meteen uit balans en de piloot moest eruit springen
Tja je moet toch wat als er 2 mensen constant je artillery stuk maken.
quote:Silent Protest about patch 1,3
If u really wanna have EA to listen we all should go the Opperset way, and boycut playing BF2 on the 1 jun. and on the 2nd jun.
make a silent PROTEST no one connect onto any Server on the 1 and on the 2nd of jun. ontil Midnight, if the server's r Empty all over the world EA might wanna listen??.
but before this have to work it should be World Wide, i would be Glad to post this on the Danish Community www.bfgeeks.dk.
I will post this on our site allsowww.bobec.dk maybe it will work and maybe it wont, but we could all give it a try ?? what is 2 days without BF2, nothing compare to what EA did made of mistakes in Patch 1,3 ??
So who is with me on this one ?? r we Chickens or menn??
For Clans it is Easy, Just close down your Server's WorldWide ontil the 3 of jun.
Bron :
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=23721&postdays=0&postorder=asc&sta rt=285
Jij wilt een worst van mij héquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef Sickert het volgende:
Homoooooo's.
Het is gezellig hier
Kevin vind het ongezellig omdat ie nog geen worst heeft gehad.
jouw worstje altijd mn schatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef Razorback het volgende:
[..]
Jij wilt een worst van mij hé
VIESPEUK
Weet ik niet, als je op google zoekt kan je er al een downloaden van 1,5mb.... ik heb die van Jedi van 4mb, maar die van 1,5mb had denk ik ook gewerkt, maar ik had een bepaalde emulatie niet aan staan en ik gebruikte de verkeerde software.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:28 schreef Incolumis het volgende:
hoe maak je eigenlijk zo'n mini image?
ik ook nu net, alle settings ook kwijtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef staticdata het volgende:
kut ea. logde ik in was in 1x meer online account pleitte. moest ik hem via retrieve terug halen en alles opnieuw instellen
Denk dat ik even een copie maak van de settingsquote:Op zondag 28 mei 2006 09:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik ook nu net, alle settings ook kwijt![]()
hmm ik weet wel wat ik ga doen deze weekquote:
Geen idee maar als z`on patch fucked is,zit er meestal niks anders op dan het hele zooitje opnieuw te installenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:03 schreef CittaR het volgende:
ik heb weer is een probleempje met bf2, de zoveelste keer al.
ik denk ik ga weer even een potje spelen, ik moest nog 1.3 patch downloaden dus dat gewoon geinstalleerd... ik klik een server aan om te spelen, dan sluit het programma af, en krijg je weer het scherm wat je krijgt als je bf2 net aanzet, maar daarna blijft het beeld zwart.
weet iemand waar dit aanligt en hoe ik dit op kan lossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |