Bedankt voor het aanbod, maar binnenkort ga ik weer mn HDD opnieuw partitioneren en mn nieuwe image er dan overheen knallen en dan moet ik BF2 opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja is inderdaad krom.. Wat zijn we weer scherp BMH![]()
Ik bedoelde dus dat ik voor BF2 een mini image..![]()
Uh die komt toch pas november 2006 ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:39 schreef Razorback het volgende:
Heeft er al iemand onder ons die nieuwe "Battlefield: Weet ik hoe die mag heten"
Zoja,
Hoe bevalt die?
Als je die voor 10 euro kon downloaden bedoel ik diequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef JK het volgende:
[..]
Uh die komt toch pas november 2006 ?
Of bedoel je een add-on zoals European Forces ?
Vond er zelf ook weinig aan. Maps waren veeeeeels te groot en je was te veel afhankelijk van voertuigen en vliegmaterieel. Niets voor mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:00 schreef JK het volgende:
Oh die, ja die hebben de meesten hier denk ik wel.. ik ook, maar er komt er nog een aan, zo'n Booster pack. Zonde van je geld.
Ik heb het 1x gespeeld 3 maps ofzo. Zuigt big time.... en daar is ook nog geen patch voor gekomen. We hebben het ook maar een paar dagen op de server gehad geloof ik.
Ben alleen even de naam kwijt van het 2e booster pack wat er aan komt?
Toch persoonlijk!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Tot zover mijn les "hoe ga ik om met andere mensen". Commentaar en kritiek op een ieder is ten alle tijden welkom zolang deze nooit persoonlijk wordt (ik vind jou een eikel)
Maar nu heb je vehicle drop in die grote veldenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vond er zelf ook weinig aan. Maps waren veeeeeels te groot en je was te veel afhankelijk van voertuigen en vliegmaterieel. Niets voor mijMaar goed
Het lange wachten was niet eens m'n grootste probleemquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:16 schreef RudyCarell het volgende:
Maar nu heb je vehicle drop in die grote velden![]()
Maar voor een goed oordeel heb ik te weinig gespeeld, Great Wall is wel erg goed!
great wall & operation smoke screen zijn wel coole mappen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het lange wachten was niet eens m'n grootste probleemMeer dat je eerst een tering eind moet cruisen om dan vervolgens een hoek om te rijden en recht in de loop van een tank te kijken
Kan je weer opnieuw beginnen. *zucht*
Moet je niet eerst naar 1.12 en dan naar 1.2 en dan pas naar 1.3 patchen oid?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:38 schreef JK het volgende:
Pffff zonder patch (dus 1.0) krijg ik BF2 nu wel aan de praat... maar met update 1.3 niet.. hij start op, wordt zwart, ik wacht dan op het EA logo maar dan klapt ie terug naar de desktop..
Ze hebben toch niet voor niks zo patch waarin alle patches zittenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Moet je niet eerst naar 1.12 en dan naar 1.2 en dan pas naar 1.3 patchen oid?
bbq binnenshuis zettenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:58 schreef Sickert het volgende:
zo net thuis uit Zeeland
morgen ff nog wat dingetjes regelen zodat we droog kunnen bbq'n
Kan, we gingen toch z'n muren er uitslopen. Had je moeder de draagmuren nog gemarkeerd Kev ?quote:
Huur dan meteen een huiskraan met sloopkogel in als je de muren eruit wiltquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan, we gingen toch z'n muren er uitslopen. Had je moeder de draagmuren nog gemarkeerd Kev ?
Heb je punkbuster al upgedate?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:38 schreef JK het volgende:
Pffff zonder patch (dus 1.0) krijg ik BF2 nu wel aan de praat... maar met update 1.3 niet.. hij start op, wordt zwart, ik wacht dan op het EA logo maar dan klapt ie terug naar de desktop..
Heb EA al een mail gestuurd met wat foto's als bewijs, maar op de website zie ik al dat het binnen 90 dagen kan.... we gaan zien hoe hoffelijk EA zal zijn..... anders moet ik iemand in elkaar stompen die BF2 thuis heeft liggen.....
draagmuren? ze wilde graag alles gelijkvloersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan, we gingen toch z'n muren er uitslopen. Had je moeder de draagmuren nog gemarkeerd Kev ?
ik las het idd..schijnt een blokker pyromaan rond te lopen. 7 winkels in belgie en al 3 in Nederland.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:34 schreef Suikermais het volgende:
Hmm...straks maar effe op de fiets de stad in. Schijnt hier in Hengelo afgelopen nacht flink te hebben gefikt. Paar winkels...bioscoop en een tig tal bovengelegen woningen.
Heb je niet eens een partytent?????????quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
draagmuren? ze wilde graag alles gelijkvloers
neh ik ga morgen ff een zeiltje halen en dat spannen zodat we iig droog staan als we ons vleesch pakken![]()
eten doen we gewoon binnen
Voor degene die geen idee hebben waar ik het over heb. De Ring Taxi rijd je een rustig rondje over de Nurnburgring met af en toe een stop om van de natuur te genieten. Nou ja rustig, een BMW M5 V10 met +500pk is niet echt rustig te noemen en stoppen doen ze alleen als iemand moet kotsenquote:
Kan, wij zijn er heel dat weekend aanzwezig. ...maar denk niet dat je de ringtaxi geboekt krijgt voor dei tijd aangezien hij een jaar van te voren al vol zit...quote:
Audi BMW M5 V10 met +500pk+50pkquote:
18 juni is naar de Ring met JP als je dat leuk vindt, ik moet afzeggen want ik moet tentamen leren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:52 schreef Sickert het volgende:
ehm homo?
leg vanavond maar eens ff uit wat de bedoeling nu is ik snap er geen hol meer van
Lijkt me wel leuk een keertjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan, wij zijn er heel dat weekend aanzwezig. ...maar denk niet dat je de ringtaxi geboekt krijgt voor dei tijd aangezien hij een jaar van te voren al vol zit...
Echter ik kan ook voor ringtaxi spelen![]()
Wijfquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta al te springen, zien jullie dat?
op die Prius van je?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta al te springen, zien jullie dat?
ga jij daar maar mooi die nep kangaroes neuken danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jullie weten dat al dat racen me werkelijk helemaal niets interesseerd. Voor ¤ 175 kan ik zoveel leukere dingen doen![]()
Een dag Walibi World bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:25 schreef Sickert het volgende:
ga jij daar maar mooi die nep kangaroes neuken dan
wij echte mannen gaan wel racen
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Racen en bier drinken is voor echte mannen!
dunnoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Hoor ik de eerste inschrijving voor de Ring Taxi ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |