abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:49:30 #151
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38230083
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Even ter verdediging van Escape. We draaien sinds kort ook andere maps op de server en misschien is het nu weer tijd voor een andere map, dan Dalian, maar het is niet zo dat escape in zijn eentje bepaalt welke maps we draaien.
Het gezeik om maps is precies hetzelfde als het gezeik na elke patch. Je kunt erop wachten.

Dus een poll vind ik wel een goed idee, maar dan is het moet het gezeik ook een keertje afgelopen zijn.
Overigens bedoel ik niet dat jij nu loopt te zeiken hoor Rudy, maar je kunt jouw post zien als het uitbrengen van een BF2 patch en die leiden altijd tot gezeik.
Ja dat heb ik nu door ja... Mij viel het alleen op dat Dalian al weer een tijdje draait... En gezeik wil ik het niet noemen... Meer interesse voor maps bekijken wie, wat wilt... En als je de 3 standaard gewoon laat draaien is het denk ik geen probleem...

@Escape: No offense hoor... het blijft idd lastig maps te draaien die minder bekend zijn...

Zo nu weer verder met werk... Ik wil gamen....
pi_38230752
oke mooi ik kom ook ff schieten kom er zo aan!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:23:14 #153
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38231353
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef drbravo het volgende:
oke mooi ik kom ook ff schieten kom er zo aan!
ik ook ben er rond een uur of 19.00
quote:
Gameverslaving in opkomst
van onze redactie | 26 mei 2006 11:40
Bijna een op de drie cliėnten in een particuliere afkickkliniek zit daar wegens verslaving aan gamen. Klinieken komen met speciale programma's voor jongeren. De gameverslaving gaat vaak gepaard met verslaving aan cocaine en marihuana.

De verslaving komt voornamelijk door de drang naar escapisme. "Het was mijn manier om uit de realiteit te ontsnappen. Je wilt jezelf bewijzen. Deze wereld beheerste ik. Je vergeet te eten en te drinken. Het belangrijkste is toegeven dat je machteloos bent en je leven onhanteerbaar is geworden," aldus voormalig verslaafde Hyke van der Heijden in het Algemeen Dagblad van vandaag.

Afkickkliniek Smith & Jones heeft inmiddels een speciaal behandelprogramma voor gamers, alsmede een zelfhulpprogramma (Gaming Anonymous genaamd). "Het is een gevaar voor de samenleving. Een onderschat gevaar,” aldus directeur Keith Bakker. Sinds zes weken kunnen gameverslaafden bij Smith &Jones terecht voor een dagbehandeling, maar die blijkt niet effectief genoeg. "Die mensen moeten echt intern. Ze moeten hier blijven slapen, anders zitten ze thuis zo weer achter de computer.”

Volgens Bakker vertonen gameverslaafden dezelfde symptomen als zware gokverslaafden, compleet met lichamelijke afkickverschijnselen als zweten en trillen. Het gaat vaak om heel jonge patiėnten. „De jongste hier is dertien”, aldus Bakker.

[ Bericht 66% gewijzigd door RudyCarell op 26-05-2006 14:42:14 ]
pi_38232839
breng gelijk ook operation smoke screen, en great wall erin

de tekst city maps only kan dus wel weggeveegd worden. en gegarandeerd dat bij fushe pass de server leeg gaat
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:58:40 #155
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38234627
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef staticdata het volgende:
breng gelijk ook operation smoke screen, en great wall erin

de tekst city maps only kan dus wel weggeveegd worden. en gegarandeerd dat bij fushe pass de server leeg gaat
ja het is een gok natuurlijk andere maps, maar we hebben nu al een aardig standaard publiek... en als het echt leeg loopt... ja dan moeten we toch terug naar oude invulling...

en EF zullen we denk niet meer draaien... zo'n succes is het niet...

@ escape en andere admins:
aangezien de SF-dag een succes was, kunnen we niet maandelijks zo'n dag houden? wekelijks wordt waarschijnlijk niets aangezien niet iedereen SF heeft...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:07:00 #156
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38234890
Ik vind Fushe altijd wel leuk.
En maandelijks een SF dag (of iets vaker) vind ik een goed idee
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_38235120
SF dag 1 x in de maand is prima, eerst even de kritieken van de niet spelende BF2 BoF leden afwachten
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:29:44 #158
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38235628
nog een uurtje en dan is het eindelijk weekend voor mij... dan boodschappen doen... voetbal kijken... en dan... KNALLEN!
pi_38235973
Dan ga ik gewoon EF op andere mappen spelen. operations smoke screen en great wall zijn wel degelijk leuke mappen
pi_38235986
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:13 schreef escape_nl het volgende:
SF dag 1 x in de maand is prima, eerst even de kritieken van de niet spelende BF2 BoF leden afwachten
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:44:55 #161
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38236165
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef staticdata het volgende:
Dan ga ik gewoon EF op andere mappen spelen. operations smoke screen en great wall zijn wel degelijk leuke mappen
zijn het ook wel, maar de meeste members hebben hem niet... dus idd een andere server checken... misschien vanavond nog wel ff
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:46:45 #162
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38236223
De server draait nu FuShe Pass en hij is nog steeds helemaal vol!!!

Volgens mij maakt het tegenwoordig niet heel veel meer uit wat je draait, al zijn zatar en clean sweep wel mappen die niet goed liggen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_38236324
ja het ligt er wel helemaal aan. ook al heb je een rondje wake island en daarin word flink geowned door china dan kan de server nog snel leeg zijn
pi_38236354
quote:
pi_38236447
quote:
jammer
pi_38236457
1x per 2 weken sf ook leuk
pi_38236479
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

jammer
hoe escape het brengt, of vind je het jammer dat sf gespeeld gaat worden
pi_38236813
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef staticdata het volgende:
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:35:43 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38237980
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef staticdata het volgende:

[..]

hoe escape het brengt, of vind je het jammer dat sf gespeeld gaat worden
Wat denk je zelf?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:39:22 #170
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38238104
Alsof een kapotte harde schijf al niet erg genoeg is, Tourist Trophy voor de PS2 een week is uitgesteld, heeft ook mijn BF2 DVD het begeven.....

Ik had al eens eerder vermeld dat er een scheurtje in zat. Nou, die scheur is nu groter geworden en doorgetrokken naar het datagedeelte.... de dvd wordt nu dus niet meer herkend....
Leuk joh !

Nu heb ik geen zin om weer 45 euro neer te leggen voor het spel, ik heb er immers al voor betaald vorig jaar. Ik zat te denken om 'm dan op een andere manier te 'krijgen'... zou dat werken met mn echte key ?
Als ie in de aanbieding is, koop ik 'm wel, maar nu is het spel nog veelste duur om 2x te betalen voor iets wat je maar 1x krijgt.

Mogelijk is de dvd 1x gevallen op mn laminaatvloertje vanaf een hoogte van hooguit 40 a 50cm... toch voortaan maar vloerbedekking om een PC heen leggen Maar ik baal er wel van !
pi_38238154
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:35 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
het laatste....

maar goed wat is de mening van het niet/minder spelende volk? of krijgen we card blanche om te doen wat goed is voor de server?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:42:03 #172
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38238202
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:40 schreef staticdata het volgende:

[..]

het laatste....

maar goed wat is de mening van het niet/minder spelende volk? of krijgen we card blanche om te doen wat goed is voor de server?
Ik zou voor het eerste gaan Ik vind het nogal onder de gordel.
pi_38238240
Duh

maar geef eens antwoord op de tweede vraag . moeten we accoord krijgen om sf er door heen te gooien en in welke mate mag het zelf bepaald worden.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:49:31 #174
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38238447
Ik zou gewoon een poll starten op ons eigen Forum en daar de mensen laten stemmen. Admins moeten dit soort dingen niet alleen beslissen vind ik.
pi_38238494
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De server draait nu FuShe Pass en hij is nog steeds helemaal vol!!!

Volgens mij maakt het tegenwoordig niet heel veel meer uit wat je draait, al zijn zatar en clean sweep wel mappen die niet goed liggen.
Fushe pass was ook best geinig vanmiddag wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_38238506
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik zou voor het eerste gaan Ik vind het nogal onder de gordel.
wat denk je zelf.
Ik ben de enige die steeds met nieuwe ideeen kom om de server vol te krijgen, we hebben veel leden die geen bf2 spelen, maar als het erop aankomt alleen commentaar geven over de vernieuwingen.
De leden die wel bf2 spelen die hoor je niet, die vinden het allemaal best zolang zij maar kunnen spelen.
Wie heeft er in het begin van deze periode steeds doorgedrukt om de server op city maps te krijgen? Anders zat je nog steeds met een lege server, omdat we toen van ip wisselden.
Daar hebben we nu profijt van, we hebben veel vaste spelers en zelfs hele clans die de server bevolken.

Ik kan heel kort door de bocht zijn, misschien neem ik bf2 wel te serieus, maar kom nou al die kritieken verdien ik toch niet.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:53:52 #177
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38238609
Ik vind je ideeen ook goed, ik vind alleen dat je die opmerking beter niet hier kunt plaatsen. Als je iets dwars zit kun je dat beter in het Admin gedeelte op het Forum posten vind ik. Verder niks anders dan lof voor al je moeite.

En ja af en toe neem je BF2 te serieus, in ieder geval serieuzer dan andere Admins.
pi_38238635
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef escape_nl het volgende:

[..]

wat denk je zelf.
Ik ben de enige die steeds met nieuwe ideeen kom om de server vol te krijgen, we hebben veel leden die geen bf2 spelen, maar als het erop aankomt alleen commentaar geven over de vernieuwingen.
De leden die wel bf2 spelen die hoor je niet, die vinden het allemaal best zolang zij maar kunnen spelen.
Wie heeft er in het begin van deze periode steeds doorgedrukt om de server op city maps te krijgen? Anders zat je nog steeds met een lege server, omdat we toen van ip wisselden.
Daar hebben we nu profijt van, we hebben veel vaste spelers en zelfs hele clans die de server bevolken.

Ik kan heel kort door de bocht zijn, misschien neem ik bf2 wel te serieus, maar kom nou al die kritieken verdien ik toch niet.
Eens

ben het met escape eens. verklaring later, anders gaat me kip madras eraan
pi_38238704
kritiek verdien je idd niet Escape voor je server inzet iig niet daar is niks mis mee
alleen je opmerking is wel onder de gordel
van mij krijg je iig geen kritiek want ik vind de map roulatie altijd best alleen masthuur vind ik niet echt super maar die hoort er gewoon bij
en SF is wat mij betreft ook prima
Narf!
pi_38239199
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef staticdata het volgende:
pi_38239277
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef JK het volgende:
Alsof een kapotte harde schijf al niet erg genoeg is, Tourist Trophy voor de PS2 een week is uitgesteld, heeft ook mijn BF2 DVD het begeven.....

Ik had al eens eerder vermeld dat er een scheurtje in zat. Nou, die scheur is nu groter geworden en doorgetrokken naar het datagedeelte.... de dvd wordt nu dus niet meer herkend....
Leuk joh !

Nu heb ik geen zin om weer 45 euro neer te leggen voor het spel, ik heb er immers al voor betaald vorig jaar. Ik zat te denken om 'm dan op een andere manier te 'krijgen'... zou dat werken met mn echte key ?
Als ie in de aanbieding is, koop ik 'm wel, maar nu is het spel nog veelste duur om 2x te betalen voor iets wat je maar 1x krijgt.

Mogelijk is de dvd 1x gevallen op mn laminaatvloertje vanaf een hoogte van hooguit 40 a 50cm... toch voortaan maar vloerbedekking om een PC heen leggen Maar ik baal er wel van !
Gewoon downloaden dat spel en tijdens de installatie de serial key gebruiken van de originele Battfield (die je hebt gekocht dus)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:21:56 #183
4259 JK
pi_38239660
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:11 schreef Razorback het volgende:

[..]

Gewoon downloaden dat spel en tijdens de installatie de serial key gebruiken van de originele Battfield (die je hebt gekocht dus)
Ben al bezig Het gaat er alleen maar om dat ie niet gaat zeiken dat de installatiecd in de drive moet zitten... daar moeten ze ook eens wat op vinden...
Hopelijk vanavond laat er weer tegenaan. In de tussentijd even de demo weer installeren
Liet het laatst eens zien aan mn broer bij 'm thuis (de demo).. je staat zo bovenaan de lijst qua scores Flauw he.
pi_38239694
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef JK het volgende:

Leuk joh !

werkt denk ik wel, zo heb ik het oo kgedaan met UT2K4
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:27:31 #185
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38239853
Ik was er vandaag ook
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_38240346
@ escape vindt het goed dat je met ideeen komt jij probeert inderdaad de server draaiende te houden door maps te wisselen en het maakt mij niet uit hoevaak er SF gespeeld word als het maar nie telke dag is maar 1x in de week ik heb zelf geen SF maar ik zoek dan wel een andere server op heb ik geen probleem mee

en de is niet alleen op escape te verdedigen hoor er zitten bij beide dingen van waarheid tussen

mare ik ga zo heb een zaalvoetbaltoernooi voor 1 keer misschien ben ik er vanaaf nog wel even en Timinater ook wel denk ik al zal neit iedereen die meer kennen aangezien hij al een hele tijd niet meer is geweest alleen vandaag nog eventjes

mensen misschien tot vanavond
pi_38240559
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:27 schreef BMH het volgende:
Ik was er vandaag ook
was het leuk?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:02:01 #188
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38241003
ik kom zo gamen mannen, berg je...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:03:21 #189
4259 JK
pi_38241048
He grappig, als je bij de demo inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord, dan heb je ook je unlocks tot je beschikking (behalve dan de SF unlocks niet)...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:04:29 #190
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38241086
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef JK het volgende:
He grappig, als je bij de demo inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord, dan heb je ook je unlocks tot je beschikking (behalve dan de SF unlocks niet)...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:09:24 #191
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38241291
woehoe ik heb nieuwe kleren gekocht (tevens een subtiele tvp)
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_38241604
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef JK het volgende:
ik gebruik een mini image
is geloof ik 64 kb.. als je die wil geef maar een gil.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:19:32 #193
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38241676
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:17 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ik gebruik een mini image
is geloof ik 64 kb.. als je die wil geef maar een gil.
mini-image om de SF wapens te krijgen?
pi_38241789
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:19 schreef BMH het volgende:

[..]

mini-image om de SF wapens te krijgen?
ja is inderdaad krom.. Wat zijn we weer scherp BMH

Ik bedoelde dus dat ik voor BF2 een mini image..
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:24:54 #195
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38241905
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ja is inderdaad krom.. Wat zijn we weer scherp BMH

Ik bedoelde dus dat ik voor BF2 een mini image..
Verdeurie wat jammer
pi_38242862
Goed even mijn reactie dan nog maar, ook al is het al weer een beetje gedoofd maar goed

Ten eerste staan er idd meer city maps in dan andere maps. Belangrijkste reden hiervoor was voor iedereen duidelijk: De nieuwe server kregen we anders met geen mogelijkheid vol daarnaast trokken veel mensen weg op het moment dat Wake of Dalian oid er tussendoor kwam. Na een week van city maps op voordragen van Niels, gecombineerd met het server vullen door een kleine tiental mensen (waarvoor nog steeds dank ) kwam de server steeds weer vol. Uiteindelijk kwam de server weer bij veel mensen in de favorieten en we konden zelfs weer wat extra maps toe gaan voegen. Dat hebben we dan ook gedaan. Reden hiervoor was heel simpel: niet iedereen kan zich vinden in een mapcycle van 3 maps. Ik was daar ook geen voorstander voor maar tegelijkertijd wist ik dat we geen andere optie hebben. Liever een volle server op Karkand dan een lege server op Dalian.

Nu komen we steeds dichterbij het moment dat het niet uitmaakt welke maps we draaien, de server komt toch wel vol. Dat moment betekent ook dat we maps toe kunnen gaan voegen die normaal gesproken niet aan bod komen op de server. We moeten daarin alleen wel erg selectief zijn. Voor een map als Clean Sweep zijn maar weinig voorstanders te vinden en dat maakt deze map ongeschikt voor op de server. Anders maps zijn daar weer wat beter geschikt voor en die worden dan ook toegevoegd.

Verder heeft iedereen recht van inspraak, niet alleen de mensen die veel spelen. Ik zou het toch wel vreemd vinden als ik m'n mening niet meer kan/mag geven omdat ik weinig speel
Natuurlijk is het raar als mensen die een maand niet gespeeld hebben weer terug komen en meteen schreeuwen "en dit is kut, en die map is ruk en FF uit/aan is ruk en de artill regel zuigt" en ga zo maar door. Zodra iemand echter een mening geeft, deze op een nette manier post en ook kan onderbouwen dan is zijn/haar woord net zo veel waard als dat van ieder ander lid. Het voordeel van de mensen die vaak spelen is dat ze een antwoord op een dergelijke mening beter kunnen onderbouwen uit ervaring.

Om een voorbeeld te geven:
Als een weinig spelend BoF-lid aangeeft dat hij graag Operation Clean Sweep wil zien omdat hij dat een erg leuk map vindt en daarnaast vindt dat de vliegmappen ondervertegenwoordigd zijn op de server dan kan een veel spelend BoF-lid deze mening vrij eenvoudig onderuit halen door aan te geven dat een eerdere test laat zien dat het draaien van Operation Clean Sweep in een leegloop van de server resulteerde.

Tot zover mijn les "hoe ga ik om met andere mensen". Commentaar en kritiek op een ieder is ten alle tijden welkom zolang deze nooit persoonlijk wordt (ik vind jou een eikel) en altijd onderbouwd is.

Zo en nu ga ik bier drinken en voetbal kijken
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:01:43 #197
147836 Mindspin85
vanuit grūn
pi_38245609
Ik weet niet of ze hier zitten, maar ga er maar even uit van wel ;P
Op de aankomende Drome gaat er een infantrycup worden georganiseerd, het gaat om 4v4 battles waarbij dus alleen infantry gebruikt wordt. De gebruikte mod is http://www.team-dignitas.org/bf2max/, deze heeft wat leuke aangepaste maps en een goeie custom map.

Maargoed, ik dacht misschien zijn de Fokkers geinteresseerd in dit cupje en kunnen ze overwegen om in juli af te reizen naar Hengelo

Site van de cup: http://www.artes-moriendi.nl/infantrycup
Site van Drome: http://www.drome.nl

ohja inschrijven kan overigens op het drome forum, site is namelijk nog niet helemaal af
pi_38246674
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Tot zover mijn les "hoe ga ik om met andere mensen". Commentaar en kritiek op een ieder is ten alle tijden welkom zolang deze nooit persoonlijk wordt (ik vind jou een eikel) en altijd onderbouwd is.
-chiel- ik vind je een eikel
pi_38246738
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:31 schreef staticdata het volgende:
-chiel- ik vind je een eikel
Kom vechten dan, loser

Zo nog even BF2 aanzwengelen, dat SMF editten gaat m niet meer worden na een paar biertjes
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_38246993
Heeft er al iemand onder ons die nieuwe "Battlefield: Weet ik hoe die mag heten"

Zoja,
Hoe bevalt die?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')