Ja dat heb ik nu door ja... Mij viel het alleen op dat Dalian al weer een tijdje draait... En gezeik wil ik het niet noemen... Meer interesse voor maps bekijken wie, wat wilt... En als je de 3 standaard gewoon laat draaien is het denk ik geen probleem...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Escape. We draaien sinds kort ook andere maps op de server en misschien is het nu weer tijd voor een andere map, dan Dalian, maar het is niet zo dat escape in zijn eentje bepaalt welke maps we draaien.
Het gezeik om maps is precies hetzelfde als het gezeik na elke patch. Je kunt erop wachten.
Dus een poll vind ik wel een goed idee, maar dan is het moet het gezeik ook een keertje afgelopen zijn.
Overigens bedoel ik niet dat jij nu loopt te zeiken hoor Rudy, maar je kunt jouw post zien als het uitbrengen van een BF2 patch en die leiden altijd tot gezeik.
ik ook ben er rond een uur of 19.00quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef drbravo het volgende:
oke mooi ik kom ook ff schieten kom er zo aan!
quote:Gameverslaving in opkomst
van onze redactie | 26 mei 2006 11:40
Bijna een op de drie cliënten in een particuliere afkickkliniek zit daar wegens verslaving aan gamen. Klinieken komen met speciale programma's voor jongeren. De gameverslaving gaat vaak gepaard met verslaving aan cocaine en marihuana.
De verslaving komt voornamelijk door de drang naar escapisme. "Het was mijn manier om uit de realiteit te ontsnappen. Je wilt jezelf bewijzen. Deze wereld beheerste ik. Je vergeet te eten en te drinken. Het belangrijkste is toegeven dat je machteloos bent en je leven onhanteerbaar is geworden," aldus voormalig verslaafde Hyke van der Heijden in het Algemeen Dagblad van vandaag.
Afkickkliniek Smith & Jones heeft inmiddels een speciaal behandelprogramma voor gamers, alsmede een zelfhulpprogramma (Gaming Anonymous genaamd). "Het is een gevaar voor de samenleving. Een onderschat gevaar,” aldus directeur Keith Bakker. Sinds zes weken kunnen gameverslaafden bij Smith &Jones terecht voor een dagbehandeling, maar die blijkt niet effectief genoeg. "Die mensen moeten echt intern. Ze moeten hier blijven slapen, anders zitten ze thuis zo weer achter de computer.”
Volgens Bakker vertonen gameverslaafden dezelfde symptomen als zware gokverslaafden, compleet met lichamelijke afkickverschijnselen als zweten en trillen. Het gaat vaak om heel jonge patiënten. „De jongste hier is dertien”, aldus Bakker.
ja het is een gok natuurlijk andere maps, maar we hebben nu al een aardig standaard publiek... en als het echt leeg loopt... ja dan moeten we toch terug naar oude invulling...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:08 schreef staticdata het volgende:
breng gelijk ook operation smoke screen, en great wall erin
de tekst city maps only kan dus wel weggeveegd worden. en gegarandeerd dat bij fushe pass de server leeg gaat
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:13 schreef escape_nl het volgende:
SF dag 1 x in de maand is prima, eerst even de kritieken van de niet spelende BF2 BoF leden afwachten
zijn het ook wel, maar de meeste members hebben hem niet... dus idd een andere server checken... misschien vanavond nog wel ffquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:39 schreef staticdata het volgende:
Dan ga ik gewoon EF op andere mappen spelen. operations smoke screen en great wall zijn wel degelijk leuke mappen
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:13 schreef escape_nl het volgende:
SF dag 1 x in de maand is prima, eerst even de kritieken van de niet spelende BF2 BoF leden afwachten
jammerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:13 schreef escape_nl het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoe escape het brengt, of vind je het jammer dat sf gespeeld gaat worden![]()
het laatste....quote:
Ik zou voor het eerste gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
het laatste....
maar goed wat is de mening van het niet/minder spelende volk? of krijgen we card blanche om te doen wat goed is voor de server?
Fushe pass was ook best geinig vanmiddag welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De server draait nu FuShe Pass en hij is nog steeds helemaal vol!!!
Volgens mij maakt het tegenwoordig niet heel veel meer uit wat je draait, al zijn zatar en clean sweep wel mappen die niet goed liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |