Heb ik al is naar gezocht maar mijn pc is speciaal en daar werkt dat soort dingen niet op.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:02 schreef staticdata het volgende:
je kan niet meer updaten? ff googlen er zal toch wel weer een hack voor zijn
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:00 schreef Razorback het volgende:
Kut,
Gister was windows update bij mij bezig en ik had zoiets van zal wel goed zijn, niet dus
Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:07 schreef Razorback het volgende:
Heb ik al is naar gezocht maar mijn pc is speciaal en daar werkt dat soort dingen niet op.
Of ik kan het niet maar daar geloof ik niks van.
Van al je bitches en homiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarom staan mn automatic updates dus uit
Ik installeer SP2 en daarna kunnen ze me watMaar goed, betekent wel dat ik vanavond bezig ben om twee PCs te installeren. Ach aan de andere kant heb ik nu leverage om tegen mn zusje te zeggen dat ze me telefoonnummers over moet zetten naar m'n nieuwe telefoon
![]()
Nog niet...maar w8 een paar dagen en al je problemen zijn weer opgelost...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:02 schreef staticdata het volgende:
je kan niet meer updaten? ff googlen er zal toch wel weer een hack voor zijn
Noujah het zal wel allemaal goed zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:22 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Nog niet...maar w8 een paar dagen en al je problemen zijn weer opgelost...
Automatische updates staan bij mij gewoon aan. Alleen laat ie mij weten wanneer er updates zijn en dan beslis ik zelf wel welke ik wil hebben...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daarom staan mn automatic updates dus uit
Een paar dagen ? Man dat overleef ik echt niet.Tegen die tijd heeft m'n zusje me hoogstwaarschijnlijk al gelynchedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:22 schreef Suikermais het volgende:
Nog niet...maar w8 een paar dagen en al je problemen zijn weer opgelost...
eikel beter opletten, member van het forum, niet van de clan, speel de laatste tijd veel daar en was met -IKS- Convict de server het hele weekend aan het ownen met de chopper. hij vroeg me om hun website eens te bekijken en of ik nog een clan zocht, ik heb gelijk aangegeven dat ik al in een clan zat en veel te veel lol heb hier.quote:
updates werken perfect hier met een gekraakte MCE versiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:24 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Automatische updates staan bij mij gewoon aan. Alleen laat ie mij weten wanneer er updates zijn en dan beslis ik zelf wel welke ik wil hebben...
Eeeeeehh, wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:31 schreef Incolumis het volgende:
eikel beter opletten, .........................
en wij zekers het Amerikaanse congres achter ons aan......... !?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:19 schreef Droopie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AmUWFb9_vP0
waar blijft jullie filmpje??
Wij zijn te goed voor een filmquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef Droopie het volgende:
Dan maak je een amerikaans filmpje.
Bios?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:03 schreef RudyCarell het volgende:
Eerste post van nieuwe PC! Gasten hoe sluit ik een SATA 2 schijf aan, hij zit er nu in maar wordt niet hereknd...
ik rode platte kabels erin gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:08 schreef Suikermais het volgende:
Volgens mij zit 't kabeltje op raid aangesloten.....
Je moet dat rode kabeltje effe op sata1 gooien.
Als jij de lag uit patch1.3 haalt, kom ik weer terugquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:15 schreef staticdata het volgende:
niemand aan het bf2én zelfs escape niet
ik heb geen lag dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:22 schreef JK het volgende:
[..]
Als jij de lag uit patch1.3 haalt, kom ik weer terug
Misschien ga ik zo een rondje BF2 demo doen met geunlockte wapens.. dat speelt tenminste door zonder die geile klote lag... dat maakt me echt chagerijnig
Opschieten danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef staticdata het volgende:
maar even voor razorback het topci vol maken
Gratzquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:40 schreef staticdata het volgende:
net me expert air defense gehaaldook al is dat niet meer zo moeiljk
Gewoon doorposten merk je vanzelfquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:41 schreef staticdata het volgende:
hoe kan je zien dan hoeveel post er nog moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |