Mijn kont nog steeds zeer van die anaalsex die ik had toen ik 2 jaar terug door Packerd Bell telefonisch genaaid werd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
Zeg Gexon.. je ging een IBook kopen?
Is zo een packardbell met 3 jaar garantie niets voor jou? [TK] Laptop Packard Bell R9500!!![]()
het is een MacBook en die zijn vele malenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
Zeg Gexon.. je ging een IBook kopen?
Is zo een packardbell met 3 jaar garantie niets voor jou? [TK] Laptop Packard Bell R9500!!![]()
Oh... maar de eerste keer doet meestal pijn, daarna vind je het wel lekker...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn kont nog steeds zeer van die anaalsex die ik had toen ik 2 jaar terug door Packerd Bell telefonisch genaaid werd.
Nee dankje.
Ssssht...!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
het is een MacBook en die zijn vele malendan alles van PB
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
Ssssht...!
Oh en trouwens, er is maar 1 ding beter dan een MacBook, en dat is een Viao notebook
Ménquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
zie vorig SC topic
ook hier heb ik getwijfeld of ik voor Sony of Apple moest gaan en ik kan je zeggen dat het geen Vaio SZ is geworden
Dauw er windows opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
MénDie 13,3" breedbeeld notebooks van Viao
Maar een MacBook is ookAlleen ik kan er maar niet aan wennen om er mee te werken
Ik schreeuwde het anders uit toen ze voor de derde keer de bullshit in mijn achterste duwde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh... maar de eerste keer doet meestal pijn, daarna vind je het wel lekker...
dat zeggen ze tenminste
Dell sucks. Ik heb het volledig gehad met Dell. Ze zijn lang niet meer de kwaliteit die ze haddenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik ging vandaag even op Dell.com naar een Dell 12" kijken.
Dus ik kijk zo naar de prijs: ¤1299. Hey zo duur is een standaard Macbook ook. Totdat ik bij de optielijst ging kijken.
Zo betaal je ondermeer 30 euro voor een bluetooth module die de Macbook ingebouwd heeft. In totaal kwam ik niet lager dan ¤1599 oid, terwijl mijn Macook configuratie daar ver onder zit
Ook hier speelden prijs en specs weer een belangrijke rol: de 2.0Ghz met 1GB memory en 80GB HDD was gewoon bij Apple voordeliger, scheelde de helft met Sony en daar was de 2.0Ghz nog niet eens van op de markt... Maar toegegeven het design van de Vaio en het scherm waren om tequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
MénDie 13,3" breedbeeld notebooks van Viao
Maar een MacBook is ookAlleen ik kan er maar niet aan wennen om er mee te werken
Ik ben meer van design en zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook hier speelden prijs en specs weer een belangrijke rol: de 2.0Ghz met 1GB memory en 80GB HDD was gewoon bij Apple voordeliger, scheelde de helft met Sony en daar was de 2.0Ghz nog niet eens van op de markt... Maar toegegeven het design van de Vaio en het scherm waren om te
Nee, dan moet je het niet meer doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik schreeuwde het anders uit toen ze voor de derde keer de bullshit in mijn achterste duwde.
En dan Geqxon en Remzz voor modquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef Adelante het volgende:
misschien is het een idee om een GAD forum op te richten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Adelante het volgende:
Ik ga het voorstellen achter de schermen!
for now: good night![]()
Was me dat een actiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:43 schreef Geqxon het volgende:
En dan vlak nadat Dizer een geweldig Sony topic geopend heeft de hele boel sluiten!
O, dat was niet grappig
Deze was zeer oke; hij had 'm verdiendquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:16 schreef Geqxon het volgende:
Naamtopics zijn oké!
Ik heb wat gemistquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze was zeer oke; hij had 'm verdiend
[V&A] SLOWCHATquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:14 schreef Adelante het volgende:
vorige roemruchte topics:
[V&A] SC #7 Lente! Bier! Plezier! woutabest is coool!!!
[V&A] SC #6 Creatieve titel, alles Bier!
[V&A SC] #5 Creatieve titel, alles handel!
Wat een memoiresquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:00 schreef Geqxon het volgende:
School was weer geweldigHeb wel een CPU gemold
och, ga jij alle SC-topics opzoeken? En geen foutjes hè.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Geqxon het volgende:
De telling van de slowchat klopt trouwens voor geen meter. We hebben 2 keer deel 4
jij hebt hem nu ook verdiend hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze was zeer oke; hij had 'm verdiend
Dat heb ik al gedaan:quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
och, ga jij alle SC-topics opzoeken? En geen foutjes hè.
quote:
Want jullie vinden het niet handig als alle centrale topcis onderaan bij elkaar staan zodat je je niet een ongeluk hoeft te zoeken in die onwijze lijst?quote:
De SC leeft nu weer even en zakt dan als een plumpudding weer inelkaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Want jullie vinden het niet handig als alle centrale topcis onderaan bij elkaar staan zodat je je niet een ongeluk hoeft te zoeken in die onwijze lijst?
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:11 schreef Adelante het volgende:
Dit SC topic loopt nu weer 2 weken, dan maken we hem unsticky en verdwijnt ie weer tot de volgende spectaculaire gebeurtenis in V&A (kerst 2008)
Ik haal de kerst nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:13 schreef schvvmert het volgende:
InderdaadAls jij opstapt zal dit topic waarschijnlijk niet opleven.
![]()
wat gemeenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
InderdaadAls jij opstapt zal dit topic waarschijnlijk niet opleven.
![]()
zijn een tijdje centraal geweest, echter werden toen veel minder gebruiktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:15 schreef blrrrt het volgende:
En topics als het centrale PSP-topic of nintendokraampje dan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:08 schreef schvvmert het volgende:
Adelante heeft een dikke plank , die kan 't wel hebben.![]()
ik niet zegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:13 schreef Adelante het volgende:
Ik ben S1nn3rZ al een tijdje kwijt.
Nee, veruniëer al mijn kansen maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:13 schreef Adelante het volgende:
Ik ben S1nn3rZ al een tijdje kwijt, zou ie wel weten dat we een vacature hebben?
Dat zei Angelina Jolie's karakter ook in "Life or something like it".quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Wow
Vaarwel
Ownee, ik ga nog niet dood (denk ik)
En toenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:53 schreef DJJoris het volgende:
Dat zei Angelina Jolie's karakter ook in "Life or something like it".
Thnxquote:Jammer trouwens dat je weg gaat, je deed je werk echt fantastisch en je zal gemist worden hier.
Het spijt me, maar ik hoor net dat er besloten is dat je niet mag stoppen met modden....quote:Op zondag 4 juni 2006 00:57 schreef ElisaB het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe lees de spoiler maar![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 01:32 schreef DJJoris het volgende:Prima optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe lees de spoiler maar
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
In elk geval leuk geprobeerdquote:
Owquote:Op zondag 4 juni 2006 01:11 schreef SolidasRock het volgende:
Het spijt me, maar ik hoor net dat er besloten is dat je niet mag stoppen met modden....
Zeg, wordt het niet tijd om in mijn harem te komen? Zie daarvoor mijn Fotoboekquote:
Ik wacht nog evenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:44 schreef Dizer het volgende:
Zeg, wordt het niet tijd om in mijn harem te komen? Zie daarvoor mijn Fotoboek
Ben jij daar ook? Count me in!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:44 schreef Dizer het volgende:
Zeg, wordt het niet tijd om in mijn harem te komen? Zie daarvoor mijn Fotoboek
Yep. Mooiquote:
Nee hoor:quote:
Neee! blrrrt is je naam. en blllllrrrrrrrrrrt is je troetelnaamquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor:
blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt
blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt
Dan ist goed.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neee! blrrrt is je naam. en blllllrrrrrrrrrrt is je troetelnaam
Wil je ElisB kopen? Muwahahahahahaha!! Prijs: onbetaalbaar, mijn glimlach: Eurocard Mastercard!quote:
Misschien wel schaamhaarquote:Op maandag 5 juni 2006 01:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Krijg je ook eindelijk de baard in je keel?
Mijn keel-baard is zo groot dat ik er een speciaal gilette mesje voor nodig heb.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Krijg je ook eindelijk de baard in je keel?
Mach 1,5?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:03 schreef Geqxon het volgende:
Mijn keel-baard is zo groot dat ik er een speciaal gilette mesje voor nodig heb.
Sorry... zal de rest wat ik weet wel geheim houdenquote:
Dank je!!quote:Op maandag 5 juni 2006 01:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Werkze dan morgen.
Ik kan lekker uitslapen.
Ja nee dit is een lekkere signature wil je zeggen. Beetje pimpen met je DVD'squote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hem ook gehad... alleen was het weer zat
Je bent gewoon jaloers, krengquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja nee dit is een lekkere signature wil je zeggen. Beetje pimpen met je DVD's
Ach, de laatste dagen ben je zelfs met variabele plaatjes niet meer origineelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
Oh Gex.. ik wil ook zo een avatar als jij, dat ie elke keer een ander plaatje geeft... hoe doe ik dat? En nee, ik kan geen php en nee, ik heb geen server met php ondersteuning
Bij wie ligt dat eigenlijk in de hand? Admins of Mods van desbetreffende plek?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:17 schreef woutabest het volgende:
[..]
Weet je wat nog helemaal in is? Vertellen wie de volgende mod wordt!
Eindbeslissing ligt altijd bij de FA's. Mods mogen meebabbelen. Alle mods mogen meebabbelenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Bij wie ligt dat eigenlijk in de hand? Admins of Mods van desbetreffende plek?
Bij beide, vandaar ook dat de keuze nog even op zich laat wachten....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Bij wie ligt dat eigenlijk in de hand? Admins of Mods van desbetreffende plek?
Weet je wanneer het ongeveer bekend wordt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eindbeslissing ligt altijd bij de FA's. Mods mogen meebabbelen. Alle mods mogen meebabbelen
Ah ok. Just askingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eindbeslissing ligt altijd bij de FA's. Mods mogen meebabbelen. Alle mods mogen meebabbelen
Heb jij al gestemdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef Adelante het volgende:
Bij beide, vandaar ook dat de keuze nog even op zich laat wachten....
Nog niet, maar ik houd mijn VETO dan ook nog even achter de handquote:
Nopequote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
Is het al bekend?
Geen ideequote:Of wanneer wordt het bekend gemaakt?
Ik zie hetquote:Ben niet nieuwsgierig hoor
Het spant eromquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Het_Biertje het volgende:
het wordt RitaV
denk ik hoor, denk ik.
Dat zou me wat wezen zeg, maar ook voor een duo-modschap doe ik het!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Het_Biertje het volgende:
het wordt RitaV
denk ik hoor, denk ik.
je weet m'n giroquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga collecteren, doei!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef RitaV het volgende:
[..]
Dat zou me wat wezen zeg, maar ook voor een duo-modschap doe ik het!
Voor mijn afscheidskadoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga collecteren, doei!
Nee, ik collectooeer voor een beter doel.quote:
je wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, ik collectoor voor een beter doel.
Voor je nieuwe MacBook?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga collecteren, doei!
FA's omkopen zekerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, ik collectoor voor een beter doel.
wtf? lees je in ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
is RitaV een kloon van iemand? Het_Biertje of zo?
dat is Adelante alquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
is RitaV een kloon van iemand? Het_Biertje of zo?
Zekers, maar het niveau van dit topic gaat hard dalen vanaf het moment dat ik weg ben. Toedeledokii allemaal!quote:
Ciaoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zekers, maar het niveau van dit topic gaat hard dalen vanaf het moment dat ik weg ben. Toedeledokii allemaal!
ok we gaan beginnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zekers, maar het niveau van dit topic gaat hard dalen vanaf het moment dat ik weg ben.
Niet als je die wortel meetelt. Dan is het 18,9quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ok we gaan beginnen;
[afbeelding]
Het antwoord is 4,3.
je mag je GRM niet gebruikenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet als je die wortel meetelt. Dan is het 18,9
Deur nummer 3quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ding!ding!ding!ding!ding!ding!ding!ding!ding!ding!
[afbeelding]
mits blontquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Het antwoord is 1e Pinksterdag, want anders zou het verschil groen zijn. Jezus; ben ik zo slim, of zijn jullie zo dom
je was toch 17quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja blondt (en een beetje grijs)... The point being
egt nyt!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:21 schreef woutabest het volgende:
Zien jullie wel dat het niveau is gedaald
Ik kreeg hem net ook:quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:54 schreef woutabest het volgende:
Not Found
The requested URL /user/active/78331 was not found on this server.
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
wtf?
quote:Not Found
The requested URL /user/pics/elisab.rar was not found on this server.
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
Wat is er mopquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef woutabest het volgende:
Ik ben chago.
Dat jullie het even weten.
Ja, maar jij hebt niet van die opblaas voetballen in je winkel hangen en als je ertegen aan slaat dat zo een bal: ole ole ole ole... we are the champions, we are the... 5x achter elkaar afgaat... en ga ervan uit dat er +/- 50 stuks in de winkel hangenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef Adelante het volgende:
waaaaaaant met 'n wupiie, wuppie, wuppie
kut tune van de AH reclame
Nou waarom zou je anders je darmen schoon willen spoelen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef blrrrt het volgende:
Een klisma heeft weinig met sex te maken toch?
Whee?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Postopkrikker!
Dan doe je toch gewoon meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat een verkapte postopkrikkers allemaal
VERDOMME VIEZE KUTMACBOOK STOP HEM IN JE REET EN BRAND IN DE HITTE VAN JE MACBOOK EIKEL!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:49 schreef Adelante het volgende:
ikben gewoon trots op mezelf dat ik dit op m'n nieuwe macbooke kan typen en fok! nu werkt over een zelf geinstalleerd wifi netwerk
Jij hebt er toch ook een?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
VERDOMME VIEZE KUTMACBOOK STOP HEM IN JE REET EN BRAND IN DE HITTE VAN JE MACBOOK EIKEL!
Niet zeuren... je krijgt er een binnenkort tenminstequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb de mijne nog niet binnen. En ik krijg dan elke keer zo'n agressie-shot als iemand er over begint
Met een PB heb je tenminste een helpdesk die je heerlijk in je reet neemt, zulk genot heb je met een Apple nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet zeuren... je krijgt er een binnenkort tenminste
Ik zit hier met een packard bell notebook
Das waar ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met een PB heb je tenminste een helpdesk die je heerlijk in je reet neemt, zulk genot heb je met een Apple niet
Een beet postopkriknerd schroeft zijn laptop zelf open.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met een PB heb je tenminste een helpdesk die je heerlijk in je reet neemt, zulk genot heb je met een Apple niet
En dan die hardeschijf tussen je billetjes he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een beet postopkriknerd schroeft zijn laptop zelf open.![]()
hemelvaart (25 mei 2006)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
Maar wanneer had jij hem nou besteld, Adelante?
Zo jong en dan al van die rare fantasieen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan die hardeschijf tussen je billetjes he?
Dan hebben ze dat soort fantasieen...als ze jong zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo jong en dan al van die rare fantasieen.![]()
Verdorie! Ik op 24mei, 1 minuut nadat de winkel open ging.quote:
hebbie een witte of een zwarte?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verdorie! Ik op 24mei, 1 minuut nadat de winkel open ging.
Ik hoorde dat er gister / eergister in Utrecht al een paar 24-mei Macbooks binnen waren gekomen, ik voel me echt kut nu
Het leven van een applicatie-beheerder in opleiding gaat duidelijk niet over roosjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo jong en dan al van die rare fantasieen.![]()
nice. Ze hebben ze toch nu ook in het zwart?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wit, 2.0Ghz, 80GB HDD, de rest standaard.
Wordt je nu echt zo geil van een laptop?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wit, 2.0Ghz, 80GB HDD, de rest standaard.
Geil, nee. Wel een beetje opgewonden hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wordt je nu echt zo geil van een laptop?![]()
Ik koop weinig nieuw dat zal 't verschil zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geil, nee. Wel een beetje opgewonden hoor.
Dat wordt zweten dan vannacht.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef Adelante het volgende:
trusten....
en m'n vriendin wordt nog steeds warmer als die macbook hoor...
Ik moest mijn tickets ophalen van het reisbureau...en nog een hoop doen...quote:
Warmer dan 80 graden?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef Adelante het volgende:
trusten....
en m'n vriendin wordt nog steeds warmer als die macbook hoor...
Maar je hebt wel lekker een stukje gefietstquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:52 schreef Geqxon het volgende:
En mijn fiets zit nu dus helemaal onder de bagger en zand
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:47 schreef Geqxon het volgende:
De tering, als ik wist dat het zó makkelijk was een moderator te worden had ik ook wel een solicitatie gedaan
Voor jou, sluit ik alle philips topics op de wereldquote:Op zondag 11 juni 2006 19:03 schreef Geqxon het volgende:
Dizer, als ik straks een groot Philips fantopic in V&A open, sluit jij dit sub-forum dan?
Ik ga klanten bedreigen met een slotje op hun mond te plaatsen als ze niks kopen denk ikquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Geqxon het volgende:
Zeg Dizer, doe je op je werk nu ook heel tof zo van "Ja maar ik ben moderator van fok!" ??
Ik ging bij klasgenoten altijd dreigen met bans
Vraagje: Ben je op je werk eigenlijk ook een Sony fanboy? Of ben je daar wél objectief? Zomaar een hersenspinselquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor jou, sluit ik alle philips topics op de wereld
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga klanten bedreigen met een slotje op hun mond te plaatsen als ze niks kopen denk ik
Ik luister naar de wensen van de klanten. Als ik mijn eigen mening mag geven, is het op LCD gebied: Sony en op Plasma gebied Panasonic of als ze rijk zijn, Pioneerquote:Op zondag 11 juni 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vraagje: Ben je op je werk eigenlijk ook een Sony fanboy? Of ben je daar wél objectief? Zomaar een hersenspinsel
30% van de omzet van hun LCD tv'squote:Op zondag 11 juni 2006 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Zeg nou eens eerlijk: Hoeveel euro per maand krijg jij van Sony?
Goed ideequote:Op zondag 11 juni 2006 19:32 schreef Adelante het volgende:
klanten zijn gevoelig voor de testen van de consumentenbond: omdat die bravia er nu goed uit is gekomen verkoop je er sowieso meer. aan dizer de schoone taak om de klant een consumentengids onder hun neus te duwen
ik owrd altijd vrolijk van dat muziekje onder die kleurrijke clip, jullie weten vast wel wie dat zingt/speelt?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Geqxon het volgende:
Bravia vind ik overhyped. Met die toffe reclame van ze.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Geqxon het volgende:
Bravia vind ik overhyped. Met die toffe reclame van ze.
Jose Gonzales - Heartbeatsquote:Op zondag 11 juni 2006 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik owrd altijd vrolijk van dat muziekje onder die kleurrijke clip, jullie weten vast wel wie dat zingt/speelt?
dank!quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er staat hier anders een prachtige Xelos 55 ja
Zo ietsquote:Op zondag 11 juni 2006 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
dank!
je hebt 'm 25 keer op één cd gebrand en die klinkt in de store als jij werkt?
En beneden staat er nog een Loewe Systems Credo. Leuke dingetje ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:39 schreef Dizer het volgende:
[..]Een Loewe. Overigens ben ik helemaal niet zo een fan van Loewe. Maar ze zijn wel mooi om te zien
Ja wat betreft de Macbook he.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:23 schreef Adelante het volgende:
en een macbook om over te braken is er zeker nog niet?
je wist niet wat je prullenbak was of die banaan, ik denk dat beide door de hoeveelheid fruivliegjes niet meer te herkennen zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 16:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik ging laatst in mijn prullenbak kijken (30-35 liter), en daar vond ik een bananenschil van 3 maanden oud. Eerst wist ik niet eens wat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |