quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef shmoopy het volgende:
Ja, echt.![]()
Ze krijgt het te druk met werk, en kan dan niet meer modden zoals ze dat altijd heeft gedaan: namelijk op turbosnelheid.
Ze vindt ons nog steeds lief, wij vinden haar 'ook wel aardig'en komt misschien over een tijdje wel weer terug als haar vrije tijd het toelaat.
ElisaB heeft een flinke tijd V&A onder haar hoede gehad, en dat heeft ze naar volle tevredenheid gedaan.
Als collega-crew wordt ze ook enorm gewaardeerd, en zullen we haar meningen en andere opmerkingen achter de schermen zeker missen.
ElisaBeeb, enorm bedankt voor al je modwerk, en heel veel succes met wat je nu gaat doen!
Wat ben je waard?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:31 schreef ElisaB het volgende:
Richtprijs is verplicht; zonder richtprijs gaat je topic dicht
Incl. of excl. verzenden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef Troel het volgende:
Ik bied een euro!
Ow, da's niet veulquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef Troel het volgende:
Ik bied een euro!
Nu wordt het interessantquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Is dat met of zonder hulpstukken?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Inclusief een houten poot en een glazen oogquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Of de zedenpolitie of zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef Netsplitter het volgende:
Het is toch wel iets legaals he??
Niet dat bv diegene die het koopt brein ofzo op z'n dak krijgt??
Nee, maar als men dan over me heen biedt, dan kan ik nog een keer bieden.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt. Misschien volgend jaar op koninginnedag.
Ow ja, da's natuurlijk ook zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef Troel het volgende:
Nee, maar als men dan over me heen biedt, dan kan ik nog een keer bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |