FA's omkopen zekerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, ik collectoor voor een beter doel.
wtf? lees je in ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
is RitaV een kloon van iemand? Het_Biertje of zo?
dat is Adelante alquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
is RitaV een kloon van iemand? Het_Biertje of zo?
Zekers, maar het niveau van dit topic gaat hard dalen vanaf het moment dat ik weg ben. Toedeledokii allemaal!quote:
Ciaoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zekers, maar het niveau van dit topic gaat hard dalen vanaf het moment dat ik weg ben. Toedeledokii allemaal!
ok we gaan beginnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zekers, maar het niveau van dit topic gaat hard dalen vanaf het moment dat ik weg ben.
Niet als je die wortel meetelt. Dan is het 18,9quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ok we gaan beginnen;
[afbeelding]
Het antwoord is 4,3.
je mag je GRM niet gebruikenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet als je die wortel meetelt. Dan is het 18,9
Deur nummer 3quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ding!ding!ding!ding!ding!ding!ding!ding!ding!ding!
[afbeelding]
mits blontquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Het antwoord is 1e Pinksterdag, want anders zou het verschil groen zijn. Jezus; ben ik zo slim, of zijn jullie zo dom
je was toch 17quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja blondt (en een beetje grijs)... The point being
egt nyt!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:21 schreef woutabest het volgende:
Zien jullie wel dat het niveau is gedaald
Ik kreeg hem net ook:quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:54 schreef woutabest het volgende:
Not Found
The requested URL /user/active/78331 was not found on this server.
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
wtf?
quote:Not Found
The requested URL /user/pics/elisab.rar was not found on this server.
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
Wat is er mopquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef woutabest het volgende:
Ik ben chago.
Dat jullie het even weten.
Ja, maar jij hebt niet van die opblaas voetballen in je winkel hangen en als je ertegen aan slaat dat zo een bal: ole ole ole ole... we are the champions, we are the... 5x achter elkaar afgaat... en ga ervan uit dat er +/- 50 stuks in de winkel hangenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:34 schreef Adelante het volgende:
waaaaaaant met 'n wupiie, wuppie, wuppie
kut tune van de AH reclame
Nou waarom zou je anders je darmen schoon willen spoelen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef blrrrt het volgende:
Een klisma heeft weinig met sex te maken toch?
Whee?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Postopkrikker!
Dan doe je toch gewoon meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat een verkapte postopkrikkers allemaal
VERDOMME VIEZE KUTMACBOOK STOP HEM IN JE REET EN BRAND IN DE HITTE VAN JE MACBOOK EIKEL!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:49 schreef Adelante het volgende:
ikben gewoon trots op mezelf dat ik dit op m'n nieuwe macbooke kan typen en fok! nu werkt over een zelf geinstalleerd wifi netwerk
Jij hebt er toch ook een?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
VERDOMME VIEZE KUTMACBOOK STOP HEM IN JE REET EN BRAND IN DE HITTE VAN JE MACBOOK EIKEL!
Niet zeuren... je krijgt er een binnenkort tenminstequote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb de mijne nog niet binnen. En ik krijg dan elke keer zo'n agressie-shot als iemand er over begint
Met een PB heb je tenminste een helpdesk die je heerlijk in je reet neemt, zulk genot heb je met een Apple nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet zeuren... je krijgt er een binnenkort tenminste
Ik zit hier met een packard bell notebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |