quote:Op zondag 4 juni 2006 01:32 schreef DJJoris het volgende:Prima optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe lees de spoiler maar
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!

In elk geval leuk geprobeerdquote:
Owquote:Op zondag 4 juni 2006 01:11 schreef SolidasRock het volgende:
Het spijt me, maar ik hoor net dat er besloten is dat je niet mag stoppen met modden....

Zeg, wordt het niet tijd om in mijn harem te komen? Zie daarvoor mijn Fotoboekquote:

Ik wacht nog evenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:44 schreef Dizer het volgende:
Zeg, wordt het niet tijd om in mijn harem te komen? Zie daarvoor mijn Fotoboek

Ben jij daar ook? Count me in!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:44 schreef Dizer het volgende:
Zeg, wordt het niet tijd om in mijn harem te komen? Zie daarvoor mijn Fotoboek

Yep. Mooiquote:

Nee hoor:quote:

Neee! blrrrt is je naam. en blllllrrrrrrrrrrt is je troetelnaamquote:

quote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor:
blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt
blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt blrrrt
Dan ist goed.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neee! blrrrt is je naam. en blllllrrrrrrrrrrt is je troetelnaam

Wil je ElisB kopen? Muwahahahahahaha!! Prijs: onbetaalbaar, mijn glimlach: Eurocard Mastercard!quote:

Misschien wel schaamhaarquote:Op maandag 5 juni 2006 01:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Krijg je ook eindelijk de baard in je keel?

Mijn keel-baard is zo groot dat ik er een speciaal gilette mesje voor nodig heb.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Krijg je ook eindelijk de baard in je keel?

Mach 1,5?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:03 schreef Geqxon het volgende:
Mijn keel-baard is zo groot dat ik er een speciaal gilette mesje voor nodig heb.

Sorry... zal de rest wat ik weet wel geheim houdenquote:

Dank je!!quote:Op maandag 5 juni 2006 01:09 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Werkze dan morgen.
Ik kan lekker uitslapen.

Ja nee dit is een lekkere signature wil je zeggen. Beetje pimpen met je DVD'squote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:04 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hem ook gehad... alleen was het weer zat

Je bent gewoon jaloers, krengquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja nee dit is een lekkere signature wil je zeggen. Beetje pimpen met je DVD's

Ach, de laatste dagen ben je zelfs met variabele plaatjes niet meer origineelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
Oh Gex.. ik wil ook zo een avatar als jij, dat ie elke keer een ander plaatje geeft... hoe doe ik dat? En nee, ik kan geen php en nee, ik heb geen server met php ondersteuning

Bij wie ligt dat eigenlijk in de hand? Admins of Mods van desbetreffende plek?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:17 schreef woutabest het volgende:
[..]
Weet je wat nog helemaal in is? Vertellen wie de volgende mod wordt!

Eindbeslissing ligt altijd bij de FA's. Mods mogen meebabbelen. Alle mods mogen meebabbelenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Bij wie ligt dat eigenlijk in de hand? Admins of Mods van desbetreffende plek?

Bij beide, vandaar ook dat de keuze nog even op zich laat wachten....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Bij wie ligt dat eigenlijk in de hand? Admins of Mods van desbetreffende plek?

Weet je wanneer het ongeveer bekend wordt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eindbeslissing ligt altijd bij de FA's. Mods mogen meebabbelen. Alle mods mogen meebabbelen

Ah ok. Just askingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eindbeslissing ligt altijd bij de FA's. Mods mogen meebabbelen. Alle mods mogen meebabbelen

Heb jij al gestemdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef Adelante het volgende:
Bij beide, vandaar ook dat de keuze nog even op zich laat wachten....

Nog niet, maar ik houd mijn VETO dan ook nog even achter de handquote:

Nopequote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
Is het al bekend?
Geen ideequote:Of wanneer wordt het bekend gemaakt?
Ik zie hetquote:Ben niet nieuwsgierig hoor

Het spant eromquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Het_Biertje het volgende:
het wordt RitaV
denk ik hoor, denk ik.

Dat zou me wat wezen zeg, maar ook voor een duo-modschap doe ik het!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Het_Biertje het volgende:
het wordt RitaV
denk ik hoor, denk ik.

je weet m'n giroquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga collecteren, doei!

quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef RitaV het volgende:
[..]
Dat zou me wat wezen zeg, maar ook voor een duo-modschap doe ik het!

Voor mijn afscheidskadoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga collecteren, doei!

Nee, ik collectooeer voor een beter doel.quote:

je wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, ik collectoor voor een beter doel.

Voor je nieuwe MacBook?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga collecteren, doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |