abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38606586
Ja was weer prachtig net

Mijn ouders hebben vorige week een printer gekocht omdat de oude printer al 6 maanden kapot was. Nou leuk ding deed het dus. Dis ik heb een paar dagen geleden een printje gedraaid. Deed het gewoon er daarna was ik naar school gegaan. Nou wil mijn ma dus net printen maar doet dat ding het niet. Mijn ma helemaal hystirisch naar boven rennen naar mij schreeuwen enzo, mijn pa daarna ook nog even (hij kan geeneens een pc aanzetten maar denkt mij wel even te vertellen wat ik moet doen) lekker op mij zeiken.

Ik loop dus naar beneden kijken wat ze nu weer verkeerd hebben gedaan. Ik pak die printer en zie dat ie niet aanstaat. Dus ik probeer dat ding aan te zetten. Lukt niet. Tja als dat ding niet aan wil kan ik veder ook niks doen. Nou je had mijn pa en ma moeten zien, ik dacht dat ze gingen ontploffen. Het was allemaal mijn schuld, ik had als laatste geprint, printers gaan niet zomaar kapot etc. Ik was iig de schuldige Het mooie is alleen dat als hun of mijn broertjes de pc weer eens mollen (wat regelmatig gebeurt) dat het dan opeens wel allemaal vanzelf gaat en er schijnbaar nooit iemand is waarbij de schuld ligt , dan sloopt dat ding zich opeens wel zelf en kunnen hun er niks aan doen en moet ik maar niet zeiken dat ik hun pc weer mag maken

Mjah ik ben dus na 10 seconden maar weggelopen want er viel niet mee te praten het was gewoon mijn schuld hoe dan ook. Zal me niet verbazen dat dat ding het over 10 minuten gewoon weer doet
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:38:34 #2
150852 Banaanvraag
roept u maar!
pi_38606642
Ze zeggen dat je als kind een hoop van je ouders over neemt.
Ik vraag 'm wel ff voor je aan!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:40:30 #3
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_38606731
Je verhaal is echt onleesbaar. Probeer eens een nette zinsbouw zonder alle woorden door elkaar te gooien
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:42:18 #4
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_38606812
goed topic; nu nog snappen waar het over gaat
pi_38606830
Staan hoofdletters en leestekens, misschien moet jij eens terug naar de basisschool.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef Banaanvraag het volgende:
Ze zeggen dat je als kind een hoop van je ouders over neemt.
Ik mag toch hopen van niet. Iig niet dat debiele gedrag bij dit soort dingen.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:42 schreef Het_Biertje het volgende:
goed topic; nu nog snappen waar het over gaat
Dat het mijn schuld is dat de printer die ze een week geleden gekocht hebben kapot is omdat ik als laatste heb geprint
pi_38607002
Laat me raden: Jij moet een nieuwe printer betalen?
pi_38607046
Je moeder heeft met stofzuigen natuurlijk per ongeluk de stekker eruit getrokken.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:48:23 #8
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_38607091
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:47 schreef Biancavia het volgende:
Je moeder heeft met stofzuigen natuurlijk per ongeluk de stekker eruit getrokken.
hoe doe je dat per ongeluk
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:48:51 #9
150611 RitaV
Afspraak is afspraak!
pi_38607114
Wat voor printer is het? Zeker een Brother
pi_38607150
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

hoe doe je dat per ongeluk
Zonder te kijken onder het bureau stofzuigen. Ofzo.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_38607151
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef Geqxon het volgende:
Laat me raden: Jij moet een nieuwe printer betalen?
Laat me raden, jij bent ook weleens de lul ?
quote:
Nee ik ben wel zo slim geweest om daar meteen even naar te kijken. Maar veel meer heb ik ook niet gedaan. Werd vanaf het begin afgezeken dan heb ik ook geen zin om er veder naar te kijken.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef RitaV het volgende:
Wat voor printer is het? Zeker een Brother
HP.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:50:06 #12
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_38607182
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef Biancavia het volgende:

[..]

stofzuigen met zonder je ogen dicht is levunsgevaarleik!
  PR/Manusje van alles dinsdag 6 juni 2006 @ 21:52:40 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_38607309
Je bent een puber!

1 niet willen luisteren naar je ouders
2 tijdens een confict gesprek weglopen
3 je ouders overal de schuld van geven
4 het gevoel hebben dat je broertjes voorgetrokken worden
5 uithuilen op een plek waar je je veilig waand namelijk een groot forum op internet bij virtuele gedaantes die jij als je vrienden beschouwd
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_38607316
Een printer voor jezelf aanschaffen en verder je ouders in hun sop gaar laten koken.
pi_38607341
Probeer de stekker.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:53:45 #16
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_38607361
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
5 uithuilen op een plek waar je je veilig waand namelijk een groot forum op internet bij virtuele gedaantes die jij als je vrienden beschouwd
ik ben 22 en doe dat nog steeds.
pi_38607431
Komt erg bekend voor, zodra je op jezelf woont heb je daar geen last meer van
pi_38607477
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef Biancavia het volgende:

[..]

En terwilj ze onder het bureau klom was je vader zeker druk met dr bezig he.
pi_38607705
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:55 schreef Davidian- het volgende:
Komt erg bekend voor, zodra je op jezelf woont heb je daar geen last meer van
Mwah het valt over het algemeen wel mee alleen of en toe gaan ze gewoon helemaal los om een onzinnige reden. Dat ding is net nieuw, kosten 50 hele euros ( ) ja als dat dan na een week ''stukgaat'' om wat voor reden dan ook is er iemand die de lul is, en in dit geval ben ik dat toevallig (dat je beter je vraagtekens kan zetten bij de kwaliteit van die printer als die na 3x printen stukgaat zou een stuk slimmer zijn dan iemand de schuld geven die alleen maar print maargoed).

Op me zelf wonen zou ik wel willen ben alleen pas 19 en ga nog naar school dus heb daar niet echt het geld voor denk ik.
pi_38607810
quote:
Je bent een puber!

dinsdag 6 juni 2006 @ 22:03:13 #21
38161 faculty
Always around
pi_38607827
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:37 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja was weer prachtig net

Mijn ouders hebben vorige week een printer gekocht omdat de oude printer al 6 maanden kapot was. Nou leuk ding deed het dus. Dis ik heb een paar dagen geleden een printje gedraaid. Deed het gewoon er daarna was ik naar school gegaan. Nou wil mijn ma dus net printen maar doet dat ding het niet. Mijn ma helemaal hystirisch naar boven rennen naar mij schreeuwen enzo, mijn pa daarna ook nog even (hij kan geeneens een pc aanzetten maar denkt mij wel even te vertellen wat ik moet doen) lekker op mij zeiken.

Ik loop dus naar beneden kijken wat ze nu weer verkeerd hebben gedaan. Ik pak die printer en zie dat ie niet aanstaat. Dus ik probeer dat ding aan te zetten. Lukt niet. Tja als dat ding niet aan wil kan ik veder ook niks doen. Nou je had mijn pa en ma moeten zien, ik dacht dat ze gingen ontploffen. Het was allemaal mijn schuld, ik had als laatste geprint, printers gaan niet zomaar kapot etc. Ik was iig de schuldige Het mooie is alleen dat als hun of mijn broertjes de pc weer eens mollen (wat regelmatig gebeurt) dat het dan opeens wel allemaal vanzelf gaat en er schijnbaar nooit iemand is waarbij de schuld ligt , dan sloopt dat ding zich opeens wel zelf en kunnen hun er niks aan doen en moet ik maar niet zeiken dat ik hun pc weer mag maken

Mjah ik ben dus na 10 seconden maar weggelopen want er viel niet mee te praten het was gewoon mijn schuld hoe dan ook. Zal me niet verbazen dat dat ding het over 10 minuten gewoon weer doet
kijk is of de stekker er wel in zit
What goes around, Comes around
pi_38607928
Stekker zit erin heb ik al 3x gezegd

OT: Kwam net beneden, vraag of de printer het alweer deed..... 3x raden..... Ja hoor hij deed het weer. Dus ik zeg makkelijk he meteen weer helemaal losgaan. Pa negeerde mij ( meneer schreeuwde eerst het hardste dat het allemaal mijn schuld was ) en mijn ma knikt alleen ja. Ik loop met een grijns weg om drinken te pakken
pi_38607966
Het lijkt me dat als dat ding 1 week oud dat er ook nog wel garantie op zit, dus jij gaat sowieso niets betalen lijkt me
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:07:08 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_38608007
quote:
Zeer herkenbaar, maar dan met internet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_38608025
quote:
Je bent een puber!

5 is echt geweldig gewoon
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')