Ik mag toch hopen van niet. Iig niet dat debiele gedrag bij dit soort dingen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef Banaanvraag het volgende:
Ze zeggen dat je als kind een hoop van je ouders over neemt.
Dat het mijn schuld is dat de printer die ze een week geleden gekocht hebben kapot is omdat ik als laatste heb geprintquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:42 schreef Het_Biertje het volgende:
goed topic; nu nog snappen waar het over gaat
hoe doe je dat per ongelukquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:47 schreef Biancavia het volgende:
Je moeder heeft met stofzuigen natuurlijk per ongeluk de stekker eruit getrokken.
Laat me raden, jij bent ook weleens de lulquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:46 schreef Geqxon het volgende:
Laat me raden: Jij moet een nieuwe printer betalen?
Nee ik ben wel zo slim geweest om daar meteen even naar te kijken. Maar veel meer heb ik ook niet gedaan. Werd vanaf het begin afgezeken dan heb ik ook geen zin om er veder naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:47 schreef Biancavia het volgende:
Je moeder heeft met stofzuigen natuurlijk per ongeluk de stekker eruit getrokken.
HP.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zonder te kijken onder het bureau stofzuigen. Ofzo.
ik ben 22 en doe dat nog steeds.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
1 niet willen luisteren naar je ouders
2 tijdens een confict gesprek weglopen
3 je ouders overal de schuld van geven
4 het gevoel hebben dat je broertjes voorgetrokken worden
5 uithuilen op een plek waar je je veilig waand namelijk een groot forum op internet bij virtuele gedaantes die jij als je vrienden beschouwd
En terwilj ze onder het bureau klom was je vader zeker druk met dr bezig he.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zonder te kijken onder het bureau stofzuigen. Ofzo.
Mwah het valt over het algemeen wel meequote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:55 schreef Davidian- het volgende:
Komt erg bekend voor, zodra je op jezelf woont heb je daar geen last meer van
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je bent een puber!
5 uithuilen op een plek waar je je veilig waand namelijk een groot forum op internet bij virtuele gedaantes die jij als je vrienden beschouwd
kijk is of de stekker er wel in zitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:37 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja was weer prachtig net
Mijn ouders hebben vorige week een printer gekocht omdat de oude printer al 6 maanden kapot was. Nou leuk ding deed het dus. Dis ik heb een paar dagen geleden een printje gedraaid. Deed het gewoon er daarna was ik naar school gegaan. Nou wil mijn ma dus net printen maar doet dat ding het niet. Mijn ma helemaal hystirisch naar boven rennen naar mij schreeuwen enzo, mijn pa daarna ook nog even (hij kan geeneens een pc aanzetten maar denkt mij wel even te vertellen wat ik moet doen) lekker op mij zeiken.
Ik loop dus naar beneden kijken wat ze nu weer verkeerd hebben gedaan. Ik pak die printer en zie dat ie niet aanstaat. Dus ik probeer dat ding aan te zetten. Lukt niet. Tja als dat ding niet aan wil kan ik veder ook niks doen. Nou je had mijn pa en ma moeten zien, ik dacht dat ze gingen ontploffen. Het was allemaal mijn schuld, ik had als laatste geprint, printers gaan niet zomaar kapot etc. Ik was iig de schuldigeHet mooie is alleen dat als hun of mijn broertjes de pc weer eens mollen (wat regelmatig gebeurt) dat het dan opeens wel allemaal vanzelf gaat en er schijnbaar nooit iemand is waarbij de schuld ligt
, dan sloopt dat ding zich opeens wel zelf en kunnen hun er niks aan doen en moet ik maar niet zeiken dat ik hun pc weer mag maken
![]()
Mjah ik ben dus na 10 seconden maar weggelopen want er viel niet mee te praten het was gewoon mijn schuld hoe dan ook. Zal me niet verbazen dat dat ding het over 10 minuten gewoon weer doet
Zeer herkenbaar, maar dan met internetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:47 schreef Biancavia het volgende:
5 is echt geweldig gewoonquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je bent een puber!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |