hij heeft gewoon geluk dat ie zovaak sluitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef leonieke het volgende:
Moet je nou weer een topic openen...sukkelaar
Er is me weleens verteld dat ik irritant ben als ik zo'n bui hebquote:
'T is maar wat je geluk noemtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij heeft gewoon geluk dat ie zovaak sluit
Verveel je je, Qu64?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef leonieke het volgende:
nou ja, sommigen willen het niet, anderen wel, lost het probleem zich vanzelf opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is maar wat je geluk noemt. Ik ben iig blij dat ik dat 'geluk' niet heb
.
Cijfertjes zijn best nog ingewikkeld hè...quote:
laat maar zien hoe irritant danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is me weleens verteld dat ik irritant ben als ik zo'n bui heb.
Ik heb overigens de proef op de som genomen wat betreft online (onder)kleding bestellen, ik ga je op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef leonieke het volgende:
Ik heb onlangs nog aan jou gedachtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef kanaiken het volgende:
Goedenavond samen.
Gezeisdequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef kanaiken het volgende:
Goedenavond samen.
Spannend! Mag je het terugsturen als het niet past of bewaar je het dan gewoon voor jouw dochter?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb overigens de proef op de som genomen wat betreft online (onder)kleding bestellen, ik ga je op de hoogte houden.
Ik weet dat de quote er niets mee te maken heeft, maar zo weet je iig dat ik het tegen jou heb.
Werkelijk?quote:
Indah.quote:
Ik geef geen garanties, maar het zou zomaar kunnen gebeurenquote:
Nope, dan maar politieke voorkomen uiten, bij gebrek aan beter. Hoewel ik aan het zoeken zou kunnen gaan natuurlijk. Ik weet trouwens waar ik de jouwe kan vinden, die trol althans.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Gezeisde. Kan je je ouwe plaatje ook niet terugvinden
.
Als het niet past heb ik pech (ik heb het idee dat Nina een stuk tengerder zal blijken te zijn dan haar moeder...).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Spannend! Mag je het terugsturen als het niet past of bewaar je het dan gewoon voor jouw dochter?![]()
heel duidelijk idd![]()
foto!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb overigens de proef op de som genomen wat betreft online (onder)kleding bestellen, ik ga je op de hoogte houden.
Ik weet dat de quote er niets mee te maken heeft, maar zo weet je iig dat ik het tegen jou heb.
Die staat gewoon op mijn pc, en met een beetje mazzel ook nog in mijn Photobucketquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nope, dan maar politieke voorkomen uiten, bij gebrek aan beter. Hoewel ik aan het zoeken zou kunnen gaan natuurlijk. Ik weet trouwens waar ik de jouwe kan vinden, die trol althans.
Waarom moet er een auto in de OPquote:
ga naar PTA ofzoquote:
Dan is het goed. En hij is toepasselijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Die staat gewoon op mijn pc, en met een beetje mazzel ook nog in mijn Photobucket.
Ik vind degeen die ik nu heb ook stoer.
quote:
misschien, dat kun jij alleen vertellen, aangezien je nieuw bent, weet ik dat niet van jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
En dat betekent dat ik niet op andere fora zit?
Kattekop?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dan is het goed. En hij is toepasselijk.
Roze!quote:
Nee, de zweep.quote:
Dat zegt 'ie toch nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
En dat betekent dat ik niet op andere fora zit?
Dat heten vooroordelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien, dat kun jij alleen vertellen, aangezien je nieuw bent, weet ik dat niet van je
Ja, rozequote:
Maar hij zegt 'Dat ik hier nieuw ben' en daarom iemand 'verkeerd' quoote, terwijl ik echt wel weet HOE je moet quoten.quote:
quote:
Ik ben irl ook een stuk minder plastiekerigquote:
tja, zonder vooroordelen zou de wereld een saaie boel worden. Ik heb die inderdaad, en ik ben er blij mee ook, heeft me al veel problemen bespaardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Dat heten vooroordelen.Maarja, iedereen zegt wel zoiets.
dat zal gewaardeerd wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben irl ook een stuk minder plastiekerig.
jij begint met auto's te posten die op de TT slaan. iets wat ze in PTA al een deeltje of 2000 doen ofzoquote:
Dan maar dubbel hopen dat het een juiste keuze wasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het niet past heb ik pech (ik heb het idee dat Nina een stuk tengerder zal blijken te zijn dan haar moeder...).
Ik ben de beroerdste niet en wil wel antwoord geven, het ontgaat me alleen een beetje waarop (medicijnenquote:
Netjes gedaan.quote:
Vooroordelen kunnen leuk zijn, als je ze tegen niet aardige mensen hebt. ^^quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, zonder vooroordelen zou de wereld een saaie boel worden. Ik heb die inderdaad, en ik ben er blij mee ook, heeft me al veel problemen bespaard![]()
maar ik post het omdat het een 205 is, niet omdat het een auto isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij begint met auto's te posten die op de TT slaan. iets wat ze in PTA al een deeltje of 2000 doen ofzo
Wie weet ben jij ook wel niet aardigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vooroordelen kunnen leuk zijn, als je ze tegen niet aardige mensen hebt. ^^
gelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben irl ook een stuk minder plastiekerig.
voordelen kunnen leuk zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vooroordelen kunnen leuk zijn, als je ze tegen niet aardige mensen hebt. ^^
mislukt koekblikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar ik post het omdat het een 205 is, niet omdat het een auto is
okquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien leg je verkeerd uit wat iemand zegt of bedoelt te zeggen... Ofzo. Ik las het iig anders (wat niet wil zeggen dat dat per definitie de juiste wijze isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:34 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Maar hij zegt 'Dat ik hier nieuw ben' en daarom iemand 'verkeerd' quoote, terwijl ik echt wel weet HOE je moet quoten.
laten doen hequote:
das ook weer zo'n vooroordeelquote:
Stoerquote:
ieder jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En hij is pas geleden ook nog door de APK gekomen![]()
ik lijk wel gekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jaj, dat weten we nu wel
post jij maar een mooiere 205 dan
En anders maar niet, ik heb geen zin om me er druk over te maken. Net mail dat het verzonden isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan maar dubbel hopen dat het een juiste keuze was![]()
Je twijfeldequote:
Daar kan je gelijk in hebben, kan natuurlijk altijd zijn. Hier kom ik volgens mij niet aardig over, denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wie weet ben jij ook wel niet aardig
Medicijnen? Waarvoor dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet en wil wel antwoord geven, het ontgaat me alleen een beetje waarop (medicijnen).
waar moet het vandaan komen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
En anders maar niet, ik heb geen zin om me er druk over te maken. Net mail dat het verzonden is.
Neequote:
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:41 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben, kan natuurlijk altijd zijn. Hier kom ik volgens mij niet aardig over, denk ik.![]()
nee, met deze stickersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgend jaar voor het eerst met stickers.
ooh, ok dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, met deze stickers
hier zaten eerst andere op
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
En anders maar niet, ik heb geen zin om me er druk over te maken. Net mail dat het verzonden is.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kan ons lekker toch niks schelenquote:
Dubbelposten jeukt. Kwartetten, dat is dé doodzonde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vier keer, ja.Geldt hier in de GC geen regel: 'Dubbelposten verboden' ?
Wat doen die duffe dakjes de hele tijd bij je postsquote:
multiposten mag niet nee, maar dit was anders, dit waren vier reacties achter elkaar. Is trouwens ook niet gewenstquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vier keer, ja.Geldt hier in de GC geen regel: 'Dubbelposten verboden' ?
juistemquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dubbelposten jeukt. Kwartetten, dat is dé doodzonde.
Migrainequote:
Beekbergen geloof ikquote:
Da's een old-skool smiley of zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat doen die duffe dakjes de hele tijd bij je posts.
nee, diequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef Tjedemich het volgende:
Duffe dakjes? Je bedoelt die Quootbalkjes? Jullie gaan hier zo snel, dan moet ik wel quooten. ^^
Jaquote:
Quotebalkjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef Tjedemich het volgende:
Duffe dakjes? Je bedoelt die Quootbalkjes? Jullie gaan hier zo snel, dan moet ik wel quooten. ^^
Wizquote:
Ai, das minder. Het bekende fenomeen...quote:
Tskquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's een old-skool smiley of zo![]()
Jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ai, das minder. Het bekende fenomeen...
2 voordelen in één.!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Is je hoofdpijn min of meer weg, ben je kneiterstoned van de pillen
.
quote:
Sorry, ik zal het verder laten. Maar hindert het veel, deze toestand?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Nu maar afwachten of het ook daadwerkelijk aan gaat komen
.
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het verder laten. Maar hindert het veel, deze toestand?
Delen of dealenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef leonieke het volgende:
Van stoned gesproken.
* leonieke was vandaag toch ff geshockeerd
Een leerling bij ons op school die geschorst is wegens drugs delen (meisje, 2e middelbaar...)
je had het nog op tijd door? of waren het hete aardappels geworden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Ken het allebei
. De mist begint een beetje op te trekken, ik weet alleen dat er morgen een klunzige dag aan zit te komen en dat ik zal moeten nadenken bij alles wat ik doe (net als vanavond, peper ipv zout in de pan aardappelen donderen
).
uitdelen/dealen lijkt me danquote:
Pijn is inmiddels wegquote:
vrouwenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef leonieke het volgende:
Van stoned gesproken.
Een leerling bij ons op school die geschorst is wegens drugs delen (meisje, 2e middelbaar...)
kwam dat door die *knuf*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Pijn is inmiddels weg. Moet alleen leren leven met het feit dat ik nu toch écht migraine-specifieke medicijnen nodig heb
. Maar ook dat gaat lukken
.
Nou... Het schijnt met de TPG te komenquote:
Mjah, lucratief is het wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef leonieke het volgende:
Van stoned gesproken.
Dat is wel lastig, ja. Maar het lijkt me te verkiezen boven hoofdpijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Ken het allebei
. De mist begint een beetje op te trekken, ik weet alleen dat er morgen een klunzige dag aan zit te komen en dat ik zal moeten nadenken bij alles wat ik doe (net als vanavond, peper ipv zout in de pan aardappelen donderen
).
die ken jij geloof ik he :'0quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Het schijnt met de TPG te komen.
Ik had het redelijk op tijd door (voor ze gekookt waren), kon ze dus nog afspoelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
je had het nog op tijd door? of waren het hete aardappels geworden?
quote:
ik zit ook in zo'n leuke situatiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is wel lastig, ja. Maar het lijkt me te verkiezen boven hoofdpijn.
ok dan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had het redelijk op tijd door (voor ze gekookt waren), kon ze dus nog afspoelen.
w00tquote:
Ja, zeker omdat ik niet echt in de gelegenheid ben om me er aan over te geven. Beter een beetje wappie van de pillen dan een moeder die rechtstreeks uit de hel gekomen lijktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is wel lastig, ja. Maar het lijkt me te verkiezen boven hoofdpijn.
buffer opbouwenquote:
De gulden middenweg?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zit ook in zo'n leuke situatie
of zwaar klote voelen, of koppijn
nu een beetje van beide
ws het stoek danquote:
Dat lijkt me zeer traumatiserend. Kom je alsnog met die zweep aan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ik niet echt in de gelegenheid ben om me er aan over te geven. Beter een beetje wappie van de pillen dan een moeder die rechtstreeks uit de hel gekomen lijkt.
Een beetje maarquote:
Een goede bekende van mij ook, ook tweede klas geloof ik, mogelijk derde. Maar die konden zie niet op een andere school krijgen dus zit hij er nu gewoon weer.quote:
Voor jou dan ook een *knuf* en eenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zit ook in zo'n leuke situatie
of zwaar klote voelen, of koppijn
nu een beetje van beide
inbelvebinding dan ofzo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
had al sinds zondag geen verbinding meer via de gewone weg
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor jou dan ook een *knuf* en een, misschien helpt het een beetje
.
Ik ben dan zelfs zonder zweep al angstaanjagend genoegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer traumatiserend. Kom je alsnog met die zweep aan.
nee, kabelquote:
Het is dat ik een vermoeden heb dat dit niet op gevoelige plaat is vastgelegd, anders had ik gevraagd om beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben dan zelfs zonder zweep al angstaanjagend genoeg.
Ik weet het er het fijne nog niet van, maar ik denk dat het om weed ging. Ik weet enkel dat het een meisje uit het tweede jaar was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Een goede bekende van mij ook, ook tweede klas geloof ik, mogelijk derde. Maar die konden zie niet op een andere school krijgen dus zit hij er nu gewoon weer.
Over wat voor drugs praten we hier eigenlijk?
zeker jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben dan zelfs zonder zweep al angstaanjagend genoeg.
directe lijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, kabel
@home kon het probleem niet vinden en had voor mij een directe lijn opengezet tot de problemen waren opgelost, maar nu doet ie het ineens weer
nu snel op zoek naar een ander provider
Examens in de tweede?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet het er het fijne nog niet van, maar ik denk dat het om weed ging. Ik weet enkel dat het een meisje uit het tweede jaar was.
Meisje is nu geschorst tot aan de examens, mag haar examens meedoen (is verplicht, want we vinden idd ook geen andere school meer), volgend jaar is ze niet meer welkom.
quote:
Is het afgelopen, vlegel!?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:12 schreef qu63 het volgende:
4 dan maar?
Wat is vroegquote:
Elk jaar een opleiding afsluiten? Of noemen jullie een proefwerk ook een examen?quote:
Flessiequote:
10 uur?quote:
Flashquote:
Het is je geraden!quote:
*rinkeldekinkel* Daar ging weer een glasquote:
Da's vroegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
10 uur?
ben echt alleen maar aan het gapen hier
Elk jaar 4 x punten dagelijks werk en 2 examens. Wie niet slaagt, doet het jaar opnieuw of zakt een niveau.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Elk jaar een opleiding afsluiten? Of noemen jullie een proefwerk ook een examen?
jeetje, mag wel nieuw servies gaan kopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
*rinkeldekinkel* Daar ging weer een glas.
vanmorgen om half 7 al wakkerquote:
Tip: bij het Kruidvat is op het moment plastic 'glaswerk' te koopquote:
Wij hebben in onderbouw (want daar praten we over lijkt me, in die tweedequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Elk jaar 4 x punten dagelijks werk en 2 examens. Wie niet slaagt, doet het jaar opnieuw of zakt een niveau.
Een beetje een totaaaaaaal ander systeem als bij jullie dus
Ik stond een kwartiertje later naast mijn bedquote:
Hoiquote:
Hoiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Gedragen jullie je allemaal netjes hier
mja, 40 punten dagelijks werk bij ons, 200 punten examen. Je kan het dus ook wel belangrijker noemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wij hebben in onderbouw (want daar praten we over lijkt me, in die tweede) het systeem van 1 proefwerkweek aan het einde van het jaar, en verder gewone toetsen tussendoor. Je rapport bepaalt of je overgaat. Examens zijn bij ons belangrijker gemaakt en worden dan ook maar één keer gegeven, aan het einde van het geheel.
En waarom niet danquote:
net zoals altijdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Gedragen jullie je allemaal netjes hier
Niets vreemds dusquote:
Omdat dat eigenlijk helemaal niet leuk is, je netjes gedragenquote:
ik werd ruw gestoord in mijn slaapquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik stond een kwartiertje later naast mijn bed.
Wie had het over NETJES gedragenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat dat eigenlijk helemaal niet leuk is, je netjes gedragen.
Relaxed met zon tussen de vochtige perioden doorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet vreemder dan normaal
How's the holiday?
Door de wekkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik werd ruw gestoord in mijn slaap
en had maar 6 uur slaap ofzo
Jijquote:
Dat zijn details hequote:
nee, mn vaderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Door de wekker. Mijne stond stil (vroeg me al af waarom 'ie niet afging
).
Ruw gestoord, er vloog een vlieg tegen je raamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik werd ruw gestoord in mijn slaap
en had maar 6 uur slaap ofzo
Fijne avond Qutie, slaap lekker en fijne dromenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef qu63 het volgende:
ik denk dat ik lekker tv ga kijken vanuit bed
nee, was dat maar zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ruw gestoord, er vloog een vlieg tegen je raam![]()
Maar toch...quote:
Welterusten dan voor nu,quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, mn vader
hij kwam zelfs om 6 uur al een keer langs
Mijn geld is toch bijna op, dus jullie gaan je gang maarquote:
Hoiquote:
jawel, maar die stond laterquote:
jij ook Esjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Fijne avond Qutie, slaap lekker en fijne dromen![]()
.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:05 schreef _Cara_ het volgende:
Iedereen slapen? dan ga ik ook slapen/dromen....![]()
en nee dit is geen tvp..![]()
heel goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:06 schreef _Cara_ het volgende:
hoi indah! (was net jou antwoord aan t lezen..)
quote:
en ik maar denken wat heeft die al gezopen zo vroeg in de morgenquote:
dan ben jij hier gisteren niet geweestquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik maar denken wat heeft die al gezopen zo vroeg in de morgen
maar nu snap ik m
nee ik had gister een begrafenisquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan ben jij hier gisteren niet geweestdan had je ik weet niet hoeveel posts op deze manier zien staan
Ik had dat met de begrafenis van m'n oma een paar weken terug... Afscheid nemen is nooit leuk, maar zo geeft het toch een 'goed' gevoel...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik had gister een begrafenis
maar het was een heel mooie
het nog nooit zo "fijn" afscheid van iemand genomen
iddquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had dat met de begrafenis van m'n oma een paar weken terug... Afscheid nemen is nooit leuk, maar zo geeft het toch een 'goed' gevoel...
een hele berg iddquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan ben jij hier gisteren niet geweestdan had je ik weet niet hoeveel posts op deze manier zien staan
Ja, alleen komende zondag niet... hoezo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:39 schreef Jaguarized het volgende:
Doet Glacier z'n programma alleen op zondagavond?
thnxquote:
heb jij ze geteld?quote:
Tis hier al ff middag hoorquote:
Oh leek me wel grappig om eens te zien hoe hij z'n programma maakt. En of het veel anders is dan in voorgaande radiostudio's waar ik ben geweest.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, alleen komende zondag niet... hoezo?
Dan heerste het zekerquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef liefie_ het volgende:
goeiemorgen
3 nachtmerries in een nacht knap he
sla hem zou ik zeggenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh leek me wel grappig om eens te zien hoe hij z'n programma maakt. En of het veel anders is dan in voorgaande radiostudio's waar ik ben geweest.
hoiquote:
hoi esquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan heerste het zeker. Ik had er ook 3 én nog een hele rare droom...
Hallo.
gewoon omdraaienquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik kan niet achteruit optellen![]()
qu!quote:
Hoiquote:
wat is dat ding in jou ondertitel dinges van elastiek?quote:
aanstaande vrijdag hebben we een meet op het festival elastiek in hilvarenbeekquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat is dat ding in jou ondertitel dinges van elastiek?
Aan de gang dusquote:
of hij foto's wil plaatsen of dat je een keer mag kijken ofzoquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*pats* ... "en deze is van MutZ"
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
aanstaande vrijdag hebben we een meet op het festival elastiek in hilvarenbeek
Zie ook deze topics: FOK!- en Actionradio meeting topic
http://www.actionradio.nl/forum.php?action=showtopic&topic=2506
Je bent van harte welkom hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zal ik jullie van een afstand gaan bespieden!!!!
nee ik ben te lui om vrijdag te gaan
Aha.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
of hij foto's wil plaatsen of dat je een keer mag kijken ofzo
tsskquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:39 schreef MutZ het volgende:
dat was een kwartet trouwens (de 2e voor vandaag)
ik zei niet voor niks van een afstandquote:
gaan wij dan samen wat leuks doen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zal ik jullie van een afstand gaan bespieden!!!!
nee ik ben te lui om vrijdag te gaan
Dikke doeiquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Dikke doei.
Sorry, ik ben er nu al aan gewend vervelend tegen je te doen.
En ik ben daar aan gewend.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben er nu al aan gewend vervelend tegen je te doen.
ga jij ook dan?quote:
quote:
zo eng ben ik niet hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zei niet voor niks van een afstand
vind jullie maar eng
ik ben niet eng hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga jij ook dan?
en ben jij dan niet eng?
Zou ik 'm Qutie noemen als 'ie eng zou zijn geweestquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga jij ook dan?
en ben jij dan niet eng?
*eenschquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou ik 'm Qutie noemen als 'ie eng zou zijn geweest.
Nou ja.... misschien wel, maar in dit geval toevallig niet
.
Ze komt hier nog niet zo lang, weet dus nog niet dat ze veel harder kan rennen dan jijquote:
naja hij heeft wel een piemel hequote:Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou ik 'm Qutie noemen als 'ie eng zou zijn geweest.
Nou ja.... misschien wel, maar in dit geval toevallig niet
.
wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |