quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor jou dan ook een *knuf* en een, misschien helpt het een beetje
.
Ik ben dan zelfs zonder zweep al angstaanjagend genoegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer traumatiserend. Kom je alsnog met die zweep aan.
nee, kabelquote:
Het is dat ik een vermoeden heb dat dit niet op gevoelige plaat is vastgelegd, anders had ik gevraagd om beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben dan zelfs zonder zweep al angstaanjagend genoeg.
Ik weet het er het fijne nog niet van, maar ik denk dat het om weed ging. Ik weet enkel dat het een meisje uit het tweede jaar was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Een goede bekende van mij ook, ook tweede klas geloof ik, mogelijk derde. Maar die konden zie niet op een andere school krijgen dus zit hij er nu gewoon weer.
Over wat voor drugs praten we hier eigenlijk?
zeker jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben dan zelfs zonder zweep al angstaanjagend genoeg.
directe lijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, kabel
@home kon het probleem niet vinden en had voor mij een directe lijn opengezet tot de problemen waren opgelost, maar nu doet ie het ineens weer
nu snel op zoek naar een ander provider
Examens in de tweede?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet het er het fijne nog niet van, maar ik denk dat het om weed ging. Ik weet enkel dat het een meisje uit het tweede jaar was.
Meisje is nu geschorst tot aan de examens, mag haar examens meedoen (is verplicht, want we vinden idd ook geen andere school meer), volgend jaar is ze niet meer welkom.
quote:
Is het afgelopen, vlegel!?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:12 schreef qu63 het volgende:
4 dan maar?
Wat is vroegquote:
Elk jaar een opleiding afsluiten? Of noemen jullie een proefwerk ook een examen?quote:
Flessiequote:
10 uur?quote:
Flashquote:
Het is je geraden!quote:
*rinkeldekinkel* Daar ging weer een glasquote:
Da's vroegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
10 uur?
ben echt alleen maar aan het gapen hier
Elk jaar 4 x punten dagelijks werk en 2 examens. Wie niet slaagt, doet het jaar opnieuw of zakt een niveau.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Elk jaar een opleiding afsluiten? Of noemen jullie een proefwerk ook een examen?
jeetje, mag wel nieuw servies gaan kopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
*rinkeldekinkel* Daar ging weer een glas.
vanmorgen om half 7 al wakkerquote:
Tip: bij het Kruidvat is op het moment plastic 'glaswerk' te koopquote:
Wij hebben in onderbouw (want daar praten we over lijkt me, in die tweedequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Elk jaar 4 x punten dagelijks werk en 2 examens. Wie niet slaagt, doet het jaar opnieuw of zakt een niveau.
Een beetje een totaaaaaaal ander systeem als bij jullie dus
Ik stond een kwartiertje later naast mijn bedquote:
Hoiquote:
Hoiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Gedragen jullie je allemaal netjes hier
mja, 40 punten dagelijks werk bij ons, 200 punten examen. Je kan het dus ook wel belangrijker noemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wij hebben in onderbouw (want daar praten we over lijkt me, in die tweede) het systeem van 1 proefwerkweek aan het einde van het jaar, en verder gewone toetsen tussendoor. Je rapport bepaalt of je overgaat. Examens zijn bij ons belangrijker gemaakt en worden dan ook maar één keer gegeven, aan het einde van het geheel.
En waarom niet danquote:
net zoals altijdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Gedragen jullie je allemaal netjes hier
Niets vreemds dusquote:
Omdat dat eigenlijk helemaal niet leuk is, je netjes gedragenquote:
ik werd ruw gestoord in mijn slaapquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik stond een kwartiertje later naast mijn bed.
Wie had het over NETJES gedragenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat dat eigenlijk helemaal niet leuk is, je netjes gedragen.
Relaxed met zon tussen de vochtige perioden doorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet vreemder dan normaal
How's the holiday?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |