quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor jou dan ook een *knuf* en een, misschien helpt het een beetje
.
Ik ben dan zelfs zonder zweep al angstaanjagend genoegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer traumatiserend. Kom je alsnog met die zweep aan.
nee, kabelquote:
Het is dat ik een vermoeden heb dat dit niet op gevoelige plaat is vastgelegd, anders had ik gevraagd om beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben dan zelfs zonder zweep al angstaanjagend genoeg.
Ik weet het er het fijne nog niet van, maar ik denk dat het om weed ging. Ik weet enkel dat het een meisje uit het tweede jaar was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Een goede bekende van mij ook, ook tweede klas geloof ik, mogelijk derde. Maar die konden zie niet op een andere school krijgen dus zit hij er nu gewoon weer.
Over wat voor drugs praten we hier eigenlijk?
zeker jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben dan zelfs zonder zweep al angstaanjagend genoeg.
directe lijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, kabel
@home kon het probleem niet vinden en had voor mij een directe lijn opengezet tot de problemen waren opgelost, maar nu doet ie het ineens weer
nu snel op zoek naar een ander provider
Examens in de tweede?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet het er het fijne nog niet van, maar ik denk dat het om weed ging. Ik weet enkel dat het een meisje uit het tweede jaar was.
Meisje is nu geschorst tot aan de examens, mag haar examens meedoen (is verplicht, want we vinden idd ook geen andere school meer), volgend jaar is ze niet meer welkom.
quote:
Is het afgelopen, vlegel!?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:12 schreef qu63 het volgende:
4 dan maar?
Wat is vroegquote:
Elk jaar een opleiding afsluiten? Of noemen jullie een proefwerk ook een examen?quote:
Flessiequote:
10 uur?quote:
Flashquote:
Het is je geraden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |