Beekbergen geloof ikquote:
Da's een old-skool smiley of zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat doen die duffe dakjes de hele tijd bij je posts.
nee, diequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef Tjedemich het volgende:
Duffe dakjes? Je bedoelt die Quootbalkjes? Jullie gaan hier zo snel, dan moet ik wel quooten. ^^
Jaquote:
Quotebalkjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef Tjedemich het volgende:
Duffe dakjes? Je bedoelt die Quootbalkjes? Jullie gaan hier zo snel, dan moet ik wel quooten. ^^
Wizquote:
Ai, das minder. Het bekende fenomeen...quote:
Tskquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's een old-skool smiley of zo![]()
Jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ai, das minder. Het bekende fenomeen...
2 voordelen in één.!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Is je hoofdpijn min of meer weg, ben je kneiterstoned van de pillen
.
quote:
Sorry, ik zal het verder laten. Maar hindert het veel, deze toestand?quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Nu maar afwachten of het ook daadwerkelijk aan gaat komen
.
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het verder laten. Maar hindert het veel, deze toestand?
Delen of dealenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef leonieke het volgende:
Van stoned gesproken.
* leonieke was vandaag toch ff geshockeerd
Een leerling bij ons op school die geschorst is wegens drugs delen (meisje, 2e middelbaar...)
je had het nog op tijd door? of waren het hete aardappels geworden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Ken het allebei
. De mist begint een beetje op te trekken, ik weet alleen dat er morgen een klunzige dag aan zit te komen en dat ik zal moeten nadenken bij alles wat ik doe (net als vanavond, peper ipv zout in de pan aardappelen donderen
).
uitdelen/dealen lijkt me danquote:
Pijn is inmiddels wegquote:
vrouwenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef leonieke het volgende:
Van stoned gesproken.
Een leerling bij ons op school die geschorst is wegens drugs delen (meisje, 2e middelbaar...)
kwam dat door die *knuf*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Pijn is inmiddels weg. Moet alleen leren leven met het feit dat ik nu toch écht migraine-specifieke medicijnen nodig heb
. Maar ook dat gaat lukken
.
Nou... Het schijnt met de TPG te komenquote:
Mjah, lucratief is het wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:57 schreef leonieke het volgende:
Van stoned gesproken.
Dat is wel lastig, ja. Maar het lijkt me te verkiezen boven hoofdpijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Ken het allebei
. De mist begint een beetje op te trekken, ik weet alleen dat er morgen een klunzige dag aan zit te komen en dat ik zal moeten nadenken bij alles wat ik doe (net als vanavond, peper ipv zout in de pan aardappelen donderen
).
die ken jij geloof ik he :'0quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Het schijnt met de TPG te komen.
Ik had het redelijk op tijd door (voor ze gekookt waren), kon ze dus nog afspoelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
je had het nog op tijd door? of waren het hete aardappels geworden?
quote:
ik zit ook in zo'n leuke situatiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is wel lastig, ja. Maar het lijkt me te verkiezen boven hoofdpijn.
ok dan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had het redelijk op tijd door (voor ze gekookt waren), kon ze dus nog afspoelen.
w00tquote:
Ja, zeker omdat ik niet echt in de gelegenheid ben om me er aan over te geven. Beter een beetje wappie van de pillen dan een moeder die rechtstreeks uit de hel gekomen lijktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat is wel lastig, ja. Maar het lijkt me te verkiezen boven hoofdpijn.
buffer opbouwenquote:
De gulden middenweg?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zit ook in zo'n leuke situatie
of zwaar klote voelen, of koppijn
nu een beetje van beide
ws het stoek danquote:
Dat lijkt me zeer traumatiserend. Kom je alsnog met die zweep aan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ik niet echt in de gelegenheid ben om me er aan over te geven. Beter een beetje wappie van de pillen dan een moeder die rechtstreeks uit de hel gekomen lijkt.
Een beetje maarquote:
Een goede bekende van mij ook, ook tweede klas geloof ik, mogelijk derde. Maar die konden zie niet op een andere school krijgen dus zit hij er nu gewoon weer.quote:
Voor jou dan ook een *knuf* en eenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zit ook in zo'n leuke situatie
of zwaar klote voelen, of koppijn
nu een beetje van beide
inbelvebinding dan ofzo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
had al sinds zondag geen verbinding meer via de gewone weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |