dat zal gewaardeerd wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben irl ook een stuk minder plastiekerig.
jij begint met auto's te posten die op de TT slaan. iets wat ze in PTA al een deeltje of 2000 doen ofzoquote:
Dan maar dubbel hopen dat het een juiste keuze wasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het niet past heb ik pech (ik heb het idee dat Nina een stuk tengerder zal blijken te zijn dan haar moeder...).
Ik ben de beroerdste niet en wil wel antwoord geven, het ontgaat me alleen een beetje waarop (medicijnenquote:
Netjes gedaan.quote:
Vooroordelen kunnen leuk zijn, als je ze tegen niet aardige mensen hebt. ^^quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, zonder vooroordelen zou de wereld een saaie boel worden. Ik heb die inderdaad, en ik ben er blij mee ook, heeft me al veel problemen bespaard![]()
maar ik post het omdat het een 205 is, niet omdat het een auto isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij begint met auto's te posten die op de TT slaan. iets wat ze in PTA al een deeltje of 2000 doen ofzo
Wie weet ben jij ook wel niet aardigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vooroordelen kunnen leuk zijn, als je ze tegen niet aardige mensen hebt. ^^
gelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben irl ook een stuk minder plastiekerig.
voordelen kunnen leuk zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vooroordelen kunnen leuk zijn, als je ze tegen niet aardige mensen hebt. ^^
mislukt koekblikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar ik post het omdat het een 205 is, niet omdat het een auto is
okquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien leg je verkeerd uit wat iemand zegt of bedoelt te zeggen... Ofzo. Ik las het iig anders (wat niet wil zeggen dat dat per definitie de juiste wijze isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:34 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Maar hij zegt 'Dat ik hier nieuw ben' en daarom iemand 'verkeerd' quoote, terwijl ik echt wel weet HOE je moet quoten.
laten doen hequote:
das ook weer zo'n vooroordeelquote:
Stoerquote:
ieder jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En hij is pas geleden ook nog door de APK gekomen![]()
ik lijk wel gekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jaj, dat weten we nu wel
post jij maar een mooiere 205 dan
En anders maar niet, ik heb geen zin om me er druk over te maken. Net mail dat het verzonden isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan maar dubbel hopen dat het een juiste keuze was![]()
Je twijfeldequote:
Daar kan je gelijk in hebben, kan natuurlijk altijd zijn. Hier kom ik volgens mij niet aardig over, denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wie weet ben jij ook wel niet aardig
Medicijnen? Waarvoor dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet en wil wel antwoord geven, het ontgaat me alleen een beetje waarop (medicijnen).
waar moet het vandaan komen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
En anders maar niet, ik heb geen zin om me er druk over te maken. Net mail dat het verzonden is.
Neequote:
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:41 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben, kan natuurlijk altijd zijn. Hier kom ik volgens mij niet aardig over, denk ik.![]()
nee, met deze stickersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgend jaar voor het eerst met stickers.
ooh, ok dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, met deze stickers
hier zaten eerst andere op
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
En anders maar niet, ik heb geen zin om me er druk over te maken. Net mail dat het verzonden is.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kan ons lekker toch niks schelenquote:
Dubbelposten jeukt. Kwartetten, dat is dé doodzonde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vier keer, ja.Geldt hier in de GC geen regel: 'Dubbelposten verboden' ?
Wat doen die duffe dakjes de hele tijd bij je postsquote:
multiposten mag niet nee, maar dit was anders, dit waren vier reacties achter elkaar. Is trouwens ook niet gewenstquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vier keer, ja.Geldt hier in de GC geen regel: 'Dubbelposten verboden' ?
juistemquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dubbelposten jeukt. Kwartetten, dat is dé doodzonde.
Migrainequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |