foto!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb overigens de proef op de som genomen wat betreft online (onder)kleding bestellen, ik ga je op de hoogte houden.
Ik weet dat de quote er niets mee te maken heeft, maar zo weet je iig dat ik het tegen jou heb.
Die staat gewoon op mijn pc, en met een beetje mazzel ook nog in mijn Photobucketquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nope, dan maar politieke voorkomen uiten, bij gebrek aan beter. Hoewel ik aan het zoeken zou kunnen gaan natuurlijk. Ik weet trouwens waar ik de jouwe kan vinden, die trol althans.
Waarom moet er een auto in de OPquote:
ga naar PTA ofzoquote:
Dan is het goed. En hij is toepasselijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Die staat gewoon op mijn pc, en met een beetje mazzel ook nog in mijn Photobucket.
Ik vind degeen die ik nu heb ook stoer.
quote:
misschien, dat kun jij alleen vertellen, aangezien je nieuw bent, weet ik dat niet van jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
En dat betekent dat ik niet op andere fora zit?
Kattekop?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dan is het goed. En hij is toepasselijk.
Roze!quote:
Nee, de zweep.quote:
Dat zegt 'ie toch nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
En dat betekent dat ik niet op andere fora zit?
Dat heten vooroordelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien, dat kun jij alleen vertellen, aangezien je nieuw bent, weet ik dat niet van je
Ja, rozequote:
Maar hij zegt 'Dat ik hier nieuw ben' en daarom iemand 'verkeerd' quoote, terwijl ik echt wel weet HOE je moet quoten.quote:
quote:
Ik ben irl ook een stuk minder plastiekerigquote:
tja, zonder vooroordelen zou de wereld een saaie boel worden. Ik heb die inderdaad, en ik ben er blij mee ook, heeft me al veel problemen bespaardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Dat heten vooroordelen.Maarja, iedereen zegt wel zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |