Je twijfeldequote:
Daar kan je gelijk in hebben, kan natuurlijk altijd zijn. Hier kom ik volgens mij niet aardig over, denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wie weet ben jij ook wel niet aardig
Medicijnen? Waarvoor dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet en wil wel antwoord geven, het ontgaat me alleen een beetje waarop (medicijnen).
waar moet het vandaan komen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
En anders maar niet, ik heb geen zin om me er druk over te maken. Net mail dat het verzonden is.
Neequote:
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:41 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben, kan natuurlijk altijd zijn. Hier kom ik volgens mij niet aardig over, denk ik.![]()
nee, met deze stickersquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgend jaar voor het eerst met stickers.
ooh, ok dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, met deze stickers
hier zaten eerst andere op
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
En anders maar niet, ik heb geen zin om me er druk over te maken. Net mail dat het verzonden is.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar ik post het omdat het een 205 is, niet omdat het een auto is
Kan ons lekker toch niks schelenquote:
Dubbelposten jeukt. Kwartetten, dat is dé doodzonde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vier keer, ja.Geldt hier in de GC geen regel: 'Dubbelposten verboden' ?
Wat doen die duffe dakjes de hele tijd bij je postsquote:
multiposten mag niet nee, maar dit was anders, dit waren vier reacties achter elkaar. Is trouwens ook niet gewenstquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Vier keer, ja.Geldt hier in de GC geen regel: 'Dubbelposten verboden' ?
juistemquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dubbelposten jeukt. Kwartetten, dat is dé doodzonde.
Migrainequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |