Bloed het nog zo erg dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:38 schreef es70 het volgende:
Ondanks het feit dat ik vrij van enge ziektes ben zou ik dat toch niet doen als ik jou was.
Maar het gebaar is lief.
Sjowhan reageerd niet eensquote:Op maandag 29 mei 2006 19:48 schreef leonieke het volgende:
Qu! Het was helemaal niet jouw toer!![]()
Hoi Fles![]()
Nu niet meer, toen nog wel...quote:Op maandag 29 mei 2006 19:47 schreef Glacier het volgende:
Die is er niet volgens mij...schandalig
[..]
Bloed het nog zo erg dan?
Ja een hartjequote:Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu niet meer, toen nog wel...
@Qutie:
@M-M:Leuk figuurtje?![]()
Oh... hoiquote:
Oeh....quote:
dus de rust is weer helemaal in het huis?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu niet meer, toen nog wel...
@Qutie:
@M-M:Leuk figuurtje?![]()
En als dat nou niet netjes lukt hč, rats je dan de hele boel kaalquote:
Ja, de kinderen vonden me zieligquote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus de rust is weer helemaal in het huis?
Vind je het niet eng, al die dingen die daar gebeuren?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:52 schreef indahnesia.com het volgende:
lekker snel hier, tussen een post kan ik op mijn gemakje m'n fotoboek bijwerken. Als jullie ook wachten kun je vast gaan bladeren, er komen er in de loop van de avond nog een aantal bij.
http://indahnesia.com/photobook/36/048/shelter_on_ialun-aluni.php
M-M wilde met ons delen dat ze haar schaamhaar geschoren heeft, ik toonde beleefde belangstellingquote:
Ik ben heul ervaren hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
En als dat nou niet netjes lukt hč, rats je dan de hele boel kaal.
Nu Pat nog?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, de kinderen vonden me zielig(jammer genoeg niet zielig genoeg om te kappen met dat drukke gedoe
). En nu liggen ze allemaal in bed
.
Da's Astridquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
kaalratsen?
Wromquote:
Eng niet, ik schrik wel af en toe als ik weer een bekende plek in puin zie liggen. Da's op zijn minst jammer voor de stad, om het maar zo uit te drukken.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je het niet eng, al die dingen die daar gebeuren?
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Leonieke dit ga je niet menen he?it;s me Astrid algemeen bekend
Oopsquote:
Ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik er goed in benquote:
nķg niet zekerquote:
gaan we een Poll van maken!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik er goed in ben. Scheren, that is
.
Omdat ze hier al verteld had dat dat zo wasquote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
[..]
Oops![]()
Ja euh.. wel Hoi Astrid![]()
![]()
(hoe kon ik dat nou weten?![]()
![]()
)
o oke, laat maar, ik weet al teveel.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:12 schreef es70 het volgende:
[..]
M-M wilde met ons delen dat ze haar schaamhaar geschoren heeft, ik toonde beleefde belangstelling.
Geen camera hierquote:Op maandag 29 mei 2006 20:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaan we een Poll van maken!
iedereen foto's insturen enzo!
Vrijwel nooit zelfsquote:
hoe scheer jij het meestal dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
o oke, laat maar, ik weet al teveel.![]()
Maar als je straks daar bent?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eng niet, ik schrik wel af en toe als ik weer een bekende plek in puin zie liggen. Da's op zijn minst jammer voor de stad, om het maar zo uit te drukken.![]()
okquote:Op maandag 29 mei 2006 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Vrijwel nooit zelfs. Hij weet wel zo'n beetje waar ik rondhang en met wie ik klets
.
Ik zal er toen ff niet geweest zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ze hier al verteld had dat dat zo was. En ja, ik heb haar gevraagd wat dan nog het nut van een kloon was
.
Goeiequote:
En ze heeft nog wel een fotoboekquote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik wist wel dat MM een meisje was, maar Astrid had ik niet gegokt
jij hebt wel een camquote:
Ik ookquote:
Damn.. je hebt me doorquote:
quote:
Weet je, ik zou zeggen: ik probeer het te onthouden, maar tegen dat ik het kan onthouden, heb je weeral een andere nickquote:Op maandag 29 mei 2006 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t volgens mij gezegd toen jij er wel wasmaar goed dan weet je t nu
viel te proberenquote:
Kloptquote:
Nee ik hou dezequote:Op maandag 29 mei 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet je, ik zou zeggen: ik probeer het te onthouden, maar tegen dat ik het kan onthouden, heb je weeral een andere nick![]()
![]()
scherenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Een dikke kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil?
Vraag maar hoe de andere vrouwtjes het doen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scherenDe kunst van het weglaten
![]()
Wat laat je staan?een geil streepje? Een dikke kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil? Totale kaalslag?
Vertel!
Ik had uiteraard gehoopt er heen te gaan en het zo aan te treffen als ik het achter liet, dat gaat helaas dus niet lukken. Rest mij af en toe een 'mooie' reportage te maken van de wederopbouw en af en toe een verhaaltje te schrijven voor op m'n website.quote:
kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuilquote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scherenDe kunst van het weglaten
![]()
Wat laat je staan?een geil streepje? Een dikke kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil? Totale kaalslag?
Vertel!
Hou jij het netjes bij ?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil
yukkie, daar ben ik toch geen voorstander van![]()
Ik hoop dat het niet erger word, ze maken daar wat mee zeg.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had uiteraard gehoopt er heen te gaan en het zo aan te treffen als ik het achter liet, dat gaat helaas dus niet lukken. Rest mij af en toe een 'mooie' reportage te maken van de wederopbouw en af en toe een verhaaltje te schrijven voor op m'n website.
Jah got wat heb ik nou voor verstand van vrouwen jahquote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil
yukkie, daar ben ik toch geen voorstander van![]()
ja, ze krijgen veel te verstouwen de laatste weken.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet erger word, ze maken daar wat mee zeg.![]()
vulkaan, nu dit weer.
whehe.. ik zou die ene toch anders stellen, of gewoon weglaten.. wellicht kun je vragen "naturel"... ik weet 't ook niet hoor..quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah got wat heb ik nou voor verstand van vrouwen jah![]()
wat je niet weet, moet je vragen
Ik hoop het met je mee, anders ga je daar een leuke tijd tegenmoet.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ze krijgen veel te verstouwen de laatste weken.Maar goed, veel slechter kan het niet worden, dus als ik er ben ga ik er stiekem een beetje vanuit dat 't steeds beter zal gaan, beetje bij beetje.
quote:
dank je voor het vertrouwenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het, ooit zal het je wel lukken.
ja, maar voor mij is het nog gemakkelijk. Gaat het fout, kan ik met mijn geld nog weg (er vanuitgaande dat ik 't overleef natuurlijk).. maar die anderen.. die kunnen niets.. en slechter als dit? Ja, het kan natuurlijk, maar dat doen we maar even niet..quote:Op maandag 29 mei 2006 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee, anders ga je daar een leuke tijd tegenmoet.![]()
je vraagt eromquote:Op maandag 29 mei 2006 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ik zou die ene toch anders stellen, of gewoon weglaten.. wellicht kun je vragen "naturel"... ik weet 't ook niet hoor..![]()
jupquote:
quote:
Gewoon iemand quoten, dan loopt de rest er vanzelf achteraan.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Tjedemich het volgende:
Dat was dus geen handige opmerking om mee te beginnen, nog iemand suggesties?^^
Wat schattigquote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Bengeltje, foto's van donderdag.
[afbeelding] [afbeelding]
Storm ziet er top uit.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
jah, we hobbelen gezellig meequote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon iemand quoten, dan loopt de rest er vanzelf achteraan.![]()
stoere vent!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Zoals verwacht, bijna niemandquote:Op maandag 29 mei 2006 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Storm ziet er top uit.![]()
Hoe was het met het bezoek afgelopen?
Zo goed?:P *Quoot* *juicht*quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dat is alleen zo bij jouquote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij was zo blij dat we eindelijk dat ringetje in zijn oor hebben gekregenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoals verwacht, bijna niemand. Maar hij heeft evengoed een topdag gehad
.
En ook bij jou werkt hetquote:
hij kreeg toen pas dat ringetje?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij was zo blij dat we eindelijk dat ringetje in zijn oor hebben gekregen.
Stoer.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij was zo blij dat we eindelijk dat ringetje in zijn oor hebben gekregen.
Geld, een communieboek, een kinderencyclopedie, Pinkeltje en (zijn allermooiste kado) een rubberbootquote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat onsociaal van die lui
Topdag is perfectWat heeft hij allemaal gedaan/gekregen
zo ongeveeer wel maar haar zit wilderquote:Op maandag 29 mei 2006 19:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is zeg maar een standaard reactie van mij geloof ik
heb je het nu zoals die meid uit Coupling?
Dat had hij al tijden liggen, maar hij was bang dat ik 'm pijn zou doen met het erin doenquote:
Goed zijn wij hčquote:
Ehm... Nou moet ik wel even hard nadenkenquote:
Als je die bison post laat ik je bannenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat meidje heeft nog donshaar man![]()
Een boot voor mee op vakantie ?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Geld, een communieboek, een kinderencyclopedie, Pinkeltje en (zijn allermooiste kado) een rubberboot.
Idd, 99% heeft de oorbel links.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... Nou moet ik wel even hard nadenken. Links, daar moest het volgens hem (wat betekend dat de andere jongetjes 'm waarschijnlijk ook links hebben)
.
We gaan niet weg, en ik denk niet dat hij kan wachten tot de vakantie, hij wilde donderdag al gaan varenquote:
Volgens mij was hij zes toen hij een oorbel wilde, dus een jaar of 2 inmiddelsquote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, 99% heeft de oorbel links.
hoelang had hij dat gaatje al ?
left is rightquote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, 99% heeft de oorbel links.
hoelang had hij dat gaatje al ?
bison? Post eens?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je die bison post laat ik je bannen
Vraag ik me ook af, vind het volslagen onzin. Een vent met in elk ook een gaatje is dan zeker biquote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
left is right
right is wrong
Waarom weet ik dat?
Waar gaat hij dan varen?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan niet weg, en ik denk niet dat hij kan wachten tot de vakantie, hij wilde donderdag al gaan varen.
Sloot is hier redelijk dichtbijquote:
jep..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
Hey indah... "op weg naar yogiakarta?"
dan duim ik met je meequote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo ongeveeer wel maar haar zit wilder
maja kwestie van fohnen hoop ik
plus dat ik nu niet zo blond benpas als de zon weer op mn haartjes schijnt! dus iedereen duimen voor zon
god wat een late reactie maja
right is right,quote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, vind het volslagen onzin. Een vent met in elk ook een gaatje is dan zeker bi.
what's left is rightquote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
right is right,
left is wrong
kan ook wel
ik zag vandaag een neger lopen met in elk oor van die enorme 5cm ringenZag er NIET uit
erg hequote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
Ik word nu al ziek van al die stomme voetbah op de tv, en dan is de WK nog niet eens begonnen.
quote:
dan kan hij toch met de brandweerboot?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als je een zwemdiploma hebt mag je in de boot. Kyran riep al heel verongelijkt: "Ik mag zeker weer niet
".
Idd.
Ik hoor net van mijn schoonzusje, dat jong oranje op tv is.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
Ik word nu al ziek van al die stomme voetbah op de tv, en dan is de WK nog niet eens begonnen.
quote:
en nog met een soort glimlach doen ookquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
@Fles: station ligt plat, maar de wissels/seinen kunnen nog bediend worden
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]Alleen als je een zwemdiploma hebt mag je in de boot. Kyran riep al heel verongelijkt: "Ik mag zeker weer niet
".
Idd.
tv uitquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Absoluut. En het ergste is dat Pat de tv aandoet (met dat stomme geblaat) en vervolgens gaat douchen
.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
quote:
tja, je moet iets he.. hij leeft tenminste nog, én heeft nog een baan. Dat is bijna een wonder.quote:
wel in het ondiepe gedeelte dan neem ik aanquote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
In het zwembad (en als dat van Storm mag).
Ik heb het geluid uitgezet, Pat op z'n flikker gegeven toen hij weer beneden was en vervolgens mijn koptelefoon gepakt. Ik zit toch met mijn rug naar die stomme tvquote:Op maandag 29 mei 2006 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
tv uit
dan kijken of je ned2 en talpa kan blokkeren
Zwembad in de tuin kan geen kwaadquote:Op maandag 29 mei 2006 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel in het ondiepe gedeelte dan neem ik aan
jah en... vertel ff... hoe is het daar? wat ga je daar doen?quote:
doei Bquote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weer vandoor.
Fijne avond nog mensjes.
Klik maar in de meest rechtse link in mijn signature.. dan kun je al e.e.a. lezen. vragen mag je daarna altijd stellenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jah en... vertel ff... hoe is het daar? wat ga je daar doen?
Fijne avond B.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weer vandoor. :w
Fijne avond nog mensjes.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
die heb ik dan gemist geloof ikquote:
ok dan!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitgezet, Pat op z'n flikker gegeven toen hij weer beneden was en vervolgens mijn koptelefoon gepakt. Ik zit toch met mijn rug naar die stomme tv.
Staat ook nog niet, heeft weinig zin met dat kl*teweerquote:
mannen met oorbellen..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
right is right,
left is wrong
kan ook wel
ik zag vandaag een neger lopen met in elk oor van die enorme 5cm ringenZag er NIET uit
je hebt wel gratis waterquote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Staat ook nog niet, heeft weinig zin met dat kl*teweer.
En bevroren kinderenquote:
zijn ze wel lekker stilquote:
quote:
toch maar doen dan?quote:
Neh, vind ik zieligquote:
je kan er ook heet water in doenquote:
Dat doe ik altijd al, 1000 liter koud water is écht vreselijk koudquote:
Dat is helemaal geen rotopmerkingquote:
je kan er toch alleen in pootje baden?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al, 1000 liter koud water is écht vreselijk koud(dan ga ik er mooi zelf niet in, kou
).
Pootje baden in ijswaterquote:
dikke vette jammerdepammerquote:
dan kom ik ook langsquote:Op maandag 29 mei 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Pootje baden in ijswater. Lekker temperatuurtje, en dan languit
.
We gaan waarschijnlijk een nog grotere aanschaffen (met pomp)quote:
dan kom ik vakerquote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk een nog grotere aanschaffen (met pomp).
take your timequote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, mijn website is voorzien van ruim 40 nieuwe foto's... tijd om in bed te kruipen geloof ik.. ik heb een zere nek nu..
ik probeer ze toch zo kort mogelijk te maken, maar de hele dag achter computer dat doe ik normaal nietquote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
truste indahMorgen vast weer een lange dag
Volgens mij lukt datquote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kom ik vaker
past de boot van Storm er ook in dan?
mjaquote:Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij lukt dat. Nu het mooie weer nog
.
ik heb meer dingen te doen dan alleen fokquote:Op maandag 29 mei 2006 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dikke vette jammerdepammer![]()
Lekker op tijd ook
Hij denkt dat iedereen dat lekker vindt...quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij denkt dat iedereen dat lekker vindt...
Als ik vakantie hebquote:
neem nu je vakantiedagen op!quote:
Meeste vrouwen houden wel van wat speelse tikjes op de kont hoor tijdens sommige dingenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij denkt dat iedereen dat lekker vindt...
Geen plankjequote:
Nee, laatste twee weken van de schoolvakantiequote:
is dat station al open dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
morgenavond even Amersfoort Vathorst scoren
3 maanden dus nog ofzo?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, laatste twee weken van de schoolvakantie.
quote:
jawelquote:Op maandag 29 mei 2006 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan je het niet met je blote handen af
.
21 augustus tot 4 september (maandag van kermisquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef dolle_hond het volgende:
ik snap echt niet wat daar de lol van is fles.
ik zou nog liever alle soorten shampoo testen
ik snap het ook nietquote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef dolle_hond het volgende:
maar shampoo testen is dan ook wel erg leukquote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef dolle_hond het volgende:
met mijn en liefie_'s verjaardag dus!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
21 augustus tot 4 september (maandag van kermis).
jij tussen 21 en 28 augustus jarig dan?quote:
op en neer naar warschau in een weekend lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap het ook nietMaar ik vind het gewoon heerlijk
het reizen per spoor
Ik ben al eens in een weekend op en neer geweest per trein van Utrecht naar Warschau. En ik zou het zo weer doen. Heerlijk
ik gebruik al tijden dezelfdequote:Op maandag 29 mei 2006 22:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar shampoo testen is dan ook wel erg leuk
quote:
Ikke lekker eerderquote:
ga je een keertje mee?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op en neer naar warschau in een weekend lijkt me wel leuk.
ik wil warschau nog s zien.
Vastquote:
12 juliquote:
Je hebt gelijk, Qutie is te lui om te klikkenquote:
dat zag ik later jaquote:
na ja, het is niet iets verkeerds of zo. Je moet wel WILLENquote:Op maandag 29 mei 2006 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lijkt me best leuk, maar ik zou eea natuurlijk volledig met thuisfront moeten afstemmen.
klikquote:Op maandag 29 mei 2006 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Qutie is te lui om te klikken.
quote:
laten we het na je 100 - uurs race er nog eens over hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na ja, het is niet iets verkeerds of zo. Je moet wel WILLENvrijdagmiddag weg, zaterdagochtend een paar uur uitbrakken bij een kennis van me in Warschau, hele dag de stad in, zondag ochtend half 8 de trein terug, en doorgaans op een christelijk tijdstip terug in NL. Zeg maar 19:30 Arnhem, en van daar naar je woonplaats
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laten we het na je 100 - uurs race er nog eens over hebben
jij wordt niet oudquote:
Dat ben ik anders wel van planquote:
Hij mocht willen dat 'ie fucktequote:
dit jaar wordt je niet oudquote:Op maandag 29 mei 2006 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ben ik anders wel van plan. Bovendien probeerde iemand me net in mijn midlife crisis te kletsen, en dat lukt lekker ook niet
.
Mijn vorm wil anders nog weleens wisselenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:52 schreef qu63 het volgende:
en je bent dan pas 36 jaar in deze vorm op deze wereldbol
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn vorm wil anders nog weleens wisselen.
slaapzequote:Op maandag 29 mei 2006 22:56 schreef dolle_hond het volgende:
tpm
Groeien en conditiequote:
Fijne dromen dolle_quote:Op maandag 29 mei 2006 22:56 schreef dolle_hond het volgende:
tpm
Mooi zoquote:Op maandag 29 mei 2006 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Groeien en conditie. Ik ben in een betere vorm dan ooit
.
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
En nu ga ik afsluiten en eindelijk een keer op een fatsoenlijke tijd slapen
.
Ik slaap nog nietquote:
Omdat ik gewoon een lompe hork benquote:Op maandag 29 mei 2006 23:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet. Waarom vind ik dat nou helemaal niet zo lief klinken
.
ik ga ook slapenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet. Waarom vind ik dat nou helemaal niet zo lief klinken
.
@Qutie:.
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon een lompe hork ben![]()
Maar je wel lief vind![]()