zo ongeveeer wel maar haar zit wilderquote:Op maandag 29 mei 2006 19:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is zeg maar een standaard reactie van mij geloof ik
heb je het nu zoals die meid uit Coupling?
Dat had hij al tijden liggen, maar hij was bang dat ik 'm pijn zou doen met het erin doenquote:
Goed zijn wij hčquote:
Ehm... Nou moet ik wel even hard nadenkenquote:
Als je die bison post laat ik je bannenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat meidje heeft nog donshaar man![]()
Een boot voor mee op vakantie ?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Geld, een communieboek, een kinderencyclopedie, Pinkeltje en (zijn allermooiste kado) een rubberboot.
Idd, 99% heeft de oorbel links.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... Nou moet ik wel even hard nadenken. Links, daar moest het volgens hem (wat betekend dat de andere jongetjes 'm waarschijnlijk ook links hebben)
.
We gaan niet weg, en ik denk niet dat hij kan wachten tot de vakantie, hij wilde donderdag al gaan varenquote:
Volgens mij was hij zes toen hij een oorbel wilde, dus een jaar of 2 inmiddelsquote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, 99% heeft de oorbel links.
hoelang had hij dat gaatje al ?
left is rightquote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, 99% heeft de oorbel links.
hoelang had hij dat gaatje al ?
bison? Post eens?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je die bison post laat ik je bannen
Vraag ik me ook af, vind het volslagen onzin. Een vent met in elk ook een gaatje is dan zeker biquote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
left is right
right is wrong
Waarom weet ik dat?
Waar gaat hij dan varen?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan niet weg, en ik denk niet dat hij kan wachten tot de vakantie, hij wilde donderdag al gaan varen.
Sloot is hier redelijk dichtbijquote:
jep..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
Hey indah... "op weg naar yogiakarta?"
dan duim ik met je meequote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo ongeveeer wel maar haar zit wilder
maja kwestie van fohnen hoop ik
plus dat ik nu niet zo blond benpas als de zon weer op mn haartjes schijnt! dus iedereen duimen voor zon
god wat een late reactie maja
right is right,quote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, vind het volslagen onzin. Een vent met in elk ook een gaatje is dan zeker bi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |