Maar als je straks daar bent?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eng niet, ik schrik wel af en toe als ik weer een bekende plek in puin zie liggen. Da's op zijn minst jammer voor de stad, om het maar zo uit te drukken.![]()
okquote:Op maandag 29 mei 2006 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Vrijwel nooit zelfs. Hij weet wel zo'n beetje waar ik rondhang en met wie ik klets
.
Ik zal er toen ff niet geweest zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ze hier al verteld had dat dat zo was. En ja, ik heb haar gevraagd wat dan nog het nut van een kloon was
.
Goeiequote:
En ze heeft nog wel een fotoboekquote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik wist wel dat MM een meisje was, maar Astrid had ik niet gegokt
jij hebt wel een camquote:
Ik ookquote:
Damn.. je hebt me doorquote:
quote:
Weet je, ik zou zeggen: ik probeer het te onthouden, maar tegen dat ik het kan onthouden, heb je weeral een andere nickquote:Op maandag 29 mei 2006 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t volgens mij gezegd toen jij er wel wasmaar goed dan weet je t nu
viel te proberenquote:
Kloptquote:
Nee ik hou dezequote:Op maandag 29 mei 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet je, ik zou zeggen: ik probeer het te onthouden, maar tegen dat ik het kan onthouden, heb je weeral een andere nick![]()
![]()
scherenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Een dikke kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |