Bloed het nog zo erg dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:38 schreef es70 het volgende:
Ondanks het feit dat ik vrij van enge ziektes ben zou ik dat toch niet doen als ik jou was.
Maar het gebaar is lief.
Sjowhan reageerd niet eensquote:Op maandag 29 mei 2006 19:48 schreef leonieke het volgende:
Qu! Het was helemaal niet jouw toer!![]()
Hoi Fles![]()
Nu niet meer, toen nog wel...quote:Op maandag 29 mei 2006 19:47 schreef Glacier het volgende:
Die is er niet volgens mij...schandalig
[..]
Bloed het nog zo erg dan?
Ja een hartjequote:Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu niet meer, toen nog wel...
@Qutie:
@M-M:Leuk figuurtje?![]()
Oh... hoiquote:
Oeh....quote:
dus de rust is weer helemaal in het huis?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu niet meer, toen nog wel...
@Qutie:
@M-M:Leuk figuurtje?![]()
En als dat nou niet netjes lukt hè, rats je dan de hele boel kaalquote:
Ja, de kinderen vonden me zieligquote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus de rust is weer helemaal in het huis?
Vind je het niet eng, al die dingen die daar gebeuren?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:52 schreef indahnesia.com het volgende:
lekker snel hier, tussen een post kan ik op mijn gemakje m'n fotoboek bijwerken. Als jullie ook wachten kun je vast gaan bladeren, er komen er in de loop van de avond nog een aantal bij.
http://indahnesia.com/photobook/36/048/shelter_on_ialun-aluni.php
M-M wilde met ons delen dat ze haar schaamhaar geschoren heeft, ik toonde beleefde belangstellingquote:
Ik ben heul ervaren hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
En als dat nou niet netjes lukt hè, rats je dan de hele boel kaal.
Nu Pat nog?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, de kinderen vonden me zielig(jammer genoeg niet zielig genoeg om te kappen met dat drukke gedoe
). En nu liggen ze allemaal in bed
.
Da's Astridquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
kaalratsen?
Wromquote:
Eng niet, ik schrik wel af en toe als ik weer een bekende plek in puin zie liggen. Da's op zijn minst jammer voor de stad, om het maar zo uit te drukken.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je het niet eng, al die dingen die daar gebeuren?
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Leonieke dit ga je niet menen he?it;s me Astrid algemeen bekend
Oopsquote:
Ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik er goed in benquote:
nóg niet zekerquote:
gaan we een Poll van maken!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik er goed in ben. Scheren, that is
.
Omdat ze hier al verteld had dat dat zo wasquote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
[..]
Oops![]()
Ja euh.. wel Hoi Astrid![]()
![]()
(hoe kon ik dat nou weten?![]()
![]()
)
o oke, laat maar, ik weet al teveel.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:12 schreef es70 het volgende:
[..]
M-M wilde met ons delen dat ze haar schaamhaar geschoren heeft, ik toonde beleefde belangstelling.
Geen camera hierquote:Op maandag 29 mei 2006 20:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaan we een Poll van maken!
iedereen foto's insturen enzo!
Vrijwel nooit zelfsquote:
hoe scheer jij het meestal dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
o oke, laat maar, ik weet al teveel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |