je vraagt eromquote:Op maandag 29 mei 2006 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ik zou die ene toch anders stellen, of gewoon weglaten.. wellicht kun je vragen "naturel"... ik weet 't ook niet hoor..![]()
jupquote:
quote:
Gewoon iemand quoten, dan loopt de rest er vanzelf achteraan.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Tjedemich het volgende:
Dat was dus geen handige opmerking om mee te beginnen, nog iemand suggesties?^^
Wat schattigquote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Bengeltje, foto's van donderdag.
[afbeelding] [afbeelding]
Storm ziet er top uit.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
jah, we hobbelen gezellig meequote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon iemand quoten, dan loopt de rest er vanzelf achteraan.![]()
stoere vent!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
Zoals verwacht, bijna niemandquote:Op maandag 29 mei 2006 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Storm ziet er top uit.![]()
Hoe was het met het bezoek afgelopen?
Zo goed?:P *Quoot* *juicht*quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dat is alleen zo bij jouquote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij was zo blij dat we eindelijk dat ringetje in zijn oor hebben gekregenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoals verwacht, bijna niemand. Maar hij heeft evengoed een topdag gehad
.
En ook bij jou werkt hetquote:
hij kreeg toen pas dat ringetje?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij was zo blij dat we eindelijk dat ringetje in zijn oor hebben gekregen.
Stoer.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij was zo blij dat we eindelijk dat ringetje in zijn oor hebben gekregen.
Geld, een communieboek, een kinderencyclopedie, Pinkeltje en (zijn allermooiste kado) een rubberbootquote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat onsociaal van die lui
Topdag is perfectWat heeft hij allemaal gedaan/gekregen
zo ongeveeer wel maar haar zit wilderquote:Op maandag 29 mei 2006 19:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is zeg maar een standaard reactie van mij geloof ik
heb je het nu zoals die meid uit Coupling?
Dat had hij al tijden liggen, maar hij was bang dat ik 'm pijn zou doen met het erin doenquote:
Goed zijn wij hèquote:
Ehm... Nou moet ik wel even hard nadenkenquote:
Als je die bison post laat ik je bannenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat meidje heeft nog donshaar man![]()
Een boot voor mee op vakantie ?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Geld, een communieboek, een kinderencyclopedie, Pinkeltje en (zijn allermooiste kado) een rubberboot.
Idd, 99% heeft de oorbel links.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... Nou moet ik wel even hard nadenken. Links, daar moest het volgens hem (wat betekend dat de andere jongetjes 'm waarschijnlijk ook links hebben)
.
We gaan niet weg, en ik denk niet dat hij kan wachten tot de vakantie, hij wilde donderdag al gaan varenquote:
Volgens mij was hij zes toen hij een oorbel wilde, dus een jaar of 2 inmiddelsquote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, 99% heeft de oorbel links.
hoelang had hij dat gaatje al ?
left is rightquote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, 99% heeft de oorbel links.
hoelang had hij dat gaatje al ?
bison? Post eens?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je die bison post laat ik je bannen
Vraag ik me ook af, vind het volslagen onzin. Een vent met in elk ook een gaatje is dan zeker biquote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
left is right
right is wrong
Waarom weet ik dat?
Waar gaat hij dan varen?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
We gaan niet weg, en ik denk niet dat hij kan wachten tot de vakantie, hij wilde donderdag al gaan varen.
Sloot is hier redelijk dichtbijquote:
jep..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
Hey indah... "op weg naar yogiakarta?"
dan duim ik met je meequote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo ongeveeer wel maar haar zit wilder
maja kwestie van fohnen hoop ik
plus dat ik nu niet zo blond benpas als de zon weer op mn haartjes schijnt! dus iedereen duimen voor zon
god wat een late reactie maja
right is right,quote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, vind het volslagen onzin. Een vent met in elk ook een gaatje is dan zeker bi.
what's left is rightquote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
right is right,
left is wrong
kan ook wel
ik zag vandaag een neger lopen met in elk oor van die enorme 5cm ringenZag er NIET uit
erg hequote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
Ik word nu al ziek van al die stomme voetbah op de tv, en dan is de WK nog niet eens begonnen.
quote:
dan kan hij toch met de brandweerboot?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als je een zwemdiploma hebt mag je in de boot. Kyran riep al heel verongelijkt: "Ik mag zeker weer niet
".
Idd.
Ik hoor net van mijn schoonzusje, dat jong oranje op tv is.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
Ik word nu al ziek van al die stomme voetbah op de tv, en dan is de WK nog niet eens begonnen.
quote:
en nog met een soort glimlach doen ookquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
@Fles: station ligt plat, maar de wissels/seinen kunnen nog bediend worden
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]Alleen als je een zwemdiploma hebt mag je in de boot. Kyran riep al heel verongelijkt: "Ik mag zeker weer niet
".
Idd.
tv uitquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Absoluut. En het ergste is dat Pat de tv aandoet (met dat stomme geblaat) en vervolgens gaat douchen
.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
quote:
tja, je moet iets he.. hij leeft tenminste nog, én heeft nog een baan. Dat is bijna een wonder.quote:
wel in het ondiepe gedeelte dan neem ik aanquote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
In het zwembad (en als dat van Storm mag).
Ik heb het geluid uitgezet, Pat op z'n flikker gegeven toen hij weer beneden was en vervolgens mijn koptelefoon gepakt. Ik zit toch met mijn rug naar die stomme tvquote:Op maandag 29 mei 2006 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
tv uit
dan kijken of je ned2 en talpa kan blokkeren
Zwembad in de tuin kan geen kwaadquote:Op maandag 29 mei 2006 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel in het ondiepe gedeelte dan neem ik aan
jah en... vertel ff... hoe is het daar? wat ga je daar doen?quote:
doei Bquote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weer vandoor.
Fijne avond nog mensjes.
Klik maar in de meest rechtse link in mijn signature.. dan kun je al e.e.a. lezen. vragen mag je daarna altijd stellenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jah en... vertel ff... hoe is het daar? wat ga je daar doen?
Fijne avond B.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weer vandoor. :w
Fijne avond nog mensjes.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
die heb ik dan gemist geloof ikquote:
ok dan!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitgezet, Pat op z'n flikker gegeven toen hij weer beneden was en vervolgens mijn koptelefoon gepakt. Ik zit toch met mijn rug naar die stomme tv.
Staat ook nog niet, heeft weinig zin met dat kl*teweerquote:
mannen met oorbellen..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
right is right,
left is wrong
kan ook wel
ik zag vandaag een neger lopen met in elk oor van die enorme 5cm ringenZag er NIET uit
je hebt wel gratis waterquote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Staat ook nog niet, heeft weinig zin met dat kl*teweer.
En bevroren kinderenquote:
zijn ze wel lekker stilquote:
quote:
toch maar doen dan?quote:
Neh, vind ik zieligquote:
je kan er ook heet water in doenquote:
Dat doe ik altijd al, 1000 liter koud water is écht vreselijk koudquote:
Dat is helemaal geen rotopmerkingquote:
je kan er toch alleen in pootje baden?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al, 1000 liter koud water is écht vreselijk koud(dan ga ik er mooi zelf niet in, kou
).
Pootje baden in ijswaterquote:
dikke vette jammerdepammerquote:
dan kom ik ook langsquote:Op maandag 29 mei 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Pootje baden in ijswater. Lekker temperatuurtje, en dan languit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |