Vraag maar hoe de andere vrouwtjes het doen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scherenDe kunst van het weglaten
![]()
Wat laat je staan?een geil streepje? Een dikke kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil? Totale kaalslag?
Vertel!
Ik had uiteraard gehoopt er heen te gaan en het zo aan te treffen als ik het achter liet, dat gaat helaas dus niet lukken. Rest mij af en toe een 'mooie' reportage te maken van de wederopbouw en af en toe een verhaaltje te schrijven voor op m'n website.quote:
kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuilquote:Op maandag 29 mei 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scherenDe kunst van het weglaten
![]()
Wat laat je staan?een geil streepje? Een dikke kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil? Totale kaalslag?
Vertel!
Hou jij het netjes bij ?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil
yukkie, daar ben ik toch geen voorstander van![]()
Ik hoop dat het niet erger word, ze maken daar wat mee zeg.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had uiteraard gehoopt er heen te gaan en het zo aan te treffen als ik het achter liet, dat gaat helaas dus niet lukken. Rest mij af en toe een 'mooie' reportage te maken van de wederopbouw en af en toe een verhaaltje te schrijven voor op m'n website.
Jah got wat heb ik nou voor verstand van vrouwen jahquote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan-mij-het-ook-verrekke-shagbuil
yukkie, daar ben ik toch geen voorstander van![]()
ja, ze krijgen veel te verstouwen de laatste weken.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet erger word, ze maken daar wat mee zeg.![]()
vulkaan, nu dit weer.
whehe.. ik zou die ene toch anders stellen, of gewoon weglaten.. wellicht kun je vragen "naturel"... ik weet 't ook niet hoor..quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah got wat heb ik nou voor verstand van vrouwen jah![]()
wat je niet weet, moet je vragen
Ik hoop het met je mee, anders ga je daar een leuke tijd tegenmoet.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ze krijgen veel te verstouwen de laatste weken.Maar goed, veel slechter kan het niet worden, dus als ik er ben ga ik er stiekem een beetje vanuit dat 't steeds beter zal gaan, beetje bij beetje.
quote:
dank je voor het vertrouwenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het, ooit zal het je wel lukken.
ja, maar voor mij is het nog gemakkelijk. Gaat het fout, kan ik met mijn geld nog weg (er vanuitgaande dat ik 't overleef natuurlijk).. maar die anderen.. die kunnen niets.. en slechter als dit? Ja, het kan natuurlijk, maar dat doen we maar even niet..quote:Op maandag 29 mei 2006 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee, anders ga je daar een leuke tijd tegenmoet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |