what's left is rightquote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
right is right,
left is wrong
kan ook wel
ik zag vandaag een neger lopen met in elk oor van die enorme 5cm ringenZag er NIET uit
erg hequote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
Ik word nu al ziek van al die stomme voetbah op de tv, en dan is de WK nog niet eens begonnen.
quote:
dan kan hij toch met de brandweerboot?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als je een zwemdiploma hebt mag je in de boot. Kyran riep al heel verongelijkt: "Ik mag zeker weer niet
".
Idd.
Ik hoor net van mijn schoonzusje, dat jong oranje op tv is.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
Ik word nu al ziek van al die stomme voetbah op de tv, en dan is de WK nog niet eens begonnen.
quote:
en nog met een soort glimlach doen ookquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
@Fles: station ligt plat, maar de wissels/seinen kunnen nog bediend worden
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]Alleen als je een zwemdiploma hebt mag je in de boot. Kyran riep al heel verongelijkt: "Ik mag zeker weer niet
".
Idd.
tv uitquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Absoluut. En het ergste is dat Pat de tv aandoet (met dat stomme geblaat) en vervolgens gaat douchen
.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
@Fles: station ligt plat, maar de wissels/seinen kunnen nog bediend worden
[afbeelding]
quote:
tja, je moet iets he.. hij leeft tenminste nog, én heeft nog een baan. Dat is bijna een wonder.quote:
wel in het ondiepe gedeelte dan neem ik aanquote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
In het zwembad (en als dat van Storm mag).
Ik heb het geluid uitgezet, Pat op z'n flikker gegeven toen hij weer beneden was en vervolgens mijn koptelefoon gepakt. Ik zit toch met mijn rug naar die stomme tvquote:Op maandag 29 mei 2006 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
tv uit
dan kijken of je ned2 en talpa kan blokkeren
Zwembad in de tuin kan geen kwaadquote:Op maandag 29 mei 2006 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel in het ondiepe gedeelte dan neem ik aan
jah en... vertel ff... hoe is het daar? wat ga je daar doen?quote:
doei Bquote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weer vandoor.
Fijne avond nog mensjes.
Klik maar in de meest rechtse link in mijn signature.. dan kun je al e.e.a. lezen. vragen mag je daarna altijd stellenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jah en... vertel ff... hoe is het daar? wat ga je daar doen?
Fijne avond B.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weer vandoor. :w
Fijne avond nog mensjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |