Moet je zorgen dat je de laatste post hebt hèquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag ook nooit een topic openen hequ opent altijd
zie·ken (onov.ww.)quote:Op zondag 28 mei 2006 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat noem jij zieken?Zieken is als iemand anders er last van heeft. Mensen constant lopen irriteren, achtervolgen met smerige opmerkingen, dat is zieken. Dit is baggeren, ja. Voor gevorderden. En een keertje, midden in de nacht, wie heeft daar nou helemaal last van?
Bovendien bestaat een 48-uurs subforumban helemaal niet. Hebben ze daar een week? Of 48 uur volle bak zeg maar?
en qu maakt m heeee;l vaak vol met opzetquote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmjah.. iets met 'diegene die 'm vol maakt opent de nieuwe'
de vorige had Galcierquote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag ook nooit een topic openen hequ opent altijd
nee, postzegels verzamelen is normaalquote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zie·ken (onov.ww.)
1 [inf.] opzettelijk de stemming bederven => zeuren
en ja dan vind ik dat kinderachtige gedrag daar onder vallen
ik zou zeggen zoek een normale hobbie
ga postzegels verzamelen ipv lastig doen
hoe kansloos
Oh jij bent ook vrienden aan het maken indahquote:
Huiliequote:Op zondag 28 mei 2006 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en qu maakt m heeee;l vaak vol met opzet
daar kijk ik niet eens naar, boeit me niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en qu maakt m heeee;l vaak vol met opzet
Ga kinderen opvoeden kutwijfquote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zie·ken (onov.ww.)
1 [inf.] opzettelijk de stemming bederven => zeuren
en ja dan vind ik dat kinderachtige gedrag daar onder vallen
ik zou zeggen zoek een normale hobbie
ga postzegels verzamelen ipv lastig doen
hoe kansloos
goh iets wat jou ouders blijkbaar niet hebben gedaan majaquote:
quote:
lief doenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar kijk ik niet eens naar, boeit me niet.
ja, ik wil het topic niet dood laten bloedenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jij bent ook vrienden aan het maken indah
oh fuckquote:Op zondag 28 mei 2006 14:49 schreef es70 het volgende:
Zit overigens een fout in de TT.
verleden tijd van Lounge is Loundequote:Op zondag 28 mei 2006 14:49 schreef es70 het volgende:
Zit overigens een fout in de TT.
Any timequote:
Dit is nog heilig, Fles en liefie_ gaan ook wel lekkerquote:
Oh... tja... Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 28 mei 2006 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verleden tijd van Lounge is Lounde![]()
Niet helemaal hoorquote:
Mwoa, er valt weleens een woordquote:Op zondag 28 mei 2006 14:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit is nog heilig, Fles en liefie_ gaan ook wel lekker.
veel makkelijker iigquote:Op zondag 28 mei 2006 14:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij denkt dat het opstellen ervan WEL leuk is ofzo?![]()
ja dat krijg je idd als je iemands mening niet kunt respecteren en dan woorden als kutwijf laat vallenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, er valt weleens een woord
Was 't wel weer eigenlijk wat mij betreft
het nakijken dat duurt pas een eeuwquote:Op zondag 28 mei 2006 14:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij denkt dat het opstellen ervan WEL leuk is ofzo?![]()
Je ziet dat je ook nog geen examens hebt opgesteldquote:
klik klik?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa![]()
Klik klik klik
0 0 0
Wat duurt daar nu precies echt lang aan?![]()
Ik heb anders minstens drie complete Excel-examens van JOU opgesteldquote:Op zondag 28 mei 2006 14:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je ziet dat je ook nog geen examens hebt opgesteld![]()
Ik zeg, het was alweer geweest wat mij betreft. Maar ga rustig nog ff door met trappen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat krijg je idd als je iemands mening niet kunt respecteren en dan woorden als kutwijf laat vallen
knus in de strafbank?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
nummertjes posten in MEN mag niet...
Die zijn nog makkelijker te verbeteren vind ikquote:Op zondag 28 mei 2006 15:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
klik klik?
owja informatica
ik moet met de hand
en open vragen en zo
Maar je weet toch dat ik dat heel lief vind enzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb anders minstens drie complete Excel-examens van JOU opgesteld
Jaaaa jaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik dat heel lief vind enzo?![]()
Gauw! Nog ff een paar nummertjes in MEN!quote:
nahquote:Op zondag 28 mei 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw! Nog ff een paar nummertjes in MEN!
maar bij maatschappijleer gaat dat vaak gewoon nietquote:Op zondag 28 mei 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die zijn nog makkelijker te verbeteren vind ik![]()
Moet je niet disketje in - bestand knippen - bestand plakken op de juiste plek - bestand openen - bestand overlopen - disketje uit
En zo verder, 160 keer![]()
Ik ben al blij dat ik één theorie-examen heb![]()
Ook al zijn open vragen wat moeilijk, maar dat is gewoon kwestie van in jouw modeloplossing een aantal kernwoorden te schrijven en zien of ze er instaan, zo ja: juist, zo nee: jammer![]()
En wat houdt dat vak precies in?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar bij maatschappijleer gaat dat vaak gewoon niet
daar is het vak niet naar het gaat namelijk vaak niet over begrippen en zo
en idd veel werkstukken en zo
hebben jullie het niet in belgie?quote:
Een soort zedenleer? Ipv godsdienst?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hebben jullie het niet in belgie?
het is vaak eigen mening en zo
ook vaak in toetsen: vraag over een begrip bv wat is discriminatie
en dan een vraag als: geef een voorbeeld van discriminatie in jou omgeving en hoe dit opgelost zou kunnen worden
enz enz
dan moet je alle verhaaltjes lezen
het is een beetje maatschappelijke vorming hoewel ik geloof ik ook godsdienst mag geven...quote:Op zondag 28 mei 2006 15:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een soort zedenleer? Ipv godsdienst?
verhaaltjes zijn idd niet zo leuk. Alhoewel er soms zalige antwoorden uitkomen.
Vorig examen zoeken op Google: geef de relativiteitstheorie van Einstein.
Antwoord: E=mc² ikhebeendikkepik
Ik lag toch ook ff een minuutje plat van het lachen toen ik dat las![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 28 mei 2006 15:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan mocht ik eigenlijk niet lachen ofzo?![]()
Djiez... dan moet je er gewoon wat aan doen, doet het ook niet meer zeerquote:
je bent gewoon een lieve schatquote:Op zondag 28 mei 2006 15:29 schreef es70 het volgende:
OMG mijn schoonmoeder spreekt me aan met 'lieve schat'. Ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan
.
nou, een beetje danquote:Op zondag 28 mei 2006 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar ik heb ze wel alle punten gegeven. Dat was dan toch een beetje lief van mij?![]()
Maar van jou kan ik het hebbenquote:
En is hij te drinken?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef es70 het volgende:
Het is zo leuk als je kinderen groter worden. Nina heeft koffie geregeld
.
Euhquote:Op zondag 28 mei 2006 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even pasteitjes maken
Hoe noemden jullie die dingen ook weer nieke?
Heupen dusquote:Op zondag 28 mei 2006 15:57 schreef leonieke het volgende:
Pff ik weet trouwens niet wat ik gedaan heb, maar ik heb verdomd veel pijn aan mijn benen. Ale, niet echt mijn benen, maar eerder de plaats waar mijn benen aan de rest van mijn lijf hangen. Nog een geluk dat ik vandaag niet te veel moet rondlopen, want het is eerder waggelen![]()
je hebt dus mazzel gehadquote:
quote:
Oh ja, vol-au-vents geloof ikquote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh![]()
Wat ga je precies maken?Fotootje?
idd!quote:
Ja, ik dacht dus ook heupen te gebruiken, maar ik versta onder heupen altijd de buitenkant van mijn lijf, maar het is echt de binnenkant van mijn benen, bij mijn heupen.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Heupen dus. Waggelen klinkt niet okay (veel te bekend
).
quote:
je lies?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus ook heupen te gebruiken, maar ik versta onder heupen altijd de buitenkant van mijn lijf, maar het is echt de binnenkant van mijn benen, bij mijn heupen.
Wat een uitleg eh?![]()
Het is net alsof ik mijn benen te ver heb opengespreid ofzo en zo heel de nacht heb liggen slapen.![]()
ja ken het toch ook met rund doen ofzo? gewoon ragôut? (of moest dat dakje ergens anders?)quote:Op zondag 28 mei 2006 16:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vol-au-vent is het vlees (kip) met champignons en de saus
Het pasteitje is gewoon het bladerdeeggebakje.
Jullie leren het echt nooit eh![]()
Liezenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus ook heupen te gebruiken, maar ik versta onder heupen altijd de buitenkant van mijn lijf, maar het is echt de binnenkant van mijn benen, bij mijn heupen.
Wat een uitleg eh?![]()
Het is net alsof ik mijn benen te ver heb opengespreid ofzo en zo heel de nacht heb liggen slapen.![]()
ragôut heeft tenminste nog een dakje. Ik weet ergens nog 200.000 mensen die dat niet meer hebben.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja ken het toch ook met rund doen ofzo? gewoon ragôut? (of moest dat dakje ergens anders?)
kleine glimlachquote:Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ragôut heeft tenminste nog een dakje. Ik weet ergens nog 200.000 mensen die dat niet meer hebben.![]()
Sorry, dat mag eigenlijk niet.
ook maar een kleintje hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ragôut heeft tenminste nog een dakje.
Maar dan toch niet met zo'n saus zoals bij vol-au-vent.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja ken het toch ook met rund doen ofzo? gewoon ragôut? (of moest dat dakje ergens anders?)
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:16 schreef leonieke het volgende:
Neenee, dan is het eerder stoofvlees hoor![]()
Jullie moeten echt eens frieten komen eten bij ons in een frituur. Leer je direct de juiste naamgeving
of de vraag of ik mn frikandel speciaal met curry of ketchup wilquote:Op zondag 28 mei 2006 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft mij heus niet het verschil tussen een curryworst en een cervela met pickels uit te leggen hoor
Maar stoofvlees, nee bedankt![]()
Pak fritten met Mammouth
Trouwens, hier in Utrecht staan ze je ook aan te kijken alsof je een mongool bent als je een "frietje saté" bestelt. "Patatje pindaaa" kennen ze dan weer wel![]()
Maar vol-au-vent en een bicky burger toch wel eh?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft mij heus niet het verschil tussen een curryworst en een cervela met pickels uit te leggen hoor
Maar stoofvlees, nee bedankt![]()
Pak fritten met Mammouth
Trouwens, hier in Utrecht staan ze je ook aan te kijken alsof je een mongool bent als je een "frietje saté" bestelt. "Patatje pindaaa" kennen ze dan weer wel![]()
jah, de cultuurbarbapapa dat het isquote:Op zondag 28 mei 2006 16:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
of de vraag of ik mn frikandel speciaal met curry of ketchup wil
Curry natuurlijk, stomme Turk
kaaskroket? garnaalkroket?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar vol-au-vent en een bicky burger toch wel eh?![]()
Dat zijn de enige dingen die ik eigenlijk eet in een frietkot, naast kaas-, garnaal- of vleeskroketten![]()
De rest ken ik zelf nie
nog niet gedaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
Damn... Ik verveel me echt. Misschien moet ik maar eens gaan douchen ofzo...
Satekroketquote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
kaaskroket? garnaalkroket?
wij hebben wel kaassoufflés, maar niet iets met garnaal geloof ik
kalfskroket, runderkroket, de enige echte van dobben-kroket weer wel
Nee, ik zit er nog altijd onfatsoenlijk bijquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, de cultuurbarbapapa dat het isthuis doe ik er altijd ketchup op, maar die uit de friettent behoeft geen vraag, curry
![]()
die ook nog jaquote:
Garnaalkroketten zou ik nooit in een frietkot eten. Visproducten alleen aan zee, waar je een hoge omloopsnelheid en een redelijke versgarantie hebt. Die troep is ZOOO bederfelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar vol-au-vent en een bicky burger toch wel eh?![]()
Dat zijn de enige dingen die ik eigenlijk eet in een frietkot, naast kaas-, garnaal- of vleeskroketten![]()
De rest ken ik zelfs nie
Gewoon een aardappelkroket, maar dan met garnalen erin of met kaas erinquote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
kaaskroket? garnaalkroket?
wij hebben wel kaassoufflés, maar niet iets met garnaal geloof ik
kalfskroket, runderkroket, de enige echte van dobben-kroket weer wel
tsskquote:Op zondag 28 mei 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik zit er nog altijd onfatsoenlijk bij.
Leker spelenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
Damn... Ik verveel me echt. Misschien moet ik maar eens gaan douchen ofzo...
Maar die komen uit de diepvries (denk ikquote:Op zondag 28 mei 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Garnaalkroketten zou ik nooit in een frietkot eten. Visproducten alleen aan zee, waar je een hoge omloopsnelheid en een redelijke versgarantie hebt. Die troep is ZOOO bederfelijk
Ik heb wel mooi ondergoed aanquote:
aardappelkroket is toch gewoon een grote luchtige friet? althans, zo koop je ze hier wel in de supermarktquote:Op zondag 28 mei 2006 16:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gewoon een aardappelkroket, maar dan met garnalen erin of met kaas erin![]()
Soufflé is volgens mij iets helemaal anders![]()
En runderkroket zal wel hetzelfde zijn als een vleeskroket hier.
Ik heb ondertussen phille maar ff ingelicht dat ik er zin in heb. Wie weet helpt het wel![]()
Weinig kans, Pat wordt moe van me geloof ikquote:
géén idee. Maar goed, over 37 dagen hoef ik daar niet meer over na te denken, dan heb ik geen frikadellen meerquote:
Que?quote:
Duizenden krokettenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
aardappelkroket is toch gewoon een grote luchtige friet? althans, zo koop je ze hier wel in de supermarkt
Schatje ben je ook hequote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik maar braafjes zwijgen![]()
Da's er 1 met een groter % vleesquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Que?
Dat is wat een gewone kroket had moeten zijn zeg maar?
Ik denk dat fles helemaal niet dacht aan Pat erbijquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Weinig kans, Pat wordt moe van me geloof ik.
we sturen wel een pakjequote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
géén idee. Maar goed, over 37 dagen hoef ik daar niet meer over na te denken, dan heb ik geen frikadellen meer
je hebt rund, kip, kalfs en nog veel meerquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Que?
Dat is wat een gewone kroket had moeten zijn zeg maar?
Zie je wel dat je kaaskroketten kentquote:Op zondag 28 mei 2006 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://vandobben.live.rem(...)ury.asp?page_id=1491
echt croquetten
ja, maar deze zijn anders dan die kaaskroketten van jullie denk ikquote:
Kom ze eens proeven eh bij ons, weet je het directquote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar deze zijn anders dan die kaaskroketten van jullie denk ik
dan neem ik wel een diepverieskist mee met de Hollandse variantenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kom ze eens proeven eh bij ons, weet je het direct
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat fles helemaal niet dacht aan Pat erbij![]()
Wat een sloerie dan, ik ging ervan uit dat hij nog steeds met jou achter het fietsenhok wildequote:Op zondag 28 mei 2006 16:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat was toch hetgeen waar ik aan dacht![]()
Dus waarschijnlijk wel ja![]()
![]()
brommers kieken!quote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een sloerie dan, ik ging ervan uit dat hij nog steeds met jou achter het fietsenhok wilde.
koop jij het op ebayquote:
Je begrijpt me nog steeds verkeerdquote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een sloerie dan, ik ging ervan uit dat hij nog steeds met jou achter het fietsenhok wilde.
ik ben bang dat ze alleen ontdooit zijn als ze bij je aankomenquote:
quote:
dat is een synoniem jaquote:
Heyquote:Op zondag 28 mei 2006 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat fles helemaal niet dacht aan Pat erbij![]()
Nee, dit lijkt eropquote:
Lees dan aub niet verderquote:Op zondag 28 mei 2006 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heyhou eens op met in mijn hoofd kijken?
Oh... Maar ik ben voorstander van duidelijk- en directheidquote:
Moet je dat niet altijd passen? Ik alleszins wel. Een heel gedoe altijdquote:Op zondag 28 mei 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt erop. Waarom zou ik het eigenlijk niet op eBay kopen
.
Hmz... Ook weinig kans, solosexquote:Op zondag 28 mei 2006 16:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je begrijpt me nog steeds verkeerd![]()
![]()
Jij alleen onder de douche, jij met de douchekop...
Daar dacht Fles waarschijnlijk aan![]()
Hmz, en daarom stelde fles natuurlijk de laatste keer voor dat ik met de fiets ging afkomen.. stoute fles![]()
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja, toch gedaan
Zit weinig anders op voor mij dan instemmend te knikken
Daar hoorde toch ook nog een iets te kort rokje bij? Of was dat met iemand anders dan misschien?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:40 schreef leonieke het volgende:
Hmz, en daarom stelde fles natuurlijk de laatste keer voor dat ik met de fiets ging afkomen.. stoute fles![]()
Welnee, ik koop geen duur spul. Als het niet goed is heb ik pechquote:Op zondag 28 mei 2006 16:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Moet je dat niet altijd passen? Ik alleszins wel. Een heel gedoe altijd![]()
Rokje? Zal wel met iemand anders geweest zijn jaquote:Op zondag 28 mei 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hoorde toch ook nog een iets te kort rokje bij? Of was dat met iemand anders dan misschien?![]()
Mja, ik ga ook maar naar hünkemoller hoor (hoe schrijf je dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee, ik koop geen duur spul. Als het niet goed is heb ik pech.
ja kijk luister eensquote:Op zondag 28 mei 2006 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee, ik koop geen duur spul. Als het niet goed is heb ik pech.
Hunkemöller vind ik al te duurquote:Op zondag 28 mei 2006 16:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik ga ook maar naar hünkemoller hoor (hoe schrijf je dat?)
Misschien ga ik voor het huwelijk een uitzondering maken en wat sjieker spul kopen
Waar heb ik gezegd dat ik in mijn blote kont rondloopquote:Op zondag 28 mei 2006 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kijk luister eensAls in je blote kont rondlopen voor jou de normaalste zaak van de wereld is, dan is er in de douche ook weinig lol meer te beleven, dat geloof ik wel ja
nou ja je koopt gewoon kleren zonder te passen. Past het niet, heb je pech. En geen kleren aan je lijf. In je blote kont dus. En als dat dus 24/7 het geval is, wat is dan het bijzondere aan de douche nog? Het water?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik in mijn blote kont rondloop. En wat heeft lol onder de douche daarmee te maken
.
Dat was een doordenkerquote:Op zondag 28 mei 2006 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja je koopt gewoon kleren zonder te passen. Past het niet, heb je pech. En geen kleren aan je lijf. In je blote kont dus. En als dat dus 24/7 het geval is, wat is dan het bijzondere aan de douche nog? Het water?
jee wat ingewikkeld flesquote:Op zondag 28 mei 2006 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja je koopt gewoon kleren zonder te passen. Past het niet, heb je pech. En geen kleren aan je lijf. In je blote kont dus. En als dat dus 24/7 het geval is, wat is dan het bijzondere aan de douche nog? Het water?
Ik gooi geen oude schoenen weg voor ik nieuwe hebquote:Op zondag 28 mei 2006 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa viel toch wel mee? Kijk, dat VROUWEN wat moeite hebben met dit soort logica, allez...quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa viel toch wel mee? Kijk, dat VROUWEN wat moeite hebben met dit soort logica, allez...
Dat je de moeite nog neemt, we weten toch wie het zegtquote:
Ik probeer hem nog altijd manieren bij te brengenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat je de moeite nog neemt, we weten toch wie het zegt.
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa viel toch wel mee? Kijk, dat VROUWEN wat moeite hebben met dit soort logica, allez...
kleding kopen lijkt me echt niks via internetquote:Op zondag 28 mei 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt erop. Waarom zou ik het eigenlijk niet op eBay kopen
.
Waarom nietquote:Op zondag 28 mei 2006 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
kleding kopen lijkt me echt niks via internet
ik zie ook wel voordelen, maar of ik krijg wat ik betaal weet ik nietquote:Op zondag 28 mei 2006 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zie wel voordelen hoor
.
Ga douchen jijquote:Op zondag 28 mei 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat je de moeite nog neemt, we weten toch wie het zegt.
Strakjesquote:
'T is hier altijd nog goed gegaan met online dingen kopen (nou koop ik ook geen hele dure dingen hoor)quote:Op zondag 28 mei 2006 17:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zie ook wel voordelen, maar of ik krijg wat ik betaal weet ik niet
bij een online kledingzaak zou ik het nog wel doen, maar via ebay ofzo echt niet
bij mij ook, alleen nog nooit kleding gekochtquote:Op zondag 28 mei 2006 17:15 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is hier altijd nog goed gegaan met online dingen kopen (nou koop ik ook geen hele dure dingen hoor).
ander standje proberen?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:15 schreef leonieke het volgende:
Ik ga wat in de zetel gaan liggen. Misschien gaan mijn benen dan geen pijn meer doen... Alhoewel, met liggen is het allemaal begonnen![]()
Goeie tipquote:
Zoals de egeltjes is best leuk voor een keertjequote:Op zondag 28 mei 2006 17:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar toch rekening gaan moeten mee houden ja![]()
Hmz egeltjes.. ga ik toch eens moeten opzoekenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoals de egeltjes is best leuk voor een keertje.
Die ken je nietquote:Op zondag 28 mei 2006 17:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz egeltjes.. ga ik toch eens moeten opzoeken![]()
Lolquote:
Nou, dat laffe gedoe hoeft niet al te vaak hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lol
Wij noemen dat helemaal niet zo nee..
Héél voorzichtig kan zelfs meerdere keren leuk zijn hoor![]()
Alé gij.. zo voor de tweede of derde keer? Vind ik best wel lekker hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 17:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, dat laffe gedoe hoeft niet al te vaak hoor.
Jullie zijn nog jongquote:Op zondag 28 mei 2006 17:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alé gij.. zo voor de tweede of derde keer? Vind ik best wel lekker hoor![]()
Kwaliteit, daar gaat het om in het levenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Jullie zijn nog jong. Ik hoef niet om een tweede (laat staan een derde) keer te komen
.
Mja, misschien ligt het daar wel aanquote:Op zondag 28 mei 2006 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Jullie zijn nog jong. Ik hoef niet om een tweede (laat staan een derde) keer te komen
.
D'r is niks mis met de kwaliteitquote:
Was meer als reactie op es70quote:Op zondag 28 mei 2006 17:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zei toch nergens dat de eerste keer van slechte kwaliteit was?
makkelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 17:32 schreef es70 het volgende:
Nu toch maar eens douchen.
Edit: Toch niet, we schijnen zo te gaan eten.
Ik ben niet snel tevredenquote:
Zo kom ik nooit onder die douche natuurlijkquote:
na het etenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo kom ik nooit onder die douche natuurlijk.
snuiven?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dadelijk maar eens lekker Chinezen
Niet morgen, morgen wéérquote:Op zondag 28 mei 2006 17:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
na het eten
nadat de kids naar bed zijn
voor je zelf naar bed gaat
morgen
Dus als je in bed ligt, nog ff opstaan om vlug te douchen?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet morgen, morgen wéér.
Ik had ondertussen geloof ik al 10 keer gedouched kunnen zijn. 'T zal wel ergens tussen 3 en 4 worden...
Tsk, ik ben geen Belg ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 17:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus als je in bed ligt, nog ff opstaan om vlug te douchen?
Als dit aan je pc ligt heb je wel een dramatische k*tcomputerquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik interpreteerde gewoon wat je zei hoor. Moet je minder op zijn Belgisch klappen![]()
kut @homequote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Als dit aan je pc ligt heb je wel een dramatische k*tcomputer.
smakelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, het chinese vrouwtje de chinees is hier ik ga eten
Vast welquote:
En als ik er nu een kusje op geef? Helpt dat dan? Of doe ik beter geen moeite?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel. Je hebt me tot in het diepst van mijn tere zieltje gekwetst
.
Doe maar geen moeite, ik heb het inmiddels al achter me gelatenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
En als ik er nu een kusje op geef? Helpt dat dan? Of doe ik beter geen moeite?![]()
Oke danquote:Op zondag 28 mei 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe maar geen moeite, ik heb het inmiddels al achter me gelaten.
Soms welquote:
Wat ga je etenquote:
speciaal voor jou denk ikquote:
quote:
Ik zag het (te laat dusquote:
dagquote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, dan ga ik mezelf maar troosten bij de Mac
later
Doe voorzichtigquote:Op zondag 28 mei 2006 18:08 schreef leonieke het volgende:
Ik ga ondertussen eens gaan inpakken.
Auto moet nog volgeladen worden en dan nog vlug ff iets eten zodat we kunnen vertrekken![]()
Doei![]()
suc6quote:Op zondag 28 mei 2006 18:08 schreef leonieke het volgende:
Ik ga ondertussen eens gaan inpakken.
Auto moet nog volgeladen worden en dan nog vlug ff iets eten zodat we kunnen vertrekken![]()
Doei![]()
dat word tdan nog wat in Septemberquote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, niet meer met de trein. Eerst even een akkefietje met de NS regelen over 35 euro die 2 keer afgeschreven is
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Even pauzeren en straks weer verder leren
wat voor soort?quote:
Jij lus ook niet veelquote:Op zondag 28 mei 2006 18:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor soort?
mama maakt witlof en dat lus ik niet
en kip en dat lus ik ook niet
en tomaat en courgette en 3 keer raden
en krieltjes uit de oven en die lus k wel
jawel als t maar lekkere dingen zijnquote:
klinkt allemaal lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor soort?
mama maakt witlof en dat lus ik niet
en kip en dat lus ik ook niet
en tomaat en courgette en 3 keer raden
en krieltjes uit de oven en die lus k wel
staat de rest van het vliegveld nog wel? de gebouwen etc dus?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Aan het vliegveld wordt hard gewerkt. De landingsbaan is op 5 punten beschadigd, maar als het goed is kan er dinsdag weer gevlogen worden door commerciele vluchten. Wellicht kom ik over een ruime maand de stad in ieder geval in. Dat is al heel wat.
nou ze heeft iig paprika poeder over de krieltjes gedaan want dat vind ik lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
klinkt allemaal lekker
pizza met salami, ham, champignons en nog wat
ik ben net op tijd klaar dusquote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ze heeft iig paprika poeder over de krieltjes gedaan want dat vind ik lekker![]()
en ik ga t nu op eten!
Alexxxxxxxxxxxxx lust er ook wel een denk ikquote:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx is muh friendjuuhh wE3t JuH t0gGquote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alexxxxxxxxxxxxx lust er ook wel een denk ik
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx is muh friendjuuhh wE3t JuH t0gG
was het lekker?quote:
Eten is altijd lekker als je het zelf niet hoeft klaar te makenquote:
dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Eten is altijd lekker als je het zelf niet hoeft klaar te maken![]()
.
Nietquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet. In dat andere geval: het is altijd lekkerder als je jezelf niet hoeft klaar te maken
.
wie hielp je dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet. In dat andere geval: het is altijd lekkerder als je jezelf niet hoeft klaar te maken
.
quote:
Wie zegt dat ik hulp hadquote:
Ja, die wordt duidelijk een dagje ouderquote:Op zondag 28 mei 2006 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Pat werd er moe van hoor ik net
Toch maar lekker met de handkar naar de horizon Esje?
hulp nodig?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hulp had. Ik zeg dat het lekkerder is als je hulp hébt
.
Sorry hoorquote:
jullie kennen elkaar al ZO lang?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik heb daar nooit wat aan gevonden
.
quote:
ja, de nieuwe hal staat gelukkig nog, van het oude gedeelte is de façade aan de kant van de landingsbaan omgevallen. Maar dat is een kwestie van stutten natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
staat de rest van het vliegveld nog wel? de gebouwen etc dus?
quote:
Er zijn betere alternatievenquote:
Als je gaatquote:
Lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef liefie_ het volgende:
op en de aarbeitjes met slagroom ook
Nou ja, ik bedoel, als je nooit iets aan handkarren gedaan hebt, heb je dat hele stadium dan overgeslagen of zo?quote:
ja mn buik staat ook op ontploffenquote:
Ja, zoiets.... Ik zei trouwens niet dat ik het nooit gedaan heb, anders zou ik ook niet kunnen zeggen dat ik er niks aan vind...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, als je nooit iets aan handkarren gedaan hebt, heb je dat hele stadium dan overgeslagen of zo?
Tevens kwartettenstopje
No further questionsquote:Op zondag 28 mei 2006 19:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, zoiets.... Ik zei trouwens niet dat ik het nooit gedaan heb, anders zou ik ook niet kunnen zeggen dat ik er niks aan vind...
Je weet wel beter.
mjamquote:Op zondag 28 mei 2006 19:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja mn buik staat ook op ontploffen
mama had ook zelf gemaakte appelmoes
gelukkig moet mn zusje afruimen haha ik plof zo op de bank
Okay danquote:
ik dacht ik doe mee met jullie spelletjequote:Op zondag 28 mei 2006 19:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je gaatvan gaatjes (de goeie welteverstaan), is er misschien eerder iets mis met jouw libido dan met het mijne
.
híj heeft geen verdere vragen meer hequote:
en met mijn libido is niks mis trouwensquote:Op zondag 28 mei 2006 19:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je gaatvan gaatjes (de goeie welteverstaan), is er misschien eerder iets mis met jouw libido dan met het mijne
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |