quote:Op zondag 28 mei 2006 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Even pauzeren en straks weer verder leren
wat voor soort?quote:
Jij lus ook niet veelquote:Op zondag 28 mei 2006 18:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor soort?
mama maakt witlof en dat lus ik niet
en kip en dat lus ik ook niet
en tomaat en courgette en 3 keer raden
en krieltjes uit de oven en die lus k wel
jawel als t maar lekkere dingen zijnquote:
klinkt allemaal lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor soort?
mama maakt witlof en dat lus ik niet
en kip en dat lus ik ook niet
en tomaat en courgette en 3 keer raden
en krieltjes uit de oven en die lus k wel
staat de rest van het vliegveld nog wel? de gebouwen etc dus?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Aan het vliegveld wordt hard gewerkt. De landingsbaan is op 5 punten beschadigd, maar als het goed is kan er dinsdag weer gevlogen worden door commerciele vluchten. Wellicht kom ik over een ruime maand de stad in ieder geval in. Dat is al heel wat.
nou ze heeft iig paprika poeder over de krieltjes gedaan want dat vind ik lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 18:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
klinkt allemaal lekker
pizza met salami, ham, champignons en nog wat
ik ben net op tijd klaar dusquote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ze heeft iig paprika poeder over de krieltjes gedaan want dat vind ik lekker![]()
en ik ga t nu op eten!
Alexxxxxxxxxxxxx lust er ook wel een denk ikquote:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx is muh friendjuuhh wE3t JuH t0gGquote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alexxxxxxxxxxxxx lust er ook wel een denk ik
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx is muh friendjuuhh wE3t JuH t0gG
was het lekker?quote:
Eten is altijd lekker als je het zelf niet hoeft klaar te makenquote:
dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Eten is altijd lekker als je het zelf niet hoeft klaar te maken![]()
.
Nietquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet. In dat andere geval: het is altijd lekkerder als je jezelf niet hoeft klaar te maken
.
wie hielp je dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet. In dat andere geval: het is altijd lekkerder als je jezelf niet hoeft klaar te maken
.
quote:
Wie zegt dat ik hulp hadquote:
Ja, die wordt duidelijk een dagje ouderquote:Op zondag 28 mei 2006 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Pat werd er moe van hoor ik net
Toch maar lekker met de handkar naar de horizon Esje?
hulp nodig?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hulp had. Ik zeg dat het lekkerder is als je hulp hébt
.
Sorry hoorquote:
jullie kennen elkaar al ZO lang?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik heb daar nooit wat aan gevonden
.
quote:
ja, de nieuwe hal staat gelukkig nog, van het oude gedeelte is de faįade aan de kant van de landingsbaan omgevallen. Maar dat is een kwestie van stutten natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
staat de rest van het vliegveld nog wel? de gebouwen etc dus?
quote:
Er zijn betere alternatievenquote:
Als je gaatquote:
Lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef liefie_ het volgende:
op en de aarbeitjes met slagroom ook
Nou ja, ik bedoel, als je nooit iets aan handkarren gedaan hebt, heb je dat hele stadium dan overgeslagen of zo?quote:
ja mn buik staat ook op ontploffenquote:
Ja, zoiets.... Ik zei trouwens niet dat ik het nooit gedaan heb, anders zou ik ook niet kunnen zeggen dat ik er niks aan vind...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, als je nooit iets aan handkarren gedaan hebt, heb je dat hele stadium dan overgeslagen of zo?
Tevens kwartettenstopje
No further questionsquote:Op zondag 28 mei 2006 19:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, zoiets.... Ik zei trouwens niet dat ik het nooit gedaan heb, anders zou ik ook niet kunnen zeggen dat ik er niks aan vind...
Je weet wel beter.
mjamquote:Op zondag 28 mei 2006 19:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja mn buik staat ook op ontploffen
mama had ook zelf gemaakte appelmoes
gelukkig moet mn zusje afruimen haha ik plof zo op de bank
Okay danquote:
ik dacht ik doe mee met jullie spelletjequote:Op zondag 28 mei 2006 19:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je gaatvan gaatjes (de goeie welteverstaan), is er misschien eerder iets mis met jouw libido dan met het mijne
.
híj heeft geen verdere vragen meer hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |