of de vraag of ik mn frikandel speciaal met curry of ketchup wilquote:Op zondag 28 mei 2006 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft mij heus niet het verschil tussen een curryworst en een cervela met pickels uit te leggen hoor
Maar stoofvlees, nee bedankt![]()
Pak fritten met Mammouth
Trouwens, hier in Utrecht staan ze je ook aan te kijken alsof je een mongool bent als je een "frietje saté" bestelt. "Patatje pindaaa" kennen ze dan weer wel![]()
Maar vol-au-vent en een bicky burger toch wel eh?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft mij heus niet het verschil tussen een curryworst en een cervela met pickels uit te leggen hoor
Maar stoofvlees, nee bedankt![]()
Pak fritten met Mammouth
Trouwens, hier in Utrecht staan ze je ook aan te kijken alsof je een mongool bent als je een "frietje saté" bestelt. "Patatje pindaaa" kennen ze dan weer wel![]()
jah, de cultuurbarbapapa dat het isquote:Op zondag 28 mei 2006 16:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
of de vraag of ik mn frikandel speciaal met curry of ketchup wil
Curry natuurlijk, stomme Turk
kaaskroket? garnaalkroket?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar vol-au-vent en een bicky burger toch wel eh?![]()
Dat zijn de enige dingen die ik eigenlijk eet in een frietkot, naast kaas-, garnaal- of vleeskroketten![]()
De rest ken ik zelf nie
nog niet gedaan?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
Damn... Ik verveel me echt. Misschien moet ik maar eens gaan douchen ofzo...
Satekroketquote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
kaaskroket? garnaalkroket?
wij hebben wel kaassoufflés, maar niet iets met garnaal geloof ik
kalfskroket, runderkroket, de enige echte van dobben-kroket weer wel
Nee, ik zit er nog altijd onfatsoenlijk bijquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, de cultuurbarbapapa dat het isthuis doe ik er altijd ketchup op, maar die uit de friettent behoeft geen vraag, curry
![]()
die ook nog jaquote:
Garnaalkroketten zou ik nooit in een frietkot eten. Visproducten alleen aan zee, waar je een hoge omloopsnelheid en een redelijke versgarantie hebt. Die troep is ZOOO bederfelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar vol-au-vent en een bicky burger toch wel eh?![]()
Dat zijn de enige dingen die ik eigenlijk eet in een frietkot, naast kaas-, garnaal- of vleeskroketten![]()
De rest ken ik zelfs nie
Gewoon een aardappelkroket, maar dan met garnalen erin of met kaas erinquote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
kaaskroket? garnaalkroket?
wij hebben wel kaassoufflés, maar niet iets met garnaal geloof ik
kalfskroket, runderkroket, de enige echte van dobben-kroket weer wel
tsskquote:Op zondag 28 mei 2006 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik zit er nog altijd onfatsoenlijk bij.
Leker spelenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
Damn... Ik verveel me echt. Misschien moet ik maar eens gaan douchen ofzo...
Maar die komen uit de diepvries (denk ikquote:Op zondag 28 mei 2006 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Garnaalkroketten zou ik nooit in een frietkot eten. Visproducten alleen aan zee, waar je een hoge omloopsnelheid en een redelijke versgarantie hebt. Die troep is ZOOO bederfelijk
Ik heb wel mooi ondergoed aanquote:
aardappelkroket is toch gewoon een grote luchtige friet? althans, zo koop je ze hier wel in de supermarktquote:Op zondag 28 mei 2006 16:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gewoon een aardappelkroket, maar dan met garnalen erin of met kaas erin![]()
Soufflé is volgens mij iets helemaal anders![]()
En runderkroket zal wel hetzelfde zijn als een vleeskroket hier.
Ik heb ondertussen phille maar ff ingelicht dat ik er zin in heb. Wie weet helpt het wel![]()
Weinig kans, Pat wordt moe van me geloof ikquote:
géén idee. Maar goed, over 37 dagen hoef ik daar niet meer over na te denken, dan heb ik geen frikadellen meerquote:
Que?quote:
Duizenden krokettenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
aardappelkroket is toch gewoon een grote luchtige friet? althans, zo koop je ze hier wel in de supermarkt
Schatje ben je ook hequote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik maar braafjes zwijgen![]()
Da's er 1 met een groter % vleesquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Que?
Dat is wat een gewone kroket had moeten zijn zeg maar?
Ik denk dat fles helemaal niet dacht aan Pat erbijquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Weinig kans, Pat wordt moe van me geloof ik.
we sturen wel een pakjequote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
géén idee. Maar goed, over 37 dagen hoef ik daar niet meer over na te denken, dan heb ik geen frikadellen meer
je hebt rund, kip, kalfs en nog veel meerquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Que?
Dat is wat een gewone kroket had moeten zijn zeg maar?
Zie je wel dat je kaaskroketten kentquote:Op zondag 28 mei 2006 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://vandobben.live.rem(...)ury.asp?page_id=1491
echt croquetten
ja, maar deze zijn anders dan die kaaskroketten van jullie denk ikquote:
Kom ze eens proeven eh bij ons, weet je het directquote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar deze zijn anders dan die kaaskroketten van jullie denk ik
dan neem ik wel een diepverieskist mee met de Hollandse variantenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kom ze eens proeven eh bij ons, weet je het direct
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat fles helemaal niet dacht aan Pat erbij![]()
Wat een sloerie dan, ik ging ervan uit dat hij nog steeds met jou achter het fietsenhok wildequote:Op zondag 28 mei 2006 16:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat was toch hetgeen waar ik aan dacht![]()
Dus waarschijnlijk wel ja![]()
![]()
brommers kieken!quote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een sloerie dan, ik ging ervan uit dat hij nog steeds met jou achter het fietsenhok wilde.
koop jij het op ebayquote:
Je begrijpt me nog steeds verkeerdquote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een sloerie dan, ik ging ervan uit dat hij nog steeds met jou achter het fietsenhok wilde.
ik ben bang dat ze alleen ontdooit zijn als ze bij je aankomenquote:
quote:
dat is een synoniem jaquote:
Heyquote:Op zondag 28 mei 2006 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat fles helemaal niet dacht aan Pat erbij![]()
Nee, dit lijkt eropquote:
Lees dan aub niet verderquote:Op zondag 28 mei 2006 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heyhou eens op met in mijn hoofd kijken?
Oh... Maar ik ben voorstander van duidelijk- en directheidquote:
Moet je dat niet altijd passen? Ik alleszins wel. Een heel gedoe altijdquote:Op zondag 28 mei 2006 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt erop. Waarom zou ik het eigenlijk niet op eBay kopen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |