Jaaaa jaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik dat heel lief vind enzo?![]()
Gauw! Nog ff een paar nummertjes in MEN!quote:
nahquote:Op zondag 28 mei 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw! Nog ff een paar nummertjes in MEN!
maar bij maatschappijleer gaat dat vaak gewoon nietquote:Op zondag 28 mei 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die zijn nog makkelijker te verbeteren vind ik![]()
Moet je niet disketje in - bestand knippen - bestand plakken op de juiste plek - bestand openen - bestand overlopen - disketje uit
En zo verder, 160 keer![]()
Ik ben al blij dat ik één theorie-examen heb![]()
Ook al zijn open vragen wat moeilijk, maar dat is gewoon kwestie van in jouw modeloplossing een aantal kernwoorden te schrijven en zien of ze er instaan, zo ja: juist, zo nee: jammer![]()
En wat houdt dat vak precies in?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar bij maatschappijleer gaat dat vaak gewoon niet
daar is het vak niet naar het gaat namelijk vaak niet over begrippen en zo
en idd veel werkstukken en zo
hebben jullie het niet in belgie?quote:
Een soort zedenleer? Ipv godsdienst?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hebben jullie het niet in belgie?
het is vaak eigen mening en zo
ook vaak in toetsen: vraag over een begrip bv wat is discriminatie
en dan een vraag als: geef een voorbeeld van discriminatie in jou omgeving en hoe dit opgelost zou kunnen worden
enz enz
dan moet je alle verhaaltjes lezen
het is een beetje maatschappelijke vorming hoewel ik geloof ik ook godsdienst mag geven...quote:Op zondag 28 mei 2006 15:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een soort zedenleer? Ipv godsdienst?
verhaaltjes zijn idd niet zo leuk. Alhoewel er soms zalige antwoorden uitkomen.
Vorig examen zoeken op Google: geef de relativiteitstheorie van Einstein.
Antwoord: E=mc² ikhebeendikkepik
Ik lag toch ook ff een minuutje plat van het lachen toen ik dat las![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 28 mei 2006 15:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan mocht ik eigenlijk niet lachen ofzo?![]()
Djiez... dan moet je er gewoon wat aan doen, doet het ook niet meer zeerquote:
je bent gewoon een lieve schatquote:Op zondag 28 mei 2006 15:29 schreef es70 het volgende:
OMG mijn schoonmoeder spreekt me aan met 'lieve schat'. Ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan
.
nou, een beetje danquote:Op zondag 28 mei 2006 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar ik heb ze wel alle punten gegeven. Dat was dan toch een beetje lief van mij?![]()
Maar van jou kan ik het hebbenquote:
En is hij te drinken?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef es70 het volgende:
Het is zo leuk als je kinderen groter worden. Nina heeft koffie geregeld
.
Euhquote:Op zondag 28 mei 2006 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even pasteitjes maken
Hoe noemden jullie die dingen ook weer nieke?
Heupen dusquote:Op zondag 28 mei 2006 15:57 schreef leonieke het volgende:
Pff ik weet trouwens niet wat ik gedaan heb, maar ik heb verdomd veel pijn aan mijn benen. Ale, niet echt mijn benen, maar eerder de plaats waar mijn benen aan de rest van mijn lijf hangen. Nog een geluk dat ik vandaag niet te veel moet rondlopen, want het is eerder waggelen![]()
je hebt dus mazzel gehadquote:
quote:
Oh ja, vol-au-vents geloof ikquote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh![]()
Wat ga je precies maken?Fotootje?
idd!quote:
Ja, ik dacht dus ook heupen te gebruiken, maar ik versta onder heupen altijd de buitenkant van mijn lijf, maar het is echt de binnenkant van mijn benen, bij mijn heupen.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Heupen dus. Waggelen klinkt niet okay (veel te bekend
).
quote:
je lies?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus ook heupen te gebruiken, maar ik versta onder heupen altijd de buitenkant van mijn lijf, maar het is echt de binnenkant van mijn benen, bij mijn heupen.
Wat een uitleg eh?![]()
Het is net alsof ik mijn benen te ver heb opengespreid ofzo en zo heel de nacht heb liggen slapen.![]()
ja ken het toch ook met rund doen ofzo? gewoon ragôut? (of moest dat dakje ergens anders?)quote:Op zondag 28 mei 2006 16:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vol-au-vent is het vlees (kip) met champignons en de saus
Het pasteitje is gewoon het bladerdeeggebakje.
Jullie leren het echt nooit eh![]()
Liezenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dus ook heupen te gebruiken, maar ik versta onder heupen altijd de buitenkant van mijn lijf, maar het is echt de binnenkant van mijn benen, bij mijn heupen.
Wat een uitleg eh?![]()
Het is net alsof ik mijn benen te ver heb opengespreid ofzo en zo heel de nacht heb liggen slapen.![]()
ragôut heeft tenminste nog een dakje. Ik weet ergens nog 200.000 mensen die dat niet meer hebben.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja ken het toch ook met rund doen ofzo? gewoon ragôut? (of moest dat dakje ergens anders?)
kleine glimlachquote:Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ragôut heeft tenminste nog een dakje. Ik weet ergens nog 200.000 mensen die dat niet meer hebben.![]()
Sorry, dat mag eigenlijk niet.
ook maar een kleintje hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ragôut heeft tenminste nog een dakje.
Maar dan toch niet met zo'n saus zoals bij vol-au-vent.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja ken het toch ook met rund doen ofzo? gewoon ragôut? (of moest dat dakje ergens anders?)
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:16 schreef leonieke het volgende:
Neenee, dan is het eerder stoofvlees hoor![]()
Jullie moeten echt eens frieten komen eten bij ons in een frituur. Leer je direct de juiste naamgeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |